Ačiū už 60k ir beveik 8k vote ^^ Stebinate mane meiles <3
-Kiek mes jų turime?-paklausiau.
-Penkis šimtus. Galėtume po šimta pasidalinti ir kiekvienas pasiskirstyti kur klijuoti juos,-pasiūlė Marti.
-Mūsų tik trys, iš kur dar du žmones gausime?-prabilo Harry.
-Pasiimsiu kelis darbininkus. Bus greičiau,-šyptelėjau.
Jau rytoj pradėsime klijuoti nuotraukas visame Niujorke. Esu įsitikinęs, kad visas pasaulis žinos apie tai. Quellai nereikėjo pabėgti nuo manęs. Ji net neleido man pasiaiškinti. Aš norėjau savo berniuką išgelbėti, bet nesugebėjau, nes pavėlavau. Ji mano, kad gali man teisti dėl to? Aš pats save kaltinu dėl to ir tikrai norėjau viską ištaisyti. Man nervina jos toks užsidegimas ir vėl bandymas pabėgti nuo manęs. Kai ji pamatys nuotraukas visame Niujorke galbūt pakeis apie mane savo nuomonę. Aš tikrai nuoširdžiai susižavėjęs ją. Man pačiam tai kiek keista, bet baigiu susitaikyti su tuo, kad dėl jos laužau taisykles.
***
Vaikščiojau Niujorko gatvėmis ir klijavau Quellos nuotraukas. Žmonės keistai į mane pažiūrėdavo manau vien dėl užrašo. Nekreipiau į juos dėmesio ir toliau klijavau nuotraukas. Norėčiau būti šalia, kai ji tai pamatys. Manau ji truputi supyks, bet jos pyktis greitai dings. Pasiilgau jos kūno ir dramų, bet kad ji vėl būtu mano man reikės labai ją užknisti.
QUELLOS POZICIJA
-Mama ar eisi su manimi į miestą?-paklausiau jos.
-Žinoma, kad eisiu. Man reikia nusipirkti suknelę,-šyptelėjo.
Pavarčiau akis užsidėdama striukę. Mano mama susirado kažkokį vyrą ir nenustoja apie jį šnekėjusi. Tai kiek nervina, nes kiekviena karta jai kalbant apie vyrus aš prisimenu Niall. Negaliu neigti, kad jo nepasiilgau, bet tuo pačiu negaliu neigti, kad nenorėčiau jam trenkti.
-Einam?-paklausė.
Palinksėjau ir kartu su ją išėjome iš būto. Man patinka Niujorkas, bet čia gana triukšminga. Nors jis ir didelis miestas, bet čia bent galiu pasislėpti nuo Niall. Jis manęs lengvai neras. Na žinoma jei jis manęs iš vis ieško.
Eidamos su mama gatve aptarinėjome mano padėti dėl darbo. Gana sunku čia jo susirasti, nes daugelis įmonių yra sujungtos su Horan įmonę. Tai apsunkina mano padėti.
-Quella žiūrėk,-mano mama mane pajudino ir parodė į plakatus.
-O dieve,-aiktelėjau.
„Ieškau užsispyrusios merginos vardu Quella. Jei kartais matėte šita bėda prašau pranešti numerių apačioje."
-Aš jį nudėsiu,-suurzgiau.
Negaliu patikėti, kad jis taip elgiasi. Mažvaikis! Jis puikiai žino, kad taip jis mane ras.
-Ei čia ta mergina,-išgirdau kelių vaikinų balsus ir pažiūrėjusi į juos pamačiau, kaip vienas iš jų jau skambina turbūt šituo parašytu numerių.
-Einam greičiau,-čiupau mamai už rankos ir nusitempiau į prekybos centrą.
-Jis gana išradingas,-nusijuokė, bet aš nieko neatsakiau tik susiėmiau už galvos.
-Jis nepakenčiamas,-sucypiau.
Atsisėdau ant suoliuko galvodama ką jam pasakysiu jei jis mane rastu. Manau reikėtu ji pavadinti idiotu, asilu, kontroles maniaku ir savanaudžiu niekšui. Sąrašą galėčiau dar pratęsti, bet dabar mano mintyse tik tokie žodžiai. Nors nenoriu pripažinti, bet tai taip pat yra gana miela. Vis dėl to jis manęs ieško.
-Ką žadi daryti?-paklausė mama.
-Nežinau. Jis toks nenuspėjamas ir dabar su tomis nuotraukomis jis mane laisvai ras.
-Kodėl manau, kad tu norėtum jog jis tave rastu?
-Aš nenorėčiau,-sumurmėjau.
-Meluok sau kiek nori,-nusijuokė.
Iš tikro tai noriu, jog jis mane rastu, pasiilgau jo akių ir to užknisančio charakterio. Jis verčia mane jaustis gyva, bet tuo pačiu ir sukaustyta. Mane nervina, kad jis nori mane kontroliuoti, o dabar kai liepiau jam daugiau nelysti prie manęs jis visur iškabina mano nuotraukas! Jis toks... toks... uh.
-Negaliu patikėti, kad jam užtenka įžūlumo taip elgtis,-suurzgiau atsistodama.
-Manau, kad jis tiesiog nenori tavęs prarasti. Tu jam rūpi, Quella,-ji apsikabino mane, o man tik beliko sutikti su ją.
Aš irgi labai jo pasiilgau nors jis ir padarė daug blogų dalykų. Galbūt turėjau jo išklausyti, bet tas faktas, kad jis nepadėjo savo vaikui man buvo labai skaudus.
-Aš tokia pikta ir pasimetusi,-atsidusau atsitraukdama.
-Tai normalu. Kai buvau su tavo tėčiu man buvo viskas taip pat. Pykčiai, dramos ir meilė yra santykių prakeiksmas ir džiaugsmas. Nėra nei vienos poros kurios nesipyktu.
-Mama mes vienas kito nemylime,-pavarčiau akis.
-Kažkada mylėsite,-suprunkštė.-Vilką mini, vilkas čia,-šyptelėjo ir žiūrėjo į kažką už manęs.
-Jis man už nugaros, tiesa?-paklausiau.
***
HAHAHAHAH NAUJA DALIS!
KOKIA AŠ NEDORA SU INTRIGOMIS ^^
HAHAH
KOMENTUOJAME MAŽULES!!!
vD#
YOU ARE READING
Boss (N.H.)
FanfictionBūti turtingu jam visada sekėsi geriau, nei būti mandagiu. Jis visada žinojo ko nori ir ką gali. Turbūt iš šono dvidešimt trėjų metų Niall Horan atrodo, kaip valdžios ir pinigų ištroškęs narkomanas. Jam visada atrodė, kad žmonės, kurie nesudūria gal...