20 Skyrius

7.5K 450 12
                                    

Komentuojame merginos!! Jau dvidešimta dalis gi!!

Merginos akys išsiplėtė, kai pasakiau, jog ruošiuosi jos paragauti. Žinoma, tai ir darysiu. Norint sutramdyti žvėrį reikia jį pasotinti. Šiuo atveju Quella tokia ir yra. Jos užsispyrimas ir noras man nepaklusti tik parodo kokia ji gali būti knisanti. Nesu dar sutikęs tokios merginos, kuri užknistu. Tai žavi ir nervina.
-Noriu, kad nuliptumėte nuo manęs,-sušnabždėjo.

-Nulipsiu, kai mano galvą bus tarp tavo kojų,-mirktelėjau.

Ji sumišus stebėjo mane, bet jaučiau, kaip jis kvėpavimas patankėja, o kojos bando susiglausti. Vis dėl to ji nėra tokia nekalta savo mintimis. Ranka perbraukiau per jos koją pajausdamas jos virpėjimą. Šyptelėjau ir paleidęs jos rankas įsisiurbiau į jos lupas. Quella mėgino man neatsakyti, bet galiausiai pasidavė nedrąsiai pradėdama judinti lupas. Krimstelėjau jai į lupą išgaudamas dejonė, kuri mane padarė žvėrių. Žinau, kad turiu valdytis dėl jos nekaltumo, bet paragaut tai paragausiu aš jos.

-Ar Viktoras tave lietė?-sušnabždėjau lupomis nusileisdamas iki jos žandikaulio.

-Ne,-virpančių balsų tarė.

Nusišypsojau lyžtelėdamas jos žando. Kol ji dar nesipriešina turiu veikti. Turiu padaryti ją „laiminga". Patraukiau jos miegojimo marškinėlius nuo pilvo ir apsilaižęs lupas pabučiavau jį. Ji žiūrėjo į mane, kol tuo tarpu aš nenutraukdamas akių kontakto leidausi jos pilvų žemyn. Dabar ji buvo tokia seksuali, bet tuo pačiu ir miela: paraudę skruostai, spindinčios akis ir paburkusios lupos.

Nusmaukiau jos šortukus bei sulenkiau jos kojas praskiesdamas. Paprasti apatiniai, bet jie kaitina mano kraują labiau, nei tada kai matydavau modelius reklamuojančius naujus bikinius. „Išdulkinam ją." Mano vidinis dievas paragino mane. Dėl šito verta degti pragare. Pridėjau savo pirštus prie jos lyties. Jaučiu drėgmę. Neatitraukdamas rankos pakilau iki jos lupų ir įsisiurbiau į jas. Tryniau jos klitorių jausdamas, kaip vis labiau ji drėksta. Tai tiesiog nuostabus jausmas.

-Ar nori, kad parodyčiau ką mano liežuvis sugeba?-sukandau jos lupą.

Ji tik sutikdamas sudejavo. Įsitaisiau tarp jos kojų ir labiau jas pražergiau.

-Tavo susijaudinimo kvapas vilioja,-apsilaižiau.

Užkabinau jos apatinius ir vienu truktelėjimu nutraukiau. Ji paraudo ir bandė dangstytis, bet neleidau.

-Miela,-šyptelėjau.

Laikui bėgant priversiu šita mažyle apsiskusti. Bus patogiau „ragauti". Aplaižiau savo piršta ir pridėjau prie jos lyties. Jos kvėpavimas padažnėjo, o kojų pirštu galiukai užsilenkė. Švelniai įkišau į ją pirštą. Ji aiktelėjo, bet nepriekaištavo. Lėtai jį judinau bei pagaliau pridėjau savo liežuvį į darbą. Mhmm... Jos skonis nuostabus. Judinau savo liežuvį ir nenuleidau akių nuo jos. Quella buvo tokia susijaudinusi ir įkaitusi, kad negalėjau tiesiog vien mėgautis jos skonių. Iškilimas mano kelnėse vis didėjo ir man jau darėsi nepatogu. Troškau tiesiog išsitraukti savo pasididžiavimą ir sugrusti jį į jos vaginą, bet norint jos reikia eiti mažais žingsniukais.

