După curs îmi iau la revedere de la Liam şi mă duc la profesor să-i explic absenţele. El mă felicită pentru stagiu şi îmi explică cum a modificat orarul. Încerc să prelungesc conversaţia cu el până când iese Harry din clasă.
Mă îndrept înapoi spre cămin şi îmi pun toate notiţele şi manualele pe pat. Încerc să învăţ, dar mă aştept ca Steph, Harry sau una dintre multele persoane care intră şi ies mereu din camera mea să apară. Îmi pun materialele de studiu în geantă şi mă îndrept spre maşină. Voi găsi un loc să învăţ, în afara campusului, poate o cafenea. Conduc prin oraş şi văd o mică bibliotecă la colţul unei străzi aglomerate. Sunt doar câteva maşini în parcare, aşa că intru şi eu. Mă duc pe jos până la bibliotecă şi mă aşez lângă fereastră. Îmi scot o carte şi un caiet cu notiţe şi trec la treabă. Pentru prima dată, pot învăţa în pace, fără distrageri. Ăsta va fi noul meu sanctuar, locul perfect ca să învăţ.
"Domnişoară, închidem în cinci minute." Mă informează bibliotecarul în vârstă . Închide? Mă uit pe fereastră şi e întuneric afară. Nici măcar nu am observat când a apus soarele.Cu siguranţă va trebui să vin aici mai des.
"Bine, mulţumesc." Răspund şi îmi strâng lucrurile. Am un mesaj nou de la Zayn.
*Voiam doar să îţi spun noapte bună. Abia aştept ziua de vineri.*
*Ce dulce, mulţumesc. Şi eu abia aştept.* Îi răspund.
Steph nu e în cameră atunci când mă întorc, aşa că mă pot schimba în pijamale şi pot începe 'Pe Aripile Vantului'. Adorm repede, visând la Heathcliff şi la mlaştini.
Joia trece uşor, iar Harry mă ignoră în timpul cursului, iar eu fac la fel. Îmi petrec seara la bibliotecă până se închide din nou, pregătindu-mă pentru focul de vineri. Abia aştept să o cunosc pe iubita lui Liam în seara asta şi să îi văd pe Karen şi pe Ken. Chiar m-am ataşat de ei. Când mă trezesc vineri am un mesaj de la Liam spunându-mi că nu va fi în campus toată ziua pentru că Danielle va ajunge mai târziu decât credea. Îmi trece prin cap să sar peste cursul de literatură, dar mă răzgândesc. Nu pot să îl las pe Harry să distrugă tot.
Îmi ia puţin mai mult timp să mă pregătesc azi şi îmi împletesc părul înainte să îl ondulez. Vremea se presupune că ar fi caldă azi, aşa că mă îmbrac cu o jachetă mov croşetată, fără mâneci, şi blugi. Tot mă duc până la cafenea înainte de curs. Louis e în faţa cozii. Înainte să pot trece neobservată, se întoarce.
"Bună, Tessa." Zâmbeşte.
"Ce faci?" Îl întreb politicos.
"Bine, vii diseară?"
"La foc?" Îl întreb.
"Nu, la petrecere. Focul va fi jalnic, mereu e aşa."
"O, eu mă duc la foc." Râd uşor, iar el chicoteşte.
"Păi, dacă te plictiseşti la foc, poţi veni oricând la petrecere." Se oferă şi îşi ia cafeaua.
Îi mulţumesc atunci când se îndepărtează. Sunt uşurată că grupul de prieteni al lui Harry pare neinteresat de foc, ceea ce înseamnă că nu va trebui să le fac faţă în seara asta. Când e timpul pentru literatură, mă duc direct la locul meu fără să mă uit măcar o dată în direcţia lui Harry. Discuţia despre 'Pe Aripile Vantului' continuă, dar, din fericire, Harry rămâne tăcut. Îmi doresc ca această durere prezentă mereu în pieptul meu să dispară, dar în loc să se micşoreze, pare să se mărească în fiecare zi. Nu trebuia să recunosc că îl iubesc. Dacă aş fi continuat să ignor adevărul, poate ar durea mai puţin. De îndată ce suntem liberi, îmi strâng lucrurile şi practic o iau la fugă pe uşă.