24 Skyrius

7.4K 422 11
                                    

Pasileiskite dainą. Klausiausi jos kai rašiau dalį :) Beja komentuojame!!

Atsisukau į tą idiotą ir nusijuokiau. Jis mano, kad jam paliepus pasitrauksiu nuo Quellos ir duosiu jam kelia? Tegul net nesvaigsta. Priėjau arčiau Viktoro ir pašaipiai nusišypsojau.
-Priversk,-šyptelėjau.
Jis susiraukė ir neužilgo pajaučiau smūgį į veidą. Kiek pasisukau į šoną ir suurzgęs paliečiau savo lupą, kuri dabar tvinkčiojo. Tas šūdo gabalas man trenkė.

-Viktorai!-suklykė Quella ir greitu žingsnių priėjo prie manęs.

Vis dėl to tas smūgis atnešė naudos. Viktoras buvo nustebęs, kad Quella mane gina, o aš tuo labai džiaugiausi. Nežadu nusileisti jam. Quella vis tiek bus mano, o tas šūdas galės krapštytis su savo vaikais ir žmona, kuri duodasi su visais.

*Quellos pov*

Negalėjau patikėti, kad Viktoras trenkė Niall. Esu pasimetusi ir kiek pikta. Pikta dėl to, kad pasidaviau Niall įtakai. Man patinka, kai jis mane bučiuoja, bet tuo pačiu ir ne. Nežinau ko jis tiksliai nori.

-Viktorai neturėjai trenkti Niall,-suburbėjau.

Jis buvo sutrikęs, bet dabar man tai nerūpėjo. Paėmiau Niall už rankos ir nusivedžiau jį į namo vidų. Suradusi vonią pasodinau jį ant vonios krašto ir užrakinau duris. Sušlapinau rankšluostį bei atsargiai pridėjau prie jo lupo.

*Niall Pov*

Stebėjau Quella. Ji kruopščiai valė nuo mano lupos kraują, o aš sugebėjau tik stebėti jos gražias akis, kurias vis uždengia tos ilgos blakstienos. Martin teisus. Ji graži. Visada maniau, kad mergina turi būti patraukli. Tai yra su tobula figūra, bet šita mergina visai neatitinka mano idealo, o aš vis tiek jos noriu. Noriu ne dėl sekso. „Kokia gyvenimo ironija. Šūdas pradėjo jausti." Prabilo mano sąžinė. Šyptelėjau ir pakėlęs ranką perbraukiau nykščiu per jos lupas. Ji žvelgė tiesiai į akis su kažkokia kibirkštėle. Švelniai prisitraukiau jos veidą prie savojo suliesdamas mūsų lupas. Nebejaučiau net skausmo lupoje, jaučiau tik jos šiltas ir minkštas lupas, kuriu noriu.

-Einam,-tyliai pasakiau.

Ji nesipriešino. Išsivedžiau ją iš vonios ir eidamas per svetainę pamačiau Martin. Jis greitai priėjo prie mūsų ir šiltai nusišypsojo Quellai.

-Kas tave pagražino gražuoli?-nusijuokė.

-Ne tavo reikalas. Mes išvažiuojame, susirask kas parveš,-suburbėjau.

Jis pavartė akis ir trenkęs man per petį nubėgo prie kažkokios merginos. Išėjome su Quella iš namo. Vairuotojas jau laukė mūsų. Atidariau jai duris ir kai ji įsėdo aš padariau ta pati. Nuleidau užsklanda, kad vairuotojas nematytu kas vyksta ir užsikėliau ją ant savo kelių. Ji vėl žiūrėjo į mane tuo žvilgsnių, kuris verčia mano širdį plakti greičiau. Neištvėręs pabučiavau ją. Ji atsakė į mano bučinį ir nedrąsiai uždėjo rankas ant mano pečių. Mano rankos leidosi jos liemenių, o liežuvis žaidė su jos liežuviu. Lėtai paguldžiau ją ant sėdynių bei lupomis nusileidau jos žandikaulių prie ausies. Sukandau jos ausies spenelį išgirsdamas iš jos aimaną.

PRADARIAU SAVO KAMBARIO duris ir lėtai ją įstūmiau į jį. Vėl prisitraukiau ją bučiniui, kol galiausiai atsidūrėme lovoje. Mano rankos lėtai nusileido link jos kelnių sagties. Atsitraukęs pažiūrėjau į ją bei atsegiau jos kelnes. Lėtai jas numoviau ir pasilenkęs pabučiavau jos šlaunis. Pakilau vėl iki jos veido. Ji nusivilko savo palaidinę ir jau mačiau, kaip ji parausta. Mažyte.

-Esi graži,-sušnabždėjau.

Jos pagalba nusimoviau marškinius, bei kelnes. Užklojau mumis ir lėtai pašalinau tiek savo tiek jos apatinius. Iš stalčiaus išsitraukiau prezervatyvą bei trumpam pažiūrėjęs į ją praplėšiau jį. Jos didelės akutės stebėjo mane iki kol aš užsidėjau prezervatyvą.

-Pasiruošusi?

-Taip,-sušnabždėjo.

.com:4|u9L


Boss (N.H.)Where stories live. Discover now