Šaunu, kad rašote ilgus komentarus! Taip ir toliau!!
Quella atsakė teigiamai į Viktoro užduotą klausimą.
-Esi labai gera mergina. Geras pliusas,-šyptelėjo.Ji padėkojo, o aš vėl pavarčiau akis. Esu nervingas, kad ta žiurke pagyrė. Nejaugi aš vienas nesuprantu to? Kaip gali būti visi lygus? Yra turtingi, ir vairgšai. Jie tikrai nėra lygus.
-Niall turi gera darbuotoją. Neprarask jos, nes aš iš kart griebsiu,-nusijuokė Viktoras.
Šūdas! Tas idiotas gadina mano planus.
-Žinoma,-dirbtinai nusišypsojau ir mes toliau dirbome su akcijomis.
Dabar Quellai nebebus baisu, kad galiu ją atleisti, nes ji turi pakvietimą pas Viktoro kompaniją. Turėjau gerai pagalvoti prieš ją čia atsivedant. Norėjau, kad Quella pasimokytu, o dabar ji bus dar mandresnė, nes žinos, kad turi gera variantą-Viktorą.Po susirinkimo Quella tiesiog spindėjo. Kristau, nušauk mane. Kokio velnio ji čia džiugauja? Oh tiesa. Nenustebčiau jei ji pati išeitu iš darbo ir nulėktu pas Viktorą.
-Gerai pasirodei Quella,-pagyrė ją Martin ir nuėjo į savo kambarį.
-Nemanyk, kad nežinau ką rezgi,-suurzgiau.
-Aš nieko nerezgu.
-Neapsimesk nekalta,-čiupau jai už rankos ir nusitempiau į savo kambarį.
Ji buvo nemenkai išsigandusi, bet stengėsi to neparodyti.
-Manai nesupratau kodėl esi tokia laiminga? Turi gera variantą, kaip Viktorą, todėl dabar nebebijosi būti atleista, taip?
-Taip. Nežadu būti jūsų patyčiu objiektu. Tai jums mano plaukai nepatinka, tai apranga ar net tai, kad aš nesu turtinga. Man bent tėvai nenupirko diplomo,-šiurkščiai pasakė.
-Ką tu pasakei?!-surėkiau ant jos, taip, kad ji net kruptelėjo.-Kas manai esi, kad galėtum sakyti, jog man tėvai nupirko diplomą?!
-Taip ir yra! Esi pasikėlęs, arogantiškas, kvailas idiotas! Matai aplink tik save, o apie kitus negalvoji! Manai lengva būti neturtingam, kai tavo tėvai aukojasi, jog tu bent į koledžą galėtum stoti?! Tau viska buvo patiektą at lėkštutės, o man ne!-surėkė ir norėjo praeiti, bet aš ją prirėmiau prie sienos ir įkalinau tarp savo rankų.
-Neturi teisės ant manęs rėkti!-šaukiau ir trenkiau iš kumščio į sieną.-Esi tik suknista nevėkšlą!
-Bent smegenis turiu,-suurzgiau ir pastumus mane išėjo pro duris.
Prakeikimas kokia ji erzinanti! Negaliu jos pakęsti. Ji užsispyrusi, tikra įsiterikė, kvaila ir nevėkšla! Norėčiau ją kartais taip pamokyti, bet kur čia tokia pamokysi. Dar peršlus. Uh. Man reikia Amandos. Nors galbūt rasiu ir kažką kito? Žinau, kaip galiu pamokyti Quella ir tuo pačiu Martin, kad ją palaiko. Nusivesiu juos į klubą. Quella turbūt bus tokia baili, kad Martin reikės ją saugoti ir jis negalės linksmintis, kol tuo tarpu aš veiksiu.Nusitempęs juos į klubą tiesiog džiugavau, nes kaip ir sakiau Quella buvo nedrąsi. Ji niekada manau nebuvo klube. Žinoma teko pakovoti, kol priverčiau ją eiti, bet kai pagrąsini dėl algos, tai viskas suveikia.
Atėjus nakčiai susiradau gražia rudaplauke, su didele krūtine. Ji tiesiog lipo ant manęs, kol tuo tarpu Martin ir Quella buvo dinge. Idiotai. Pasiemiau daugiau atsigerti ir kuo daugiau gėriau, tuo mačiau atsiminiau ką dariau prieš kelias sekundes.
***
Pabudau ryte nuo galvos skausmo. Po velniais, kaip skauda. Ant mano lovos sedėjo Martin ir juokėsi.
-Kas taip juokingo?-sumurmėjau.
-Oj daug ką vakar nuveikei,-prunkštelėjo.
-Nerėk taip,-suurzgiau.
-Bent pameni ką darei vakar?
-Nelabai.
-Tu bandei pabučiuoti Quella.Kaip manote kaip reaguos Niall?
YOU ARE READING
Boss (N.H.)
FanfictionBūti turtingu jam visada sekėsi geriau, nei būti mandagiu. Jis visada žinojo ko nori ir ką gali. Turbūt iš šono dvidešimt trėjų metų Niall Horan atrodo, kaip valdžios ir pinigų ištroškęs narkomanas. Jam visada atrodė, kad žmonės, kurie nesudūria gal...