Mă apropii mai tare de Zayn, iar ochii lui Harry se măresc, dar el îşi revine rapid. Ştiu cât de imatură şi ridicolă e toată treaba asta, dar nu îmi pasă. Dacă trebuie să stau în preajma lui, vreau ca el să fie la fel de iritat ca şi mine.
Femeia îmbrăcată în piele se întoarce şi ne ia comenzile. Aleg un burger cu cartofi prăjiţi, fără ketchup, iar toţi ceilalţi comandă aripioare picante. Îi aduce lui Harry o cola, iar restul comandă câte o bere. Eu încă aştept cola mea, dar nu vreau să fiu nepoliticoasă.
"Au cele mai bune aripioare aici." Mă informează Zayn, iar eu îi zâmbesc.
"Deci, mergi la foc weekend-ul viitor?" Îl întreb pe Zayn.
"Nu ştiu, nu e chiar chestia mea." Râde şi ia o gură de bere. "Tu te duci?" Mă întreabă şi îşi mută braţul de pe spătar pe umărul meu. Mă simt vinovată că flirtez cu el în felul ăsta. Ei bine, nu e chiar un flirt pentru că eu doar îl întreb diverse chestii, dar tot mă simt prost. Nu am încercat niciodată să flirtez cu cineva înainte, deci sunt sigură că sunt groaznică la asta.
"Da, mă duc cu Liam." Îi răspund, iar toată lumea izbucneşte în râs.
"Liam Payne?" Mă întreabă Zayn, încă râzând.
"Da, e amicul meu." Mă răstesc. Nu-mi place felul în care râd toţi de el.
"Normal că se duce el la foc! E atât de jalnic." Spune Molly, iar eu mă uit urât la ea.
"Nu, nu e, de fapt. E chiar tare." Îl apăr. Înţeleg faptul că definiţia mea pentru termenul 'tare' nu e aceeaşi ca si a ei, dar a mea e mai bună.
"Liam Payne şi tare nu au loc în aceeaşi propoziţie." Spune Molly şi îi dă părul lui Harry la o parte de pe frunte. O urăsc.
"Ei bine, îmi pare rău că nu e destul de tare pentru voi, băieţi, dar el e..." Încep să strig şi mă ridic de pe scaun.
"Uau, Tessa! Calmează-te. Doar te tachinam." Spune Niall, iar Molly rânjeşte la mine. Am impresia că nici despre mine nu are o părere prea bună.
"Ei bine, nu-mi place când oamenii îmi tachinează prietenii, mai ales când ei nu sunt de fata ca să se apere." Trebuie să mă calmez... Emoţiile mele o iau razna din cauza faptului că sunt în preajma lui Harry şi a faptului că Molly stă peste tot pe el în faţa mea.
"Bine, îmi pare rău că am râs de el. În plus, trebuie să-l laud pentru ochiul vânăt al lui Harry." Spune Zayn şi îşi strânge braţul în jurul meu. Toată lumea râde, chiar şi eu, cu excepţia lui Harry.
"Da, bine că un profesor i-a oprit sau Harry şi-ar fi încasat-o rău de la ratatul..." Spune Niall şi apoi se uită la mine. "Scuze, mi-a scăpat." Îmi spune şi îmi zâmbeşte în semn de iertare.
Un profesor? Bătaia lor nu a fost oprită de un profesor, ci de tatăl lui Harry. Mă întreb dacă măcar ei ştiu că Harry şi Liam vor fi în curând fraţi vitregi. Mă uit la Harry, iar el pare îngrijorat. I-a minţit. Ar trebui să-l dau de gol chiar acum, în faţa tuturor, dar nu pot. Eu nu sunt ca el. Îmi vine greu să rănesc oamenii aşa cum o face el. Mai putin pe Noah, îmi aminteşte subconştientul meu, iar eu îl ignor.
"Ei bine, eu cred că o să fie distractiv." Spun, iar Zayn zâmbeşte.
"Poate o să-mi fac şi eu apariţia până la urmă." Îmi spune.
"Eu mă duc." Spune Harry de la cealaltă masă. Toată lumea se întoarce să îl privească, iar Molly râde.
"Sigur." Îşi dă ochii peste cap şi râde din nou.
"Chiar mă duc, nu o să fie atât de rău." Zice Harry, iar Molly îşi dă iar ochii peste cap. De ce ar merge? Poate pentru că şi Zayn a spus că se duce. Joculeţul ăsta enervant al meu s-ar putea să funcţioneze până la urmă.
