2 Dalis

3.1K 237 14
                                    

Įėjęs į namus apsidairiau ieškodamas Quellos, bet atrodo namuose yra tik Greisė. Kur ji išėjo? Jei sužinosiu, kad ji vėl susitiko su tuo Jack dėl jo siūlomos fotosesijos, pririšiu prie lovos. Niekada negalvojau, kad bus taip sunku išlaikyti mergina prie savęs. Kai turėjau visas tas "gražuoles" niekas į jas nesikėsino, bet Quella visai kitas reikalas. Pirma Viktoras, o dabar tas šūdžius. Pradedu manyti, kad man reikės ją užrakinta namuose laikyti, kad niekas jos nepamatytu. Žinoma man patiktu.

-Labas, Niall,-pabučiavo mano skruostą auklė vos man įėjus į virtuvę.

-Kur ta ožka?-paklausiau atsisėsdamas ant kėdės ir pasiimdamas obuolį.

-Ji tavo žmona Niall,-trinktelėjo man per pakaušį.-Ir ji fotosesijoje. Nori įsiamžinti su pilvukų. Argi ne miela?-nusišypsojo.

-Ji pas ta Jack?-susiraukiau.

Ji linktelėjo ir toliau kuitėsi prie puodų. Pakilau nuo kėdės ir išėjau iš namų nueidamas prie automobilio. Man jau užtenka viso to mėšlo. Pirma prakeiktas Viktoras, o dabar jis? Kas per šūdas darosi visiems su mano moterimi? Tegul susiranda sau nekaltai atrodantį velnią.

Važiuodamas link to asilo studijos stengiausi nors kiek apraminti savo nervus. Nenoriu jos įskaudinti, kai ji nėščia. Įsukau į aikštelę ir pasistačiau automobilį arčiau įėjimo. Nenoriu, kad ji sušaltu. Išlipau iš automobilio užrakindamas jį ir nueidamas į vidų. Eidamas koridorių girdėjau fotoaparatų blyksėjimus ir Quellos balsą. Taigi ji tikrai čia.

-Šitaip?-paklausė.

-Labiau išsiriesk,-paliepė.

Išsiriest? Aš jam tuoj išsiriesiu. Greitai įėjau į fotografavimo patalpas pamatydamas ją su trumpa balta suknele. Ji atrodo gražiai, kodėl ji atrodo su juo taip gražiai?!

-Niall?-ji sutrikus pažiūrėjo į mane.

Tas šūdo gabalas atsisuko į mane ir menkai susiraukė. O taip, aš atvažiavau. Turiu ir jam įrodyti, kad ji mano.

-Turėjai man pranešti kažkur važiuodama. Jaudinausi,-sumurmėjau prieidamas prie jos.-Tu pašiurpusi.

-Atleisk, kad nepranešiau, galvojau grįši vėliau,-pavartė akis.

-Nuo kada vartai akis, ir kodėl tu taip gražiai apsirengusi?-suburbėjau.

-Gal netrukdytum?-prabilo Jack.

-Gal užsipistum?-atsisukau į jį.

Ko jis čia kišasi? Dabar tikrai norėjau jo galvą sumūryti į sieną. Jis lenda prie mano Quellos, mano žmonos ir dar drįsta kišti savo nosį? Jau galiu įsivaizduoti, kaip mano rankos apsiveja jo kaklą ir pradeda jį spausti. Tai dabar mano naują svajonė.

-Baikite pyktis,-pyktelėjo ji.

Norėčiau ją nubausti tik dėl to, kad per ją vėl supavydėjau. Kodėl ji turi būti tokia seksuali? O ta suknelė. Velnias.

-Nesikišk į mano ir mano žmonos reikalus. Čia suknistas ledynmetis, o ji tik su suknele. Jei ji susirgs aš tave nudėsiu,-pagrasinau.

-Niall!-cyptelėjo Quella.-Aš pati pasirinkau tokia apranga.

-Kai grįši namo, tai taip ir žinok,-perspėjau ją.

Ką ji sau galvoja? Ji tikra pamišėlė. Aš tikrai turiu ją nubausti už toki nesisaugojimą.

-Jis tave skriaudžia Quella?-paklausė.

NAUJA DALIS! DRAMA DRAMA DRAMA :D

COMMENT AND VOTE!

Boss (N.H.)Where stories live. Discover now