8 Dalis

3K 253 29
                                    

Quella daugiau nebesivėlė su manimi į diskusijas ir išvažiavo pasiimti Mett. Turiu išsimaudyti ir išsivalyti dantis, nenoriu, kad mano sūnus mane matytu pagyriotą ir dar smirdinti.

Iki jų grįžimo spėjau išsimaudyti ir "sutvarkyti" miegamąjį. Vaistai nuo galvos šiek tiek padėjo, bet vis dar jaučiuosi lyg pervažiuotas. Ir tikiu, kad bus blogiau, kai grįš isterikė. Džiaugiuosi, kad ji nesuplėšė tos baisiais antakiais merginos numerio. Kai vėl busiu išvytas iš namų bent turėsiu kur pernakvoti.

Nusileidau į apačią pamatydamas auklę kažką gaminant. Pagal kvapą spėju, kad vėl gamina Mett mylimą pyragą. Tyliai atsisėdau prie stalo ir pasiėmiau sausainį atsikasdamas jį.

-Elgiesi labai blogai, esu nusivylusi tavimi,-prabilo.

-Ji mane išvijo iš namų pati,-sumurmėjau išgirsdamas, kaip į namus įeina Quella su Mett.

-Tėti!-surėkė Mett atbėgdamas pas mane.

-Didvyri mano,-nusišypsojau pakeldamas jį ir pasisodindamas ant kelių, kad galėčiau nuvilkti striukę.

-Quella man nupirko meškiuką,-pakėlė rankoje laikyta baltą meškiną.

-Labai gražus,-šyptelėjau nurengdamas jį ir nuaudamas jo batukus. Pavėliau jo plaukus ir nukėliau jį nuo savo kelių.-Eik apsimauk šlepetes,-paliepiau.

Jis išbėgo iš virtuves vos neatsitrenkdamas į Quellą, kuri glostė pilvą. Pagavau jos piktą žvilgsnį, kuris jei atvirai kėlė man juoką. Žinau, kad ji man atleis, nes myli mane. Tiesiog reikės truputi pameilikauti.

-Bent išsimaudyti pats sugebėjai,-burbtelėjo.

-Su tavimi būtu buvę lengviau,-mirktelėjau jai.

Mačiau, kad tai ją tai supykdė, bet tai manęs visiškai nejaudina. Žinau, kad galbūt neturėjau bandyti rasti kitos bobos, o nuvaryti pas kokį Martin, bet vis tiek lieku ties ta nuomone, kad čia ji kalta.

-Tėti žiūrėk,-Mett vėl atbėgo laikydamas savo meškiną, kuris dabar švietė skirtingomis spalvomis. Na bent jau ne rasistas.

-Šaunu,-nusišypsojau.


Paguldžiau Mett jo kambaryje ir pasekiau jam pasaką iš knygutės, kurią nupirko Greisė. Jam užmigus nuėjau į miegamąjį, kur radau besirengiančia Quellą.

-Tu čia nemiegosi,-sumurmėjo.-Eik pas ta Gaby iš striptizo klubo.

-O tai štai koks jos vardas,-tyliai tariau.-Ir aš miegosiu čia. Gali net nešukauti.

-Tada aš eisiu miegoti į kitą kambarį,-burbtelėjo.

-Net negalvok gerai? Neužknisk ir eik gultis,-suurzgiau. Man tikrai norisi ją pasiguldyti ir nuplakti, bet viskas baigtus jos kukčiojimu. Pažadėjau sau, kad nėščios jos neplaksi, nors norėčiau.

Quella susiraukus metė į mane pagalvę ir atsigulė į lovą. Ačiū dievui pasidavė, nes tikrai neturiu jėgų su ją rietis. Išjungiau šviesą ir atsiguliau šalia jos. Norėjau ją apsikabinti, bet gavau tik per nagus.

-Nagi, pasiilgau tavęs,-sumurmėjau.

-Nelysk,-burbtelėjo.

-Aš atsiprašau, žinau, kad esu mulkis,-pavarčiau akis, nes žinau, kad ji to nematys. Svarbu girdi mano dirbtinį mielumą, galbūt suveiks.

-Ne. Negali elgtis kaip nori vos mums supykus. Jei aš būčiau nuėjusi pas kokį vyrą, tau patiktu?

Galiu teigti, kad ji susigraudinusi, nes jos balsas tylus ir aš girdžiu, kaip ji šniurkščioja.

-Buvai išėjus pas ta suskį Jack,-burbtelėjau.

O jei ji buvo vėl pas jį nuėjus, kol buvau striptizo klube? Pradedu tikrai tikėti, kad esu paranojikas.


PATIKO-NEPATIKO? KOMENTUOJAME!


Boss (N.H.)Where stories live. Discover now