27 Skyrius

7.6K 436 4
                                    

Komentuojame merginos! :) Jei bus komentarų į dieną gausime 2 dalis :)


Quella suraukė savo nosytę parodydama nepasitenkinimą. Pastebėjau, kad aš dažnai nervuoju moteris. Nesakau, jog man tai nepatinka, bet niekada neatkreipdavau dėmesio. Galbūt ją nervuoja mano žavesys? Turbūt teigiamas variantas.

-Aš jumis paliksiu dviese,-šyptelėjo Greisė.

Kai ji dingo iš kambario Quella dramatiškai atsiduso.

-Tu esi nepakenčiamas,-suburbėjo atsisėsdama ant lovos.

Nieko jai neatsakiau tik nusijuokiau. Kaip man patinka ją erzinti. Jaučiuosi tada labai laimingas, nes žinau, kad ji nieko man negalės padaryti. Esu stipresnis už ją, o ir nemanau, kad ji kažką bandytu man daryti.

-Negali klausytis svetimų pokalbių, tai nemandagu.

-Koks aš negeras,-pavarčiau akis.

-Aš važiuosiu Niall ir tu man nesutrukdysi,-jos užtikrintas balsas daro visa šita ginčą tik dar labiau juokingesniu.

-Ne, mažute, ne. Tu niekur nevažiuosi, nes aš taip pasakiau,-šyptelėjau jai.

Mačiau, kaip ji dar labiau supyksta. Jei jai neskaudėtu klubų aš vėl ją pasiguldyčiau po savimi. Bet kadangi jai skauda, o ir aš nenusiteikęs tam, tai gal atidėsiu visą šitą reikalą kitam kartui.

-Tu negali man vadovauti, Niall,-sucypė.

-Galiu. Visada galėjau. Ir žinai aš tau nelesiu išvykti.

-Tai dėl mano mamos. Be to mes nesame pora, kad galėtum man vadovauti,-sukryžiavo rankas.

-Kam tos etiketės? Vis dėl to jei tau taip rūpi tai aš laisvai galiu įvykdyti tavo norą. Ne taip kaip tu,-pašaipiai tariau.

-Niall prašau baik mane varyti į nepatogią padėtį. Pirma seksas, kurio neturėjo būti, o dabar ir draugyste su savo buvusiu bosu, kuris žemina skurdžius žmones. Kuom aš čia tokia ypatinga?

-Kodėl mes iš vis pradėjome apie tai kalbėti?

-Nes aš nenoriu šokti stačia galva į tavo gyvenimą. Esi palaidūnas. Be to panaudojai mane, kad išsiskirtum su savo mergina. Ką sau manei?!-jos balsas staiga pakilo.

-Taip ir maniau, kad tu šito, taip lengvai nepaliksi. Užsispyrusi bobą,-burbtelėjau.

-Kaip mane pavadinai?!-suklykė ir trenkė man per ranką.

Kokia laukinė. Tiesiog delną niežti, kaip noriu ją nuperti.

-Kaip girdėjai. Užsispyrėlė. Mažai tave auklėjo, tai aš pabaigsiu tave auklėti,-šiurkščiai prisitraukiau ją.

-Paleisk mane,-suurzgė.

-Pasilaikyk savo gražu urzgimą sau.

-Idiotas,-sušnypštė.

-Paverk,-šyptelėjau.

Susiraukiau, kaip ant savo vienos akies pajaučiau seiles. Ji mane apspjovė. Po velniais. Kas negerai su šita merga?! Quella stumtelėjo mane ir visa pikta nuėjo prie lango. Nusivaliau jos seiles suurgzdamas. Ot šlikštukė.

-Po velniais Quella,-burbėjau.

-Atšok, aš pikta,-sumurmėjo.

Pavarčiau akis ir atsisėdau ant lovos. Tos moteris. Juokingiausia, kad dabar ji pikta. Baisu net. Prunkštelėjau atsiguldamas ir pasukdamas galvą į jos pusę. Įdomu ar ilgai ji savo pagiežą laikys ant manęs.