-Dieve,-sudejavo suimdama paklodę.

-Taip mažute,-šyptelėjau ir toliau tenkinau ją.

Ji vis labiau pradėjo virpėti, kol galiausiai garsiai sudejavo bandydama suglausti savo kojas. Nulaižiau jos syvas ir pakilau iki jos lupų. Pabučiavau ją, kad ji galėtu pajusti savo skonį. Greitu metu reiks pramankštinti jos burnyte.

-Patiko?-paklausiau atsitraukęs ir atsigulęs šalia jos.

-Mhm.

-Tai patiko?

-Mhm.

-O gal ne?

-Mhm.

Nusijuokiau ir užklojau ją. Ji užmerkė akis bei vis dar bandė atgauti normalu kvėpavimą.

QUELLA UŽMIGO, O aš tuo pasinaudojęs išėjau iš kambario. Nusileidau žemyn rasdamas ne ką kito, o Amandos tėvus ir ją pačia. Neduok Dieve jie pamatys Quella. Tikiuosi mes vėl neprieisime prie vestuvių temos. Nežadu vesti Amandos. Kad ir kokia ji seksuali, bet man ji nepatinka. Nesu pasiruošęs vesti ar turėti vaikų. Dieve ne!

-Sveiki,-sumurmėjau.

-Niall mes atvažiavome pakalbėti apie senai nebaigta temą,-nusišypsojo Derekas, Amandos tėvas.

-Nevesiu jūsų dukters.

-Kodėl ne? Jūs būtumėte tobula pora,-džiugiai sukrykštavo Amandos mama.

-Kur gi ne,-pavarčiau akis.

Reikės pasakyti Greisei, kad jų be mano žinios neįleistu. Nuėjau į virtuvę ir pabučiavau Greisei į žandą dėl pagaminti maisto.

-Niall pagalvok pats. Tai tau suteiks daug šansų į naujas įmonės,-toliau bandė mane įtikinti Derekas.

-Klausykite. Aš alkanas. Gal leiskite bent pavalgyti,-suburbėjo.

Amanda atsisėdo šalia manęs, o Greisė padėjo man lėkšte su kepsniu ir daržovėmis.

-Greisė atnešk vyno,-paliepė Amanda.

Piktai į ją pašnairavau.

-Greisė nėra tarnaitė,-suburbėjau, o ji tik pavartė akis.

-Niall pagalvok apie mūsų pasiūlymą,-mirktelėjo Amandos mama.

-Net nežadu,-mirktelėjau.

Jie visi trys susiraukė, kas mane prajuokino. Pavalgęs pasakiau Greisei, kad vakarienei paruoštu kažką ypatingo. Kol Quella pabus tikrai ateis vakaras.

-Mes turime eiti. Atvažiuosime rytoj,-tarė Derekas išgerdamas savo vyno taurę.

-Iki mažuti,-pakštelėjo man į lupas Amanda.

Pagaliau jie išėjo.

-Niall kur ta panelė?-paklausė Greisė.

-Miega.

-Kas vyksta tavyje Niall?-ji priėjus praėmė mano ranką.

-Man viskas gerai aukle. Aš tiesiog nenoriu vesti Amandos,-truktelėjau pečiais.-Turiu eiti,-pabučiavau jos kaktą ir užlipau į savo kambarį.

Quella vis dar miegojo. Lėtai ją atklojau ir nupaveikslavau kelias nuotraukas atsiminimui. Atsiguliau šalia jos ir perbraukiau per jos pilvą. Kaip keista bebūtu, bet aš vis dar jos nekenčiu. Bet nors ir yra ta dalele neigiamu emocijų dėl jos, aš nepaleisiu jos.

voDn^&,


Boss (N.H.)Where stories live. Discover now