Chelneriţa ne aduce mâncarea şi îmi dă burgerul. Arată grozav cu excepţia ketchup-ului care se prelinge pe părţi. Nasul meu se încreţeşte, iar eu încerc să şterg puţin din ketchup cu un şerveţel. Nu-mi place să trimit mâncarea înapoi şi deja mi-a fost greu în seara asta. Ultimul lucru de care am nevoie acum e să atrag şi mai multă atenţie asupra mea.
Toată lumea îşi mănâncă aripioarele, iar eu cartofii prăjiţi, în timp ce toţi vorbesc despre petrecerea din seara asta.
"Pot să vă mai aduc ceva?" Ne întreabă femeia în timp ce se îndreaptă iar spre mesele noastre.
"Nu, cred că suntem bine aşa." Ii spune Tristan, iar ea începe să se îndepărteze.
"Ea a comandat un burger fără ketchup." Spune Harry, iar eu scap un cartof prăjit în farfurie.
Chelneriţa se uită înapoi la mine. "Vrei să îţi aduc altul?" Mă întreabă amabil, iar eu scutur din cap că nu.
"Da... vrea." Răspunde Harry pentru mine. Ce naiba face? Şi de unde a ştiut că are ketchup? Încearcă doar să mă facă să mă simt prost.
"Uite, dă-mi farfuria. Îţi aduc alt burger şi cartofi prăjiţi." Îmi zâmbeşte şi îşi întinde mâna. Îi dau farfuria şi mă uit în pământ în timp ce îi mulţumesc.
"Ce a fost asta?" O aud pe Molly şoptindu-i în ureche. Ar trebui să mai lucreze la volumul vocii ei.
"Nimic. Nu-i place ketchup-ul." Spune simplu, iar ea pufneşte înainte să ia o gură de bere.
"Şi?" Spune Molly, iar Harry se uită urât la ea.
"Şi, nimic. Doar las-o baltă." Se răsteşte, iar ea îşi dă ochii peste cap, apropiindu-se şi mai tare de el.
Cel puţin acum ştiu că nu sunt singura cu care e atât de grosolan.
Îmi primesc noul burger fără ketchup şi cartofii prăjiţi şi mănânc aproape tot, în ciuda lipsei poftei de mâncare. Zayn plăteşte pentru mine, ceea ce e amabil şi ciudat în acelaşi timp. Starea de nervi a lui Harry pare să crească atunci când Zayn îşi pune iar braţul în jurul meu în timp ce ieşim afară.
"Louis a zis că petrecerea e deja suprapopulată!" Spune Niall.
"Ar trebui să vii cu mine acolo." Se oferă Zayn, dar eu scutur din cap.
"Aa, eu nu mă duc la petrecere. Tristan o să mă ducă înapoi acasă." Îi spun, iar el se încruntă.
"Pot s-o duc eu înapoi în cameră, de vreme ce sunt cu maşina." Spune Harry, iar eu aproape cad din picioare.
"Nu, o s-o duc eu şi cu Tristan. Poate să vină şi Zayn cu noi." Steph zâmbeşte la Harry. Dacă privirile ar putea ucide, Steph ar fi fost deja la pământ.
"Nu vrei să conduci beat prin campus. Poliţia o să caute oameni pe care să-i amendeze pentru că e vineri." Ii spune Harry lui Tristan. Steph mă priveşte, aşteptând să spun ceva, dar eu nu ştiu ce să zic. Nu vreau să fiu singură cu Harry în maşină, dar nici nu vreau să merg cu Tristan dacă a băut. Ridic din umeri şi mă sprijin de Zayn în timp ce ei rezolvă singuri problema asta.
"Vin eu cu tine s-o duci." Ii spune Molly lui Harry, iar el îşi scutură capul dezaprobator.
"Nu, tu te duci cu Tristan şi Steph." Spune cu hotărâre.
"Pentru numele lui Dumnezeu, putem doar să ne urcăm în maşini şi să plecăm?" Se smiorcăie Niall scoţându-şi cheile.
"Da, să mergem, Tessa!" Îmi ordonă Harry, iar eu mă uit la Zayn şi apoi la Steph.
"Tessa!" Spune Harry din nou, deschizând portiera. Se uită iar la mine şi am sentimentul că, dacă nu îl urmez, o să mă tragă el în maşină. De ce ar vrea să fie în preajma mea dacă i-a spus lui Steph că ar fi bine să nu mă mai apropii de el? El dispare în maşină şi porneşte motorul.
"Trimite-mi un mesaj de îndată ce ajungi în cameră." Îmi spune Steph, iar eu aprob din cap, îndreptându-mă spre maşina lui Harry.