"Ce naiba a fost asta? Tu şi Harry... Tu şi Harry vă faceţi de cap?" Mă întreabă şi îşi acoperă faţa în semn de oroare, bătându-şi joc de mine.
"Nu! În niciun caz! Nu ne facem de cap!" Îi spun. Sau da? Nu, s-a întâmplat să ne sărutăm, de două ori.Şi să-mi dea tricoul jos şi practic îl călăream, dar nu ne facem de cap. "Am un iubit, ţii minte?"
"Deci, ceea ce vrei să spui e că nu poţi să îţi faci de cap cu Harry. Pur şi simplu nu pot să cred asta! Credeam că voi vă urâţi. Ei bine, Harry urăşte pe toată lumea, dar am crezut că pe tine te urăşte chiar mai mult decât o face în general." Râde. "Când s-a... Cum s-a întâmplat asta?"
Mă aşez pe pat şi îmi trec degetele prin păr. "Nu ştiu. Păi, sâmbătă, când ai plecat de la petrecere, am sfârşit în camera lui pentru că un tip dubios a încercat să se dea la mine şi l-am sărutat pe Harry. Am promis să nu mai vorbim niciodată despre asta, dar apoi a venit aici azi şi a început să se joace cu mine. Nu în felul ăla." Îi spun după ce observ rânjetul ei crescând. "Adică a început să-mi arunce lucrurile pe aici, iar eu l-am împins, iar apoi am ajuns cumva în pat." Îi spun. Sună atât de rău acum că repet. Chiar mă port ca o 'târfuliţă', exact cum a zis mama. Îmi acopăr faţa cu mâinile. Cum am putut să-i fac asta lui Noah, iar?
"Uau, asta sună fierbinte." Spune Steph, iar eu îmi dau ochii peste cap.
"Nu este, e teribil şi greşit.Îl iubesc pe Noah, iar Harry e un nesimţit. Nu vreau doar să fiu o altă cucerire de-a lui."
"Ai putea învăţa multe de la Harry... ştii, din punct de vedere sexual." Îmi spune, iar gura mea se deschide. Vorbeşte serios? Asta ar face ea... Stai, a făcut-o? Ea şi Harry?
"În niciun caz, nu vreau să învăţ nimic de la Harry. Sau de la altcineva în afară de Noah." Îi spun. Nu pot să mi-l imaginez pe Noah şi pe mine sărutându-ne aşa. Mintea mea repetă cuvintele lui Harry. 'Eşti atât de sexy, Tess.' Mi-a spus. Noah nu ar spune niciodată aşa ceva. Nimeni nu mi-a zis asta vreodată. Îmi simt obrajii încălzindu-se când mă gândesc la asta. "Tu ai făcut-o?" O întreb. Trebuie să ştiu dacă ea şi Harry s-au culcat împreună.
"Cu Harry? Nu. Ei bine, nu am făcut sex cu el, dar am avut o mică aventură cu el atunci când ne-am cunoscut, oricât de jenant este să recunosc. Dar nu a ieşit nimic din asta, am fost un fel de prieteni cu beneficii aproape o săptămână." Îmi spune ca şi cum nu ar fi mare chestie. Nu pot să mă abţin din a simţi gelozia care mă răscoleşte.
"O... beneficii?" Întreb, gura mea fiind complet uscată, iar eu brusc sunt nervoasă pe Steph.
"Da, nimic prea important. Doar câteva şedinţe intense de sărutat, o pipăială sau două. Nimic serios." Spune, iar pe mine ma doare pieptul. Nu sunt surprinsă de fapt, dar îmi doresc să nu fi întrebat.
"Harry are multe prietene cu beneficii?" Nu vreau să aud răspunsul, dar nu pot să mă abţin din a întreba.
"Da, are. Adică, nu sute sau ceva de genul, dar e un tip destul de... activ." Îmi spune şi îmi dau seama că o face să sune mai bine pentru binele meu. Iau decizia mintală pentru a suta oară să mă feresc de el. Nu voi fi prietena cu beneficii a nimănui. Niciodată. "Nu o face ca să fie rău cu fetele sau să le folosească, ele singure se aruncă în braţele lui, iar el le dezamăgeşte de la început spunându-le că nu vrea o iubită." Îl apără. Îmi amintesc că mi-a mai zis asta înainte.
"De ce nu vrea o iubită?" De ce nu pot să mă opresc din a pune atâtea întrebări?
"Chiar nu ştiu... Pur şi simplu nu vrea. Cred că te-ai putea distra foarte tare cu Harry, dar în acelaşi timp ar putea fi periculos pentru tine. Doar dacă ştii sigur că nu o să dezvolţi sentimente faţă de el, altfel aş sta departe de el. Am văzut o grămadă de fete îndrăgostindu-se de el şi nu e drăguţ." Vocea ei e plină de îngrijorare.