Praėjo kelios valandos, o Quella vis dar pikta, kaip širšė. Bandžiau ją kalbinti, bet kur jau. Panele, net nežiūri į mano pusę. Greisė patarė parvežti ją namo ir manau, kad taip bus geriausia. Kai ji pabus viena ir atvės aš atvažiuosiu. O gal geriau palikti ją ramybėje? Ne. Kai dabar ji beveik mano jaučiuosi žymiai geriau. Viktoras nebetūri jokiu šansu prieš mane.

-Nori jog tave parvežčiau namo?-priėjau prie jos.

-Noriu,-suniurzgėjo.

-Apsirenk. Palauksiu tavęs apačioje,-atsidusau.

Nusileidęs žemyn pasiėmiau mašinos raktelius bei išėjau iš namų. Atidaręs garažą išsivariau mašiną į lauką ir laukiau kol ta niurzga ateis. Galvos skausmas.

Pagaliau atėjo Quella. Ji atsisėdo priekyje ir užsisegė saugos diržą. Mačiau jos papustas lupytes ir suraukta nosyte. Pavarčiau akis užvesdamas mašiną bei išvažiuodamas iš kiemo. Visa kelia ji tylėjo susiraukus ir pripažinsiu man buvo juokinga. Pikčiurna.

-Ar ilgai dar pyksi?-suprunkščiau.

-Užsičiaupk. Aš pykstu ir pyksiu.

-O dar sako, kad po sekso jūs šilkinės. Melas,-suurzgiau.

Ji trenkė man per šlaunį ir sukryžiavo rankas. Ot mergiotė. Vos privažiavus jos namus užrakinau mašiną, kad ji nepabėgtu.

-Atrakink duris,-paliepė.

-O bučinuką gausiu?-įsišiepiau.

-Ne.

-Nagi, tik viena bučinuką,-sumurkiau.

Vis tiek ji turi nusileisti.

-Gerai,-suburbėjo.

Pasilenkiau arčiau jos ir juokingai papūčiau lupas. Mačiau, kad ji bando laikyti šypseną lenkdamasi link manęs. Kai mūsų lupos susijungė norėjau ją prisitraukti arčiau, bet ji greitai atsitraukė ir nekaltai šyptelėjo.

-Čia tavo bučkis toks?-susiraukiau.

-Tiek nusipelnei, o dabar rakink duris,-paliepė.

-Vakare atvažiuosiu tavęs,-prisitraukiau ją pabučiuot.

-Gerai, bet pranešk,-pakštelėjo man į lupas.

Atrakinau jai duris ir stebėjau, kaip ji išlipa iš mašinos. Ar ji vizginą savo užpakalį, kad paerzintu mane? Nieko, ji dar vakare atsiims.

Darbe Martin vis neužsičiaupė apie kažkokią merginą vardu Amy. Jis sakė, kad ji panaši į Quellą. Idiotas.

-Ir tu nepatikėsi ką ji man atsakė,-suprunkštė.

-Tu irgi nepatikėsi, kai pasakysiu, kad nieko negirdėjau iki šito sakinio,-pavarčiau akis.

-Tu tai asilas,-burbtelėjo.-Kaip su Quella?

-Gerai. Manau.

-Manai ar tikrai gerai?

-Gerai. Ji galvos skausmas, bet man gerai,-šyptelėjau.-Vakare ją pasiimsiu pas save,-šyptelėjau.

-O vaikine,-nusijuokė suplodamas rankomis,-ar ji jau buvo tavo?

-Buvo,-nepagalvodamas tariau.

-O ką aš sakiau? Aš vėl suknistai buvau teisus. Žinojau, kad ji tau kris į akį.

-Užsičiaupk ryžas,-burbtelėjau.

-Tyliu madam,-suprunkštė.

Pavarčiau akis. Jis idiotas. Susiraukiau, kai suskambėjo mano telefonas. Pasiėmiau jį ir radau žinute. Nuo Quellos:

*Mums reikia pakalbėti.*

Surinkau jos numerį bei paspaudžiau skambinti.

-Mane atleido,-vos jai atsiliepus išgirdau jos tylų balsą.



Boss (N.H.)Where stories live. Discover now