Capitolul 6

942 74 6
                                    


Părul meu e perfect ondulat şi îmi pun două agrafe în el, pe ambele părţi, pentru a-l împiedica să-mi atingă faţa.

"Vrei să foloseşti nişte machiaj?" Întreabă Steph, iar eu mă uit în oglindă din nou.

Ochii mei par mereu puţin prea mari pentru faţa mea, dar prefer să evit machiajul.De obicei, folosesc puţin rimel şi luciu de buze. Sunt destul de mândră de cât de bine reuşesc să am grijă de tenul meu, deci de ce să îl ascund dacă nu e nevoie?

"Poate puţin tuş?" Spun, încă nesigură.

Îmi zâmbeşte şi îmi oferă 3 creioane: unul mov, unul negru şi unul maro. Le învârt cu degetele, hotărându-mă între cel negru şi cel maro.

"Movul va arăta grozav în contrast cu ochii tăi gri-albăstrui." Spune,iar eu zâmbesc, dar dau din cap dezaprobator.

"Ochii tăi sunt aşa unici, vrei să facem schimb?" Glumeşte.

Are nişte ochi verzi frumoşi, de ce ar vrea să facă schimb cu mine? Iau creionul negru şi trasez cea mai subţire linie posibilă în jurul ambilor ochi, câştigând un zâmbet mândru de la Steph. Telefonul ei vibrează, iar ea îşi ia geanta. "Niall e aici." Mă informează. Îmi iau geanta, îmi îndrept rochia şi îmi iau balerinii albi.Ea se uită lung la pantofii mei, dar nu comentează.

Niall aşteaptă în faţa clădirii, muzica rock răsunând prin ferestrele maşinii. Nu pot să mă abţin din a-i observa pe toţi cei din jur holbându-se. Îmi ţin capul aplecat şi, de îndată ce îmi ridic privirea, îl văd pe Harry sprijinit pe bancheta din faţă. Cred că se aplecase. Ah!

"Domnişoarelor." Niall ne salută,iar Harry îmi aruncă o privire în timp ce mă urc după Steph, fiind nevoită să stau în spatele lui.

"Ştii că mergem la o petrecere, nu la o biserică, nu, Theresa?" Spune Harry cu un rânjet.

"Nu-mi spune Theresa, te rog. Prefer Tessa." Îl avertizez. Cum de ştie că mă cheamă Theresa? Urăsc să fiu numită Theresa.

"Sigur, Theresa." Spune, iar eu îmi dau ochii peste cap. Nu o să mă contrazic cu el încontinuu, nu merită timpul meu.

După ce par a trece secole, parcăm în faţa unei case uriaşe cu două etaje, cu o vie extinsă pe margine. THETA XI e scris în litere negre pe casa imensă. Arată ca ceva dintr-un film.

"E aşa de mare, câţi oameni vor fi aici?" Înghit în sec. Peluza e plină de oameni ţinând pahare roşii în mâini. Sunt ieşită din peisajul ăsta.

"O casă plină, grăbeşte-te!" Spune Harry şi iese din maşină, trântind portiera în urma lui.

Mă uit cum mai mulţi oameni bat palma şi dau mâna cu Harry. Nimeni de aici nu e acoperit de atât de multe tatuaje ca el, Niall şi Steph. Poate voi putea, totuşi, până la urmă, să-mi fac nişte prieteni aici în seara asta.

"Vii?" Steph zâmbeşte,iar eu aprob din cap în timp ce cobor din maşină, asigurându-mă să îmi îndrept rochia din nou.

#HESSAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum