6 Skyrius

7.3K 444 5
                                    

KOMENTUOJAME! BE KOMENTARŲ BUS BLOGAI.

Aš sekiau ją, bet ji tiesiog bėgo nuo manęs. Po velniais aš noriu ją nudėti. Kokio velnio ji bėga nuo manęs? Šiandien mums susitikimas su New York'o Mark įmone. Ji priėjo prie perėjos ir neapsidairius pradėjo eiti.
-Po velniais, Quella!-surėkiau, kai kažkokia mašina bandė stabdyti.
Greitai atsiradęs prie jos, sumtelėjau į šalykelę. Ji gyliai kvėpavo aiškiai išsigandusi.

-Ar netekai proto?! Reik žiūrėti, kur eini kvaiša!-surėkiau ant jos.

Ji krūptelėjo ir keliais žingsniai atsitraukė nuo manęs. Idiotė. Ji man būtu tokį skandalą sukėlusi, kad dieve apsaugok.

-A-aš nepastebėjau,-tyliai sumurmėjo.

Jos rankos drebėjo, o akyse buvo pilna ašarų. Verksnė.

-Kur iš vis susiruošei?! Eik į viešbutį,-užrėkiau.

Esu per daug nervingas, kad elgčiausi mandagiai. Toks niekada ir nebuvau su ją. Jos skruostais pradėjo riedėti ašaros ir nespėjau sureaguoti, kai jos delnas susidūrė su mano skruostu. Pasimetęs pažiūrėjau į ją, o ji tik apsisukus nukulniavo į viežbūtį. Ji man trenkė. Ta višta man trenkė. Kuom dedasi? Vos grįšime į Sietlą ji skris iš darbo nespėjus net mirktelėti.


Grįžau į viešbutį ir nuėjau į savo kambario numerį. Pažiūrėjau į veidrodį ir pamačiau, jog mano skruostas ryškiai raudonas. Susinervinęs išsitraukiau viskio butelį ir įsipyliau į stiklinę. Užsiverčiau ją leisdamas skysčiau nutekėti mano gerklę.
-Geri?-pro duris įėjo Martin ir kai atsisukau pradėjo juoktis.-Oho, kas tau šitai padarė?
-Prakeikta Quella Femmings,-suurzgiau.-Ta kalė drįso man trenkti.
-Arši katytė. Aš niekaip nesuprantu tavęs. Nejaugi nematai kokia ji karšta. Po velniais aš ją kruščiau iš visų jėgų.
-Mačiau ją nuogą. Nėra ji tokia ir ypatinga,-pavarčiau akis.
-Matei ją nuoga?-įsižiojo.-Turiu omeny nejaugi jūs...na žinai.
-Juk sakiau, kad ji manęs nedomina. Tiesiog užėjau į jos kambarį ir ji buvo visiškai nuoga.
-Ir nesakyk, kad tavęs tai nepaveikė,-susiraukė.
-Dieve tikrai ne. Tik sapnavau, kaip ją liečiu. Nenoriu to niekada patirti. Ji šlykšti ir gana bjauraus charakterio.
-Tu irgi šlykštaus charakterio, bet Amanda su tavimi dulkinasi. Oj atleisk ji dulkinasi su tavo pinigais,-nusijuokė.
Žinau, kad Amanda yra kekšė, kuriai tik ir rūpi pinigai, bet man nesvarbu tai. Man tiesiog ji geras krūšimasis. Turiu pinigų ir man nereikia galvoti apie rytoju. Mano tėvai mane auklėjo, kad negalima gailėtis tų, kurie vaidina aukomis nieko neturėdami. Quella irgi tokia.
-Koks skirtumas. Quella vis tiek niekada man nepatiks.
-Kur gi ne,-pavartė akis.-Esi pasiruošęs susitikimui?
-Visada.

Eidami į surinkimą tylėjome. Na Martin kartais kažko paklausdavo Quellos, bet ji tik droviai atsakydavo kelis žodželius. Šįkart jos apranga buvo aptemptas kostiumėlis ir dabar esu visiškai įsitikinęs, kad ji nešioja maždaug A75 dydžio liemenukus. Man visada patiko dydžiakrūtės. Yra ką pamynkioti.
Įėję į patalpą priėjome prie ovalaus stalo. Atsisėdau priešais visus kitus, o Martin ir Quella man iš abiejų pusių. Visi akcininkai ir pagrindinis Mark įmonės generalinis directiorius Viktoras man linktelėjo, taip pasisveikindami.

Pusvalandžiui praėjus, kol tarėmęs dėl akcijų Quella tylėjo ir manau keikia mane, kad ją čia atsitempiau. Dar ji nežino ką aš galiu.
-Horan, malonėk pristatyti šitą gražią damą,-šyptelėjo Viktoras.
Po velniias.
-Ji mano padėjėja-Quella Femmings.
Quella maloniai šyptelėjo, o aš pavarčiau akis.
-Tai tu čia ta geroji mergina, kuri parašė Niall kalboje, jog visi lygus?
Dar gražiau...

Kaip manote kas toliau nutiks?


Boss (N.H.)Where stories live. Discover now