Dalis labiau su pamastymų ir be didelio veiksmo, bet intrigą yra gale ^^
QUELLOS POZICIJA
-Jis žadėjo atvažiuoti?-paklausė mama, kol aš bandžiau susisiekti su Niall.
-Taip, vakar jis turėjo atvažiuoti manęs pasiimti ir nepasirodė. Mane nervina jo toks dingimas ir jei sužinosiu, kad jis vėl geria su Harry ir Martin- nudėsiu,-burbtelėjau.
-Nusiramink, bus gerai,-šyptelėjo ir paglostė mano ranką.
-Jis man neatsiliepia,-atsidusau numesdama telefoną ant sofos.
Gaila neturiu nei Hario, nei Martin numerio, nes man darosi neramu. Jis niekada manęs taip neignoravo, bet galbūt tai dėl to reikalo su jo sūnumi? Tikiu, jog jam dabar didžiulis stresas, bet jis žino, kad gali manimi pasitikėti. Aš noriu, kad jis man pasipasakotu ir nedarytu tokių dalykų, kaip dabar. Ga]lbūt man vertėtu pabandyti jį surasti? Nėra gerai toks jo dingimas ir ką bedaryčiau aš nesugebu nuvyti blogas mintis į šalį. Nekenčiu, kai jis toks pasipūtęs ir valdingas, tikras psichas maniakas, bet patinka, nes jaučiuosi tada nebe tokia nevykėlė ir baisi. Aš jam esu graži ir jis jaučia man kažką, ko aš nesuprantu. Nesugebu susigaudyti su juo, nes jis turi keistą ir išsiskiriantį charakterį. Keista, kai mes iš pirmo karto vienas kito nekentėme.
-Nusiramink Quella. Jam viskas gerai, galbūt jis užsivertęs darbais ir neturi laiko tau paskambinti.
-Mama aš jį myliu. Žinai tai. Kad ir koks jis yra, jis man tapo labai svarbus.
-Ar jis žino, kad tu jį myli?-paklausė.
Nuleidau galvą ją papurtydama. Bijojau jam tai pasakyti, o kai dar jis nori vestuvių aš nepasiryžau tam. Žinau, kad jis būtu tuo pasinaudojęs. Aš labai noriu vestuvių, bet tik ne tada, kai mes tokie skirtingi. Galbūt vėliau, kai busime nebe tokie aršus ir nenormalūs.
-Kai jis atvažiuos pakalbėkite apie tai.
-Gerai,-linktelėjau.
JAU BUVO VAKARAS, o iš Niall jokios žinios. Jau tiek laiko praėjo, bet jis net nepaskambina. Dar karta surinkau jo numerį ir paspaudžiau skambinti, bet vėlgi nieko.
-Niall kur tu?-sumurmėjau jausdama, kaip kaupiasi ašaros.
Niekada nesu jautusi tokio jausmo, kaip dabar. Negalvojau, kad įsimylėsiu turtinga suski, kuriam atrodo, kad vargingi žmonės neverti gyventi. Jis išlepintas, bet aš žinau, kad viduje jis geras ir doras žmogus.
Pakilau iš lovos ir nuėjau į virtuvę. Užsidegiau šviesą ir užsikaičiau arbatinuką. Pasidariau raminančios žolelių arbatos ir atsisėdau prie stalo. Mano akyse vis dar buvo ašarų kristalai. Tikrai bijau, kad jam kažkas nutiko, bet stengiuosi tas mintis nuvyti tolyn.
Visada būdama viena galvoju apie tai, kaip vilkėsiu balta suknele ir eisiu link altoriaus pas Niall. Turbūt kiti pagalvotu, kad esu kvaila, nes Niall man piršosi, bet aš žinau koks jis yra nepastovus. Bijau, jog greitai viskas baigsis ir Niall mane paliks dėl kitos merginos, kuri bus gražesnė ir iš turtingos šeimos. Tai niekada neduoda man ramybės. Nesu kažkas labai nuostabaus, esu paprasta. Nesuprantu kuom jį sužavėjau, bet tikiuosi tai jam rimta.
Išgirdau, kaip nuskamba mano telefonas. Atsidusau ir pasiėmiau jį pamatydama nežinoma numerį. Galvojau ar verta atsiliepti, bet tada pagalvojau, jog tai gali būti susiję su Niall. Vis dėl to atsiliepsiu.
-Klausau,-atsiliepiau.
-Quella, tai Martin.
-Martin ar žinai ką nors apie Niall?-iš kart paklausiau.-Ne, bet tai rimta,-sumurmėjau ir tuo momentu mano namuose nuskambėjo durų skambutis.
-Palauk,-padėjau telefoną ir pakilusi nuo kėdės nubėgau prie durų.
Pažiūrėjau pro akutę ir apšalusi greitai atidariau duris.
-Niall?-jis buvo visas sumuštas ir kruvinas.
Aiktelėjau, kai jis sukrito šalia mano kojų suinkšdamas.
-Niall!
KOMENTUOJAME!
ownlG��WP'
YOU ARE READING
Boss (N.H.)
FanfictionBūti turtingu jam visada sekėsi geriau, nei būti mandagiu. Jis visada žinojo ko nori ir ką gali. Turbūt iš šono dvidešimt trėjų metų Niall Horan atrodo, kaip valdžios ir pinigų ištroškęs narkomanas. Jam visada atrodė, kad žmonės, kurie nesudūria gal...