11 Skyrius

8.7K 480 13
                                    

Negaliu patikėti, kad tas šūdas apmokėjo jos skolas koledže. Ar ji pati jo to paprašė? Nemanau. Nors Quella yra viena iš nesuprantamiausiu merginu, bet tikrai žinau, jog ji niekada neprašys kažkieno pinigų. Jau senai būtu manęs paprašiusiu. "Galbūt ji supranta, jog neduosi, Horan?" Suknista pasąmonė būtinai turi įsikišti. Nors tikriausiai ji teisi. Quella mano koks aš esu ir aš pats tai žinau, bet kažkodėl būtent jai noriu padėti. To niekada nesu jautęs. Kaip mergina ji man nepatinka. Tikrai ne, bet aš negaliu jos paleisti. Jei ji išeis iš darbo mano kalbos šakes. Žmonėms patinka muilo burbulas, o ji gali tai padaryti.

Nors praėjo jau visa para nuo to kai susžinojau apie Viktoro "geraširdiškumą", bet niekaip nesugalvojau plano, kaip ji pašalinti. Quella per daug kvaila, kad pasipriešintu jam. Jis tikrai nori ją apsvaisinti.

-Horan turiu blogų žinių,-įlėkė į kambarį Martin.
-Kas dabar?-atsidusau.
Jis padavė man lapa. Išėjimo iš darbo lapą.
-Tu nebeturi kalbų rašytojos. Ji dirba jau pas Viktorą.
-Prakeikimas!-surėkiau.-Tą kalė...
-Žmogau dabar tai rimtai turėsi padirbėti norint ją susigrąžinti,-nusijuokė.
-Nežadu jai žeminintis,-suburbėjau.
-Tai ką darysi?
-Tai ką geriausiai moku. Busiu savimi,-mirktelėjau.

***

Savaitė laiko jau esu vėl Sietle. Kelis kartus buvau nervingas, nes nerasdavau parašytos kalbos, kol žinoma neprisimindavau, kad Quella išėjo iš darbo. Esu lyg šūdas. Šiandien kažkoks labdaros pokylis ir ten bus Viktoras. Maldauju dievo, kad būtu ir Quella. Turiu jai kai ką pasakyti. Apie pinigus kuriuos jai parsiunčiau nieko nežinau. Galbūt ji mano, kad tai Viktoro pinigai?
-Brangusis tu šiandien labai keistas,-sumurkė Amanda.
Taip aš keistas, nes žadu aprėkti savo buvusią darbuotoją aprėkti.
-Atleisk,-pabučiavau ją.

Pilkas kostiumas ir sukelti plaukai jau darosi mano kasdienybė. Bet kokių atvėju aš visada su kostiumu. Beveik visada. Amanda apsirengusi juoda aptempta suknele iki kelių ir aukštakulnius. Jos plaukai tvarkingai surišti į kuoduką, bet deja makiažas, kaip visada ryškus. Nesu jos matęs be maniažo.


Kelio link labdaros pokylio buvo itin tyli. Amanda buvo įlindusi į telefoną na, o aš galvojau ką turiu pasakyti Quellai. Problema tame, kad ji ką tik po sunkios netekties. Galbūt jos net nebus?
-Atvažiavome pone,-pasigirdo vairuotojo balsas.
Jis išlipo pirmas ir atidarė mus duris. Žinoma paparacai tiesiog apspito mane ir Amanda. Jie net paklausė ar mes planuojame vaikų. Žinoma ne! Su Amanda tik trumpalaikiai santykiai. Nieko nesakydami nuėjome į pastatą. Aplinkui buvo tik aukštuomenės grietinėlė. Apsidairiau pamatydamas Viktorą su kažkokia trumpaplaukia brunete. Ji atsisuko į mano pusę ir man net žandikaulis atypo. S u balta suknele virš kelių ir trubuti garbanotais plaukais buvo Quella. Tai negali būti ji. Kur ta nevėkšla su raudonais plaukais? Ji buvo pasidažiusi gražiai ir avėjo aukštakulnius. Po velniais ji man dabar net seksuali atrodo! "Išdulkinam ją." Po velniais mano vidinis dievas prisikėlęs tikrai nepagerino situacijos. Pamačius mane ji visa pabalo ir nuraudo.

-Tuoj grįšiu,-pasakiau Amandai.
Priėjau prie Quellos.
-Sveiki pone Horan,-tyliai pasakė.
Pavarčiau akis. Tas jos nekaltumas. Velniop jį.
-Tai gal norėtum pasiaiškinti kodėl išėjai nieko nepranešus man?-pakėliau antakį.
-Aš...Nenorėjau būti žeminama, o ponas Viktoras labai geras žmogus.
-Žadi jam palikuonis gimdyti?-paklausiau.
Ji pasimetė, o tada susiraukė.
-Ką? Žinoma ne. Jismano bosas,-suburbėjo.-O koks jūsų reikalas?
-Joks tik šiaip idomu,-truktelėjau pečiais.

