Pažiūrėjau į Quellą, kuri buvo sukryžiavusi rankas ir retkarčiais patrepsėdavo koją. Nesu įsitikinęs ar ji pyksta, bet nenoriu rizikuoti. Heilė pergalingai nusišypsojo, lyg suprasdama, kad dabar aš taip lengvai neišsisuksiu. Nenoriu jai sakyti apie tai ką seniau padariau. Ji nesupras mane. Turiu kažkaip išsisukti ir Heile išvyti, kad ji visko neišpliurptu.
-Tai buvo mano praeitis. Nekreipk dėmesio,-sumurmėjau.
Heilė jau norėjo kažką sakyti, bet užtilo ir pašaipiai nusišypsojo. Ką ji dabar sumastė? Ji tikrai nepasiduos tol, kol nesužlugdys manęs. Turiu imtis kažkokių priemonių.
-Aš palauksiu geresnės progos,-sušnabždėjo man ir lėtai nulipo laiptais dingdama iš mano namų.-Apie ką ji kalbėjo ten?-paklausė.
-Tiesiog turėjau sunkius 2012 metus,-šyptelėjau.
Ji tik atsiduso, bet priėjusi paėmė man už rankos. Pabučiavau jos kaktą.
-Tu neatnešei vandens,-sušnabždėjo.
Nusijuokiau ir nusivedžiau ją į virtuvę, kurioje ačiū dievui nieko nebebuvo. Esu tikras, kad jie dar sugrįš. Nežinau kiek ilgai galėsiu nuslėpti nuo visų, tai ką padariau.
*Quellos Pozicija*
Mačiau, kad Niall yra susimąstęs ir gal net išsigandęs. Tikiu, jog čia dėl to ką jis padarė seniau. Man smalsu sužinoti, kas nutiko seniau, bet žinau jog Niall mano to nepasakos. Mano galvoje sukasi tiek daug minčių ir nei vieno atsakymo, kurio man reikia šiuo momentų. Ką ta mergina turėjo omeny ir iš vis kas ji tokia? Kažkas verčia mane manyti, jog tai viena iš jo merginų.
-Viskas gerai?-paklausė manęs.Linkteliu toliau stebėdama televizoriaus ekraną. Nenoriu kalbėti su juo ypač tada, kai jis kažką slepia. Huh jo paslaptis mane pražudys. Aš nenurimsiu, kol nesužinosiu ką jis slepia ir ar tai nekenkia man. Žinau, kad jis pasikėlęs, mergišius ir tikras mulkis kartais, bet daugiau nieko. Ką jis galėjo tokio padaryti, kad nes slėptu nuo manęs?
***
Po kelių dienų grįžau į savo būtą. Buvo keista keltis į universitetą Niall namuose, bet įmanoma priprasti. Bandžiau iš Niall ištraukti tiesą apie tai ką sakė mergina, bet viskas gavosi taip, kad mes susipykome. Tai tikrai nėra paprastas dalykas, jei jis net pyksta, kaip paklausiu apie tai. Privalėsiu surasti ta mergina ir išklausinėti jos.
-Tu atrodai susimasčiusi,-sunerimo mama.
Džiaugiuosi, kad ją paleido. Jau kita savaite prasidės jai gydimas, kas reiškia, kad mano mama pasveiks ir vėl galės pilnavertiškai džiaugtis gyvenimų.
-Niall kažką slepia nuo manęs, ir matant jo reakciją, kai to paklausiu, galiu teigti jog tai svarbūs dalykas.
-Jei jis norės pats pasakys,-nusišypsojo.
-Bet aš noriu žinoti dabar. Kai ta mergina pasakė, kad jis ilgai to nepaslėps nuo manės, jis visas persigando. Tai tikrai kažkas svarbaus,-sumurmėjau.
-Kokia mergina?-sutriko.
-Vakar jo namuose buvo tokia mergina. Tai labai keblu,-atsidusau.
-Mažute, kartais reikia praleisti tokius dalykus pro pirštus ir pasitikėti savo vyrų. Jie tokios būtybės, kurios dažnai viską slepia, bet galiausiai pasisako. Būk kantri,-šyptelėjo.
Galvojau apie mamos žodžius. Galbūt ji teisi, bet protas liepia susirasti ta mergina ir pašniukštinėti Niall. Nuėjusi į savo kambarį paėmiau telefoną rasdama viena žinutę. Susiraukiu suprasdama, jog numeris ne Niall.
___________________________
Siuntėjas: Nežinomas numeris
Žinau, kad tave sudomino Niall paslaptis. Mačiau, tai iš tavo akių. Jei nori sužinoti visas smulkmenas, šiandien apie septynias vakaro, būk Nandos kavinėje.
___________________________
***
Nu kokia aš bloga su tomis dramomis, bet komentarų jums vis tiek teks parašyti ^^
YOU ARE READING
Boss (N.H.)
FanfictionBūti turtingu jam visada sekėsi geriau, nei būti mandagiu. Jis visada žinojo ko nori ir ką gali. Turbūt iš šono dvidešimt trėjų metų Niall Horan atrodo, kaip valdžios ir pinigų ištroškęs narkomanas. Jam visada atrodė, kad žmonės, kurie nesudūria gal...