1
Kol Quella miega aš glostau jos jau padidėjusi arbūzą. Dieve per tuos kelis mėnesius jis greitai iššoko ir puikiai žinau kodėl. Daktaras sakė, kad gims dvynukai. Džiaugiuosi dėl savo spermos. Du maži leliukai, kuriuos galėsiu matyti ir man nereikės kaltinti savęs dėl jų mirties. Neleisiu net pamatyti jų savo tėvams iš arti.
-Niall kodėl nemiegi?-paklausė prabudusi Quella.
-Nesimiega, kaip ir mažyliams,-sušnabždėjau matydamas mažus judesius jos pilve.
Kartais tai kiek nervina, nes jei miegu nugara į ją, o jos pilvas prie manęs jie pradeda mane spardyti tiesiogine to žodžio prasme.
-Net nejaučiau, kad jie juda,-sukikeno.
-Jie lunatikai,-prunkštelėjau pabučiuodamas ją.
Ji atsigulė mani glėbyje nusišypsodama. Jau įpratau ją matyti pas save. Priverčiau ją atsikraustyti, nes manau taip yra geriausia. Ji juk laukiasi mano vaikų. Paėmiau jos delną pastebėdamas vestuvių žiedą. Susituokėme slapta, niekas dar to nežino ir galbūt tai geriausia.
-Padainuok man,-paliepė.
Nusišypsojau pradėdamas dainuoti jai. Ji visada nusiramina ir užmiega nuo tos dainos. Kas galėjo pagalvoti, kad pamatęs ta raudonplaukę lifte ją apsivesiu?
PABAIGA.
Iš tikro verkiau rašydama paskutine dalį ir epilogą. Gaila išsiskirti su šitą istoriją, bet manau jau laikas. Nenoriu prikurti nesąmonių, o tokia pabaiga, kuri yra laiminga nenuliūdins nieko. Labai gerbiu ir myliu tas merginas, kurios rašė komentarus, skatino mane rašyti ir pagelbėjo net man su mintimis. JŪS NUOSTABIOS! Oh buvo ir vienas berniukas, kuris skaitė tai. Hahaha.
Vienas dalykas epiloge yra tikras, mama ji man pasakojo. Kai ji laukėsi manęs aš spardžiau tėvo nugara. Buvau blogs vaiks.
Į šita istorija įdėjau tiek pastangų, kad manau turėčiau gauti medalį. Stengiausi nepadaryti banalios istorijos, kas man galbūt pavyko. Norėjau, kad Niall liktu tokių šikšniumi, nes HEY toks buvo planas.
DAR KARTA dėkoju jums, kad skaitėte tai ir atsisveikinu su šita istorija. Siūlau paskaityti mano naują istorija IF I COULD, kuri nebus ilga, bet po jos pabaigos vėl į savo kuriamas istorijas gražinsiu istorija YOU, kuri galbūt turės net kita pavadinimą. ČIAU!
+04A4G|��뉛
YOU ARE READING
Boss (N.H.)
FanfictionBūti turtingu jam visada sekėsi geriau, nei būti mandagiu. Jis visada žinojo ko nori ir ką gali. Turbūt iš šono dvidešimt trėjų metų Niall Horan atrodo, kaip valdžios ir pinigų ištroškęs narkomanas. Jam visada atrodė, kad žmonės, kurie nesudūria gal...