Ji tik pavartė akis ir nuėjo nuo manęs prie Viktoro, kuris saldžiai jai nusišypsojo. Kas per velnias? Jis tikrai priekabiaus prie jos turėdamas žmoną ir du vaikus?
-Matei?-sukikeno Martin.
Iš kur jis čia atsirado?
-Ką mačiau?-sumurmėjau.
-Kokia ji suknistai patraukli,-pavartė akis.
-Oh užsičiaupk. Ji tik mergina su dvylikmetes formomis.
-Oj tik nereikia,-nusijuokė.

(https://www.youtube.com/watch?v=Jl8fV1jUQPs pasileidžiam)

Pradėjo skambėti kažkokia lėta muzika. Esu ją girdėjes. Crazy in Love kiek pamenu. Viktoras išsivedė Quella į šokiu aikštelę ir lėtai savo letenomis apvyjo jos liemenį rankomis. Ji jam droviai šyptelėjo ir leido vesti ją šokio ritmu. Po velniais. Priėjau prie jų.
-Pasiskolinsiu ją,-šyptelėjau ir prisitraukęs Quella prie savęs nusivedžiau ją kiek toliau.

Suėmiau jos viena ranką, o kita uždėjau ant jos liemens.
-Ką darote pone Horan?-pažiūrėjo į mano akis.
-Bandau sužlugdyti jį,-mirktelėjau.
-Kaip suprasti?-susiraukė.
Nieko neatsakiau tik toliau judėjau su ją. Ji labai maža. Baisiai maža. Apsukau ją ratu ir jais suiduriant su mano krūtinė pajaučiau nubėgančius šiurpuliukus. "Išdulkink ją." O dieve. Kas per velnias vyksta su manimi? Aš negaliu jos pakęsti. NEGALIU. Mačiau, kaip Viktoras žiūri į mumis, bet man tai nerūpėjo. Dabar rūpi susigrąžinti Quella.
-Paleiskite mane,-suburbėjo bandydama ištraukti savo ranką iš maniškės.
-Nespurdėk laukine,-pavarčiau akis.
Ji tik suurzgė kas tarpkitko buvai visai seksualu. Nespėjęs sureaguoti pajaučiau tik, kaip ji užmynė man ant kojos ir gavus progą pabėgo pas Viktora. Kas per šūdas su ją vyksta?

-Gražiai ji čia tave,-po kiek laiko priėjęs Martin tarė.
-Tylėk šūde,-burbtelėjau.

Amandos nematyti nuo tada, kai ją palikau nueidamas prie Quellos ir Viktoro.
-Tau ji patinka.
-Nepatinka.
-Patinka,-nusijuokė.-Niall kodėl tu taip priešiniesi tam? Ji graži, miela ir protinga. Iš po to kaip ji pabėgo nuo tavęs tikiu, kad ir laukinė lovoje.
-Ji yra tik suknista vargšė,-surimtėjau.
-Tai padaryk ją nevargše,-šyptelėjo.
Sutrikęs pažiūrėjau į jį.
-Arba tai padarys jis,-parodė į Quella ir Viktora.

Gyliai įkvėpiau bandydamas save įtikinti, kad ji tik nevėškla kalė.

Praėjus kelioms valandoms pagaliau pamačiau Quella be Viktoro. Laikas veikti. Priėjau prie jos ir apsidairęs uždengiau jos burna bei nusitempiau į balkoną. Paleidau ją ir užrakinau duris.
-Kas per velnias su tavimi negerai?-valdydama savo baslo toną suburbėjo.
-Kas su tavimi negerai? Ar tu jau dulkinaisi su juo?
-Tau tikrai blogai! Jis man tik bosas!-surėkė.
Laukinė kažkokia.

-Nerėkauk čia gerkle paleidusi. Aplink pilna paparacu,-sudrausminau.
-Nu ir tegul girdi, kad pats Niall Horan yra suknistai išlepintas užpakalis!
-Žiūrėk kam ką sakai,-suurzgiau ir dėjau žingsnį link jos.
-Oh lai apsaugo mane dievas nuo tavo tokio tobulumo,-sarkastiškai subambėjo.
Užsispyrusi mažvaikė.
-Oh užtilk su savo tuo sarkazmu,-pavarčiau akis.
-Išleisk mane,-pareikalavo.
-Nežadu,-pasityčiojau iš jos.
Ji pakėlė ranką, kad trenktu man antausį, bet aš ją pagavau. Greitu judesiu prisitraukiau ją.
-Negerai tu čia,-elgiausi su ją, kaip su mažu vaiku.
Ji kėlė antra ranka, bet pagavau ir ją. Pats savęs nesuvokdamas pasilenkiau arčiau jos veido ir suliečiau mūsų lupas.

Kaip manote kaip reaguos Quella? SPAUDŽIAM VOTE IR KOMENTUOJAME


Boss (N.H.)Where stories live. Discover now