Paskutinė 2015 metų dalis!! Komentuojame bei spaudžiam VOTE!!
Nemeluosiu, kad man norėjosi gerai paauklėti Quella, bet ji per smulki mano bausmėms, todėl tiesiog šiandien ji paragaus mano delno. Nuėjęs į viršų įėjau į savo kambarį pamatydamas ją gulint mano lovoje. Jos akis žvilgtelėjo į mane ir vis dar galiu matyti jose pykti. Šyptelėjau prieidamas arčiau jos.
-Stokis,-paliepiau.
Ji piktai pašnairavo į mane ir atsistojo. Pažiūrėjau į ją nusijuokdamas. Quella miela, kai supyksta, bet dabar negaliu pasiduoti jos žavesiui. Ji drasko man akis, neklauso, prieštarauja ir dar daug šūdo daro prieš mano valia. Man tai patinka, bet kartais užknisa. Esu pratęs, kai manęs klauso, bet ji amžinai laužo taisykles.
-Ką darysi?-paklausė, kai pats atsisėdau ant savo lovos.
-Pamatysi,-šyptelėjau.
Prisitraukiau per klubus ją arčiau savęs ir švelniai pakėliau suknele pamatydamas jos nėriniuotas baltas kelnaites. Pabučiavau jos šlaunis pakeldamas akis į ją. Mačiau jos prikąstą lupą ir spindinčias nuo geismo akis. Suėmiau jos šlaunis, o ji apsižergdama atsisėdo ant mano kelių. Prisitraukiau jos veidą ir įsisiurbiau į jos lupas. Ji atsakė iš karto pradėdama lėtai rangytis ant mano kelių. Manau ji truputi vis dar apsvaigusi. Blaivi Femmings nėra tokai drąsi. Greitu judesiu paguldžiau ją ant lovos.
-Gulkis ant pilvo,-paliepiau.
Ji paklusdama man atsigulė ant pilvo. Atsegiau jos suknele ir lėtai padėjau jai atsikratyti jos. Pasižiūrėjau į jos dailų užpakaliuką suimdamas jį. Toks minkštas. Jai jį labiau išrietus pamačiau, kad ji jau sudrėkusi. Man tereikia atsikratyti jos apatinių. Užkabinęs jos kelnaites greitai jas nuplėšiau. Quella dėl to nepriekaištavo, galbūt kaip tik tas veiksmas ją labiau sujaudino. Pakėliau jos dubenį tai pastatydamas ją keturiomis.
-Prasideda,-sušnabždėjau.
Mano delnas pakilo į viršų ir galiausiai susidūrė su jos dailių užpakaliuku. Quella aiktelėjo, bet tik dar labiau jį išrietė. Po velniais jai patinka... Vėl trenkiau per jos užpakaliuką, tik kiek smarkiau. Išgirdau cyptelimą, todėl dar kelis kartus trenkiau jai. Ji dūsavo ir jau norėjo gultis, bet aš jai neleidau. Atsisegiau savo kelnes ir nusmaukiau jas. Mano didvyris jau buvo pasiruošęs mūšiui ir tik ir laukė kol galės įlysti į jos siaura, bei šlapia vietelę. Pašalinęs apatinius praplėšiau prezervatyvo pakelį ir ištraukęs jį užsimoviau ant penio. Kelis kartus perbraukiau per jos vaginą pajusdamas šiltą šilumą. Suėmiau jos klubus ir greitų judesių įėjau į ją. Jos lupas paliko dejonę, o aš truputi užgulęs ją pradėjau tai ko norėjau klube. Smarkiais dūriais dulkinau ją girdėdamas jos verkšlenimą dėl malonumo. Uždėjau savo vieną ranką ant jos sprando toliau judėdamas ir stebėdamas jos malonumo apimta veidą.
-Tu mano,-suurzgiau toliau judėdamas.
Noriu, kad po šito ji suprastu, kieno yra ir kad nepaeitu rytoj visa diena. Aš vis dūriau į ją ir dūriau jausdamas jos virpanti kūną ir artėjanti orgazmą. Mano irgi jau arti. Aš įėjau dar kartą su didelė jėga pajusdamas, kaip jos raumenis sutraukia ir pagaliau ji pasiekia viršūnę. Nesustodamas dar kelis kartus įėjau į ją pripildydamas prezervatyvą ir iš malonumą sudejuodamas. Minute vis dar buvau joje, kol galiausiai išėjau atsiguldamas šalia jos. Quella išvargus krito šalia manęs ir kaip mažas prasikaltęs pūkuotas kačiukas susirangė mano glėbyje.
-Aš būsiu gera,-sušnabždėjo.
-Iki rytojaus,-sukikenau pabučiuodamas jos kaktą.
Jos lupas paliko laimingas atodūsis, o pirštai pradėjo lėtai vedžioti per mano krūtinės plaukelius.
-Miegok,-paliepiau, o pats pakilau iš lovos.
-Kur eini?-sušnabždėjo.
-Man reikia išsiusti kelis dokumentus. Nelauk manęs ir pailsėk mažyte,-pabučiavau ją.
Greitai apsirengiau treningais ir išėjau iš kambario. Nusileidau laiptais žemyn susitikdamas Greisė.
-Labai jūs ten garsiai,-atsiduso.
-Atsiprašau aukle,-pabučiavau į jos skruostą.-Ar kas nors nutiko?
-Buvo atėjus Amanda. Ji tikrai nepraleis progos pagadinti gyvenimo tai mergaitei.
-Nieko ji nepadarys. Jai tiesiog reikia pinigų,-pavarčiau akis.
-O tavo tėvai? Ką su jais darysi?
-Nieko. Žadu truputi pažaisti jų nervais,-įsišiepiau.
O taip. Quella man padės dėl to.
YOU ARE READING
Boss (N.H.)
FanfictionBūti turtingu jam visada sekėsi geriau, nei būti mandagiu. Jis visada žinojo ko nori ir ką gali. Turbūt iš šono dvidešimt trėjų metų Niall Horan atrodo, kaip valdžios ir pinigų ištroškęs narkomanas. Jam visada atrodė, kad žmonės, kurie nesudūria gal...