Capitolul 75

1.1K 68 0
                                    

"Ce?" Şoptesc aspru, ignorându-i rânjetul din ce în ce mai evident.

"Mi-ar plăcea să mă alătur." Spune. Degetele lui prind marginea tricoului său, trăgându-l peste cap, iar el se întinde în spatele meu să pornească duşul.

"Nu putem să facem pur si simplu duş împreună. Suntem acasă la tatăl tău, iar Liam şi Danielle s-ar putea întoarce oricând." Spun. Ideea de a-l vedea pe Harry complet dezbrăcat sub duş mă face să mă agit, dar asta e prea mult.

"Ei bine, eu o să fac un duş fierbinte şi plăcut în timp ce tu stai aici şi analizezi prea mult." Pantalonii lui sunt lăsaţi pe podea, împreună cu boxerii, în timp ce el trece pe lângă mine şi intră sub apă. Nu realizez că mă holbez până când nu trage perdeaua brusc, ascunzându-şi corpul perfect asupra căruia tocmai mi se scurgeau ochii.

"Nu-i aşa că îţi place la nebunie un duş fierbinte după o zi lungă?" Vocea lui e distorsionată din cauza apei, dar pot simţi zâmbetul încrezut din ea.

"Nu am de unde să ştiu pentru ca un tip nepoliticos şi dezbrăcat mi-a furat duşul." Pufnesc şi îl aud chicotind.

"Un tip sexy, nepoliticos şi dezbrăcat?" Mă tachinează. "Doar intră înainte să se termine apa caldă."

"Eu..." Vreau, dar să faci duş cu cineva e atât de intim, prea intim.

"Haide, trăieşte puţin. E doar un duş." Spune şi trage perdeaua. "Te rog." Îşi întinde mâna, iar ochii mei îi scanează trunchiul lung şi tatuat, strălucind din cauza apei care îi alunecă pe piele.

"Bine." Şoptesc şi mă dezbrac în timp ce el urmăreşte fiecare mişcare pe care o fac. "Nu te mai holba." Îl cert, iar el se preface rănit, punându-şi mâna peste inimă.

"Îmi pui la îndoială nobilitatea?" Râde, iar eu dau din cap uşor, încercând să îmi reprim zâmbetul.

"Sunt insultat." Îşi scoate mâna afară ca să mă ajute să intru. Nu pot să cred că eu chiar fac asta, fac duş cu el. Încerc cât pot de bine să mă acopăr cu braţele în timp ce îl aştept să se mute sub apă.

"E ciudat că îmi place că încă eşti timidă în jurul meu?" Îmi spune, dându-mi la o parte scutul. Rămân tăcută, iar el mă trage uşor de braţe ca să mă aducă sub apă. Capul lui se apleacă, udând umărul meu gol.

"Cred că e foarte atrăgător pentru mine pentru că, deşi eşti timidă şi inocentă, mă laşi să îţi fac chestii murdare." Respiraţia lui se simte mai fierbinte decât apa în urechea mea. Clipesc în timp ce mâinile lui se plimbă uşor în jos pe braţele mele, ochii lui absorbindu-mi corpul gol.

"Şi ştiu sigur că si ţie îţi place când îţi zic lucruri murdare." Înghit în sec, iar el zâmbeşte pe gâtul meu.

"Vezi cum îţi accelerează pulsul... Pot practic să îl văd sub pielea ta delicată." Îşi bate uşor degetul arătător peste pulsul gatului meu. O, uau. Nu am idee cum stau în picioare. Picioarele mele sigur s-au transformat în terci, odată cu creierul.

Degetele lui plimbându-se pe corpul meu mă fac să încetez să mă mai îngrijorez in legătură faptul că nu suntem singuri în casă. Mă fac să vreau să fiu nesăbuită şi să îl las pe Harry să îmi facă ce vrea. Atunci când degetele sale lungi îmi cuprind şoldurile, mă aplec involuntar peste el.

"Te iubesc, Tessa. Mă crezi, nu-i aşa?" Mă întreabă. Dau din cap, întrebându-mă de ce mă întreabă asta chiar acum, după ce ne-am spus-o de atât de multe ori în ultimele 24 de ore.

"Da, te cred." Vocea mea e răguşită, iar eu îmi dreg glasul.

"Bun. Nu am mai iubit pe nimeni înainte." Trece de la jucăuş la seducător la serios atât de repede, încât abia ţin pasul.

#HESSAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum