Capitolul 8

825 63 0
                                    


Fata se întoarce şi se uită la mine în timp ce eu încerc să-mi mişc picioarele care nu vor să mă asculte.

"Pot să te ajut?" Rânjeşte. Harry se ridică, ţinând-o în continuare în poala lui. Faţa lui e neutră, neamuzata sau jenată în vreun fel. Probabil face lucruri de genul ăsta mereu.

"O... Mm... Nu... scuze. Caut o baie, cineva şi-a vărsat băutura pe mine." Explic rapid. Asta e atât de stânjenitor. Nu sunt surprinsă să-i găsesc pe cei doi îmbrăţişaţi în felul ăsta. Fata cu părul roz şi Harry sunt perfecţi unul pentru celălalt; ambii tatuaţi şi ambii nepoliticoşi.

"Bine? Păi, du-te şi găseşte o baie." Ea îşi dă ochii peste cap,iar eu aprob, părăsind camera. După ce uşa se închide, îmi sprijin spatele de ea. Până acum, facultatea nu e tare deloc. Nu pot să-mi dau seama cum o petrecere ca asta ar putea fi considerată distractivă. În loc să încerc să găsesc o baie, mă decid să găsesc o bucătărie şi să mă curăţ acolo. Ultimul lucru pe care mi-l doresc e să deschid altă uşă şi să găsesc alţi adolescenţi plini de hormoni unul deasupra celuilalt. Iar.

Bucătăria nu e prea greu de găsit, dar e mult prea aglomerată de vreme ce toată rezerva de alcool se află în găleţile de pe masă. Trebuie să evit o brunetă care vomită în chiuvetă ca să iau un şerveţel şi să îl ud, ştergându-mi rochia cu el, mici bucăţele albe acoperind pata udă, înrăutăţind situaţia. Mârâi şi mă sprijin de masă.

"Te distrezi?" Îl aud pe Niall spunând. Sunt uşurată să văd o faţă familiară. Îmi zâmbeşte dulce, luând o gură din băutura lui.

"Nu prea... Cât durează petrecerile astea de obicei?"

"Toată noaptea... şi jumătate din ziua de mâine." Râde, iar gura mea cade. Când o să vrea Steph să plecăm? Sper că în curând.

"Stai!" Încep să mă panichez. "Cine o să ne ducă înapoi la cămin?" Îl întreb, foarte conştientă de ochii lui injectaţi.

"Nu ştiu... Poţi conduce maşina mea, dacă vrei." Se oferă, iar eu oftez.

"Nu pot să-ţi conduc maşina. Dacă o stric sau sunt trasă pe dreapta cu minori beţi în maşină aş intra în mari belele." Nu pot să-mi imaginez faţa mamei atunci când mă scoate din închisoare.

"Nu e departe, ar trebui să-mi iei maşina. Tu nu ai băut. Dacă nu, trebuie să stai aici. Asta dacă nu vrei să conduc eu. Pot să întreb, poate văd pe cine..."

"Nu, e în regulă. O să o rezolv eu." Petrecerea asta devine mai problematică din minut în minut.

#HESSAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum