1 Dalis

3.4K 249 17
                                    

Žiūrėjau pro biuro langus stebėdamas tuos prakeiktus žurnalistus. Tikras sąmyšis vyksta mieste, kai pamatė mane su Mett. Na ir kai sužinojo, jog Quella laukiasi nuo manęs. Nesakau, kad man nepatinka- man patinka. Net labai. Dabar visi žinos, kad ji mano. Prakeiktas Viktoras galės paspringti savo suknistais nuodais. Nors ir praėjo tiek laiko, kai Quella mano, bet vis dar bijau, kad jis viska suknis. Žinau, kad jis sukinėjęs aplink ją. Ir ne tik jis, bet ir kažkoks Jack.

-Labas šūde,-išgirdau Hario balsą.

Atsisukau pamatydamas jį su Martin. Jie atsisėdo ir numetė ant mano stalo kažkokį voką.

-Kas tai?-paklausiau atsisėsdamas priešais juos.

-Pats sakei daugiau sužinoti apie tą Jack, tai va biografiją apie jį,-sumurmėjo Martin.

Pastaruoju metų jis gana nervingas ir tik dėl to, kad jo mergina jį metė, vos sužinojus koks jis šikšnius yra. Kažkas įkliuvo irgi, dabar belieka sulaukti Hario eilės.

-Mažiau murmėk,-pavarčiau akis,-beje ačiū.

-Nemanai, kad Quella tave nudės vos sužinojus, kad vėl persekioji jos kiekvieną žingsnį?-paklausė Haris.

-Nesužinos,-neužtikrintai tariau.

Tiesa sakant bijau, nes nuo jos sunkoka paslėpti ką nors. Prieš mėnesį bandžiau paslėpti marškinėlius išteptus moteriškų lupdažių, bet ji rado ir sukėlė tokią dramą, kad vos sugebėjau viską paaiškinti.

"Tyliai įėjau į rūsį ir kišau savo marškinius į skalbimo mašiną. Tikiuosi Quella neras jų. Nors nemanau, kad ras. Greisė išplaus greičiau juos, nei ji suvoks, kad kažkas įvyko. Užlipau į viršų ir nuėjau į miegamąjį rasdamas ją stovinčia prie veidrodžio. Ji pynėsi savo ilgus plaukus ir kramtė lupą.

-Tai kiek išgėrei?-paklausė.

Ji pikta ir labai pikta. Nesu labai girtas, kad vos paeičiau, bet esu apsvaigęs. Ji velniškai seksuali su mano marškiniais, kurie sunkiai užsisega per pilvą. Nors ji laukiasi tik tris mėnesius, bet pilvas iššoko nemenkai. Didžiuojuosi savo spermą.

-Nedaug, na ne tiek daug kiek galėjau,-sumurmėjau krisdamas į lovą.

-Tai jau trečias kartas per dvi savaitės, kai tavo tie vaikinų vakarai tave partempią girtą. Nesvajok daugiau net apie seksą,-suurzgė išeidama iš kambario.

Kur jau ne. Ji pati lips ant manęs. Trečia karta tai girdžiu ir kai tik jos nėščiosios hormonai suveikia, ji iškart lipa ant manęs. Galbūt turėčiau tapti griežtesnis su ją, bet negaliu. Aš ją myliu ir man pakanka to ką galiu daryti.

-Horan!-išgirdau jos rėkimą.

Kas per velnias? Greitai nusileidau į apačią pamatydamas ją laikant mano marškinius. O velnias.

-Kas per šūdas čia?-paklausė mesdama marškinius į mane.-Turėjau suprasti, kad esi tik išlepintas šikšnius! Aš čia kaip kvailė laukiu tavęs su pilvų, o tu baruose su kažkokiomis kekšėmis taškaisi!

-Tu net neleidi man pasiaiškinti,-sumurmėjau.

-Nėra ko aiškinti! Rytoj išmalsiu Hariui ir Martin veidus, kad tempiasi tave ten!-rėkavo.

Netoliese stovėjo Greisė, kuri piktai į mane žiūrėjo..."

Tikrai nenoriu dar vienos dramos, palauksiu kol ji pagimdys.

-Ji sužinos,-nusijuokė Haris.

PIRMA DALIS jau čia! Tikiuosi patiko, nes stengiausi truputi įdėti laiko kurį praleidome :D

VOTE AND COMMENT!

Boss (N.H.)Where stories live. Discover now