Jos akys išsiplėtė ir ji greičiau pradėjo kvėpuoti. Ne tik ji jautėsi dabar išsigandusi. Bijojau, jog ji nesutiks, nors tai visai įmanoma. Mes tik nesenai susitaikėme jei galima tai tuo vadinti.
-Niall, tai gražu ir miela, bet mes net nesame pora ir panašiai. Mes net nepažįstame gerai vienas kito,-ji sumurmėjo.
-Tai kas? Susipažinsime palaipsniui,-atsidusau jausdamas, kaip prakaituoja mano rankos.
-Ne, Niall. Netekėsiu už tavęs. Aš tikrai nenoriu skubėt su tokiais dalykais,-sumurmėjo.
Susiraukiau nuo jos žodžių. Ji suknistai netekės už manęs. Po velniais. Ką man daryti, kad ji sutiktu?
-Quella aš noriu, jog būtum mano žmona. Esu tam pasiruošęs,-nusišypsojau.
Kaip banalu. Negaliu patikėti, kad taip žeminuosi dėl jos. Esu absurdiškas. Quella turėjo sutikti už manęs tekėti ir po kelių savaičių mes būtume susituokę, bet dabar ji suknistai nesutinka. Teks labiau paplušėti.
-Ne dabar Niall. Galbūt po kiek laiko, bet dabar aš nepasiruošusi. Nenoriu daryti skuboti sprendimų, o paskui gailėtis. Abu žinome, kad mes dažnai pykstamės ir vestuvės per greitai būtu.
-Po velniais,-nusikeikiau susinervinęs.-Kaip mane užknisa tavo visi tie atsikalbinėjimai!-surėkiau.
Ji sukryžiavo rankas ir suraukė antakius. O taip panele raukykis kiek nori.
-Jei aš nenoriu tekėti už tavęs nereiškia, kad darau kažką blogai!-riktelėjo.
-Ar bent numanai, kaip stengiausi?! Dabar kaip idiotas jaučiuosi, nes tu suknistai negali pasakyti TAIP!-rėkiau.
Ji pakėlė savo delną ir trenkė man antausį. Suurzgiau ir priėmiau ją prie sienos netoli puokštes gėlių. Ji vėl man trenkė, kas mane sunervino. Suėmiau jos rankas ir sukėlęs jai virš galvos įsisiurbiau į jos lupas. Ji muistėsi ir bandė man įkasti. Nu kas per boba?!
-Atsakyk laukine,-sušnypščiau.
-Atšok!-surėkė, bet aš vėl ją užtildžiau bučiniu.
Velnias, kaip dabar norėčiau ją išperti ir gerai išdulkinti, bet šita nesileis. Mane nervina, kad negaliu jos suvaldyti ir kontroliuoti. Niekada negalėjau. Na neskaitant po sekso. Tada ji būna šilkinė. Greitai atsitraukiau, kai ji smarkiai įkando man į lupą ir spyrė į tarpkojį.
-Nesveika,-suinkščiau susiimdamas už tarpkojo.
-Žinosi, kaip lysti,-sušnypštė sukryžiuodama rankas aiškiai besididžiuojanti savimi.
-Palauk praeis skausmas. Pasiguldysiu tave ant savo kelių ir delnų tave taip nupersiu, kad neatsisėsi.
-Be grasinimų Horan, nes vėl spirsiu.
Atsirėmiau į sieną gyliai kvėpuotas. Jausmas, kad išmyšiu demoną. Kai skausmas kiek praėjo apsilaižiau lupą ant kurios jautėsi geležies skonis. Ji prakando man lupą, spyrė į tarpkojį ir dabar džiaugiasi? Nenormali. „Tokia pati, kaip ir tu." Prunkšteli pasąmonė aiškiai primindama man realybe. Tai tiesa. Aš irgi esu nenormalus ir ji kaip tik man.
-Tokia pati psichė, kaip ir aš,-garsiai pamasčiau ir ji jau kėlė trenkti man antausį, bet čiupau jai už rankos ir prisitraukiau prie savęs.-Dabar užrakinsiu tave namuose ir nepaleisiu, kol nesutiksi,-mirktelėjau, o ji apšalo ir pravėrė savo burną.
-Negali taip elgtis,-suurzgė.
-Galiu ir pasielgsiu,-mirktelėjau ir nuvertęs ją iš lovos išėjau iš kambario.
-Horan!-girdėjau jos rėkimą ir kaip ji eina paskui mane.-Nedrįsk taip elgtis!
-Susitiksime psichinė, kai nusiraminsi!-riktelėjau išeidamas iš būto ir užrakindamas duris.
-Išleisk mane asile!-rėkavo.
Pavarčiau akis nueidamas į liftą.
-TAI SAKAI JI dabar užrakinta tavo bute?-prunkštelėjo Harry atsigerdamas alaus.
Aš Harry ir Martin sėdime bare ir aplaistome mano nesėkme.
-Negaliu patikėti, kad ji nesutiko ir dar primušė tave,-nusijuokė Martin.
-Ji nesveika,-atsidusau atsigerdamas.-Kaip man priversti ją sutikti? Ji per daug užsispyrusi.
-Tos bobos. Velniai žino ko joms reikia. Buvau sutikęs ta Amy panašia į Quellą. Na mes buvome girti ir pasidulkinome, o ryte ji mane išvadino pašlemėkų,-pavartė akis Martin.
-O taip ir man taip buvo. Krušausi su savo kaimyne ir ji galiausiai pareiškė, kad nori santykiu. Nieko neatsakiau tikėdamasis, kad ji pamirš tai ir toliau mus sies seksas, bet ne. Deja praradau gera sekso partnerę,-prisidėjo ir Harry.
-Neturiu idėjų visiškai. Atrodo ji tikrai turėjo sutikti, bet ji suknista Femmings,-burbtelėjau.
-Įkliuvai tai rimtai,-nusijuokė vaikinai, o aš pavarčiau akis.
Man reikia, kad ji sutiktu, bet taip nebus.
-Užstatyk jai vaiką. Manau pavyks,-truktelėjo pečiais Harry lyg sakydamas, kad tai nieko ypatingo.
DDDAAAADDDAAAAMMMM!!
NAUJA DALIS IR VĖL SU INTRIGA ^^ Tikiuosi patinka!!
KOMENTUOJAME!!
YOU ARE READING
Boss (N.H.)
FanfictionBūti turtingu jam visada sekėsi geriau, nei būti mandagiu. Jis visada žinojo ko nori ir ką gali. Turbūt iš šono dvidešimt trėjų metų Niall Horan atrodo, kaip valdžios ir pinigų ištroškęs narkomanas. Jam visada atrodė, kad žmonės, kurie nesudūria gal...