Jau numanau, kas toks galėtu ten būti. Viktoras, kaip matau lengvai neatsikabins. Tokį susną pakarti. Quella jam per jauna, o man kaip tik. „Pasikėlęs." Pasišaipo pasąmonė.
-Manau žinau, kas yra tas vyras,-sumurmėjau.
Quellos mama susiraukė, bet greitai vėl nusišypsojo man. Pasimetęs žiūrėjau į ją nesuprasdamas kas jai.
-Tu pavydi?-paklausė.
Pavarčiau akis ir linktelėjau. Quella paveldėjo jos charakterį.
-Quellos negausi tokiais būdais. Jai nepatinka, kai lendama į jos gyvenimą, Niall. Tau reikės žymiai labiau pasistengti atgauti jos pasitikėjimą, bei atgauti ją. Nežinau, kiek daug jūs turėjote, bet manau Quellai tu patinki, tik tau reikia valdytis. Ji nėra tavo firmos darbuotoja.
-Žinau, bet aš negaliu. Esu pratęs vadovauti. Gimiau jau toks,-atsidusau.
-Tai galbūt tau neverta kovoti dėl mano dukters?-paklausė?
Susimastęs pažiūrėjau į ją. Galbūt ji teisi? Nežinau ar tikrai to noriu. Juk galiu gauti, bet kuria. Quella jau gavau, bet ne visiškai. Aš noriu jos visos sau. Štai problema.
STOVĖJAU PRIEŠ QUELLOS būto duris su suknistomis gėlėmis. Net neįsivaizduoju kam aš tai darau, bet man reikia kabliuko. Pakalbėjęs su jos mama supratau, kad galbūt jai patinka romantika ir tie kiti banalus dalykai. Tos moterys užsimano visokių nesąmonių. Pastuksenau į duris išgirsdamas, kaip kažkas atbėga. Tai turbūt Quella. Ir deja aš buvau neteisus. Prieš mano akis išlindo pabaisos snukis. Viktoras.
-O labas, Niall,-nusišypsojo savo pašaipia šypsena.
-Kur Quella?-paklausiau.
-Ji rengiasi. Truputi sutrukdei mums.
Susiraukiau suprasdamas ką jis turi omeny. Ne jau Quella mylėjosi su juo? Ne, tai ne tiesa. Ji ne tokia. Quella dora mergina.
-Kas atėjo Viktorai?-išgirdau Quellos balsą ir neužilgo ji priėjo prie mūsų pamatydama mane.Jos akis nusileido prie gėlių. Mačiau, kad ji yra pasimetusi ir galbūt net išsigandusi, bet šiuo momentu manau taip ir turėtu būti. Jos viršutinės marškinėlių sagos buvo prasegtos, todėl puikiai galėjau matyti jos liemenuką.
-Ką čia veiki Niall?-paklausė.
-Nieko,-burbtelėjau apsisukdamas ir išeidamas.
Vis dėl to jis nemelavo. Mano pyktis vis kilo ir manau šiandien kažką sumušiu. Būtu gerai, kad tai būtu Viktoras, bet palauksiu kitos progos. Maniau Quella nėra viena iš tų palaidų merginų, bet buvau neteisus. Ji lygiai tokia pati kalė, kaip ir visos kitos. Aš kaip idiotas jau galvojau nutraukti savo mergišiaus kelionę! Prakeikta Quella. Ji mane pažemino, kas mane dar labiau pykdo. Tas susna vis tiek pasiekė savo ir dabar ji jo. JO! Niežti kumščius, kaip noriu jį užmušt.
-Niall!-išgirdau Hario rėkimą.
Apsisukęs pamačiau jį netoli manęs. Išmečiau savo gėles į šiukšlių dėžę prieidamas prie jo.
-Ko toks nervingas ir kam buvo tos gėlės?-pasmalsavo.
-Viktoras ją gavo,-suburbėjau.
-Netikiu,-aiktelėjo.
-Koks skirtumas. Noriu prisigerti.
ŽIŪRĖJAU Į VISUS tuos žmones savo namuose. Esu visiškai blaivas vien dėl to, kad net alkoholis man nemielas. Niekada dar taip nebuvo, kad mergina pasirinktu kitą, o ne mane. Kuom tas šūdas geresnis už mane? Ji juk pati sakė, kad su vedusiu vyrų neprasidėtu, o dabar užtinku ją su juo savo namuose! Prakeikimas. Viktoro aš taip lengvai nepaliksiu. Jis dar kentės. Jie jis mano, kad gali taip lengvai atimti, tai kas mano, tai jam su galvą negerai. Man nesvarbu, kad esu kontroles maniakas, man nesvarbu, jog Quella to nemėgsta, bet ji tikrai nebus su Viktoru laiminga. Jei ji ne mano, vadinasi niekieno.
Išėjęs į lauką išsitraukiau cigarečių pakelį. Dažnai nerūkau, bet dabar man to kaip tik reikia. Prisidegęs cigaretę įtraukiau dūmą. Atsirėmiau į sieną toliau rūkydamas. Taip daug geriau. Net nežinau, koki keršto planą kurti. Jis turėjo suprasti, jog lįsti į mano reikalus yra negerai. Nors... Jis pirmas jos užsimanė. Bet tai nesvarbu. Vis dėl to aš pirmas gavau daugiausia jos dėmesio.
Niekaip nesuprantu, kodėl ji pasirinko jį. Galbūt jis ją papirko? Žinau, kad ji ne tokia, bet dabar aš neturiu kitų idėjų. Surūkęs cigaretę numečiau ją į peleninę pavėsinėje ir sukausi eiti atgal vidun.
-Niall?-išgirdau švelnų Quellos balsiuką.
***
Opa, kas dabar buvo? O_o Drama time. Grįžau po kelių dienų su nauja dalimi ir tikiuosi ir toliau, taip aktyviai komentuosite!! Myl! <3
#Gaby
YOU ARE READING
Boss (N.H.)
FanfictionBūti turtingu jam visada sekėsi geriau, nei būti mandagiu. Jis visada žinojo ko nori ir ką gali. Turbūt iš šono dvidešimt trėjų metų Niall Horan atrodo, kaip valdžios ir pinigų ištroškęs narkomanas. Jam visada atrodė, kad žmonės, kurie nesudūria gal...