Mâinile mele găsesc metalul rece al mânerului uşii camerei lui Harry şi îl răsucesc. Slavă Domnului că se deschide, probabil a uitat s-o încuie.
"Nu! Te rog..." Ţipă din nouă. Dacă cineva îl răneşte, nu am idee ce voi face. Nu m-am gândit dinainte la asta. Bâjbâi prin jur căutând lampa şi o aprind. Harry e la bustul gol şi e încâlcit prin plapumă, zbătându-se şi agitându-se. Îmi amintesc că Steph a menţionat scurt că a auzit că Harry are coşmaruri.Se pare că zvonul e adevărat.
Fără să gândesc, mă aşez pe pat şi îi ating umărul. Pielea lui e fierbinte, prea fierbinte. "Harry!" Îi spun încet, încercând să-l trezesc. Capul lui se întoarce brusc într-o parte, iar el geme, dar nu se trezeşte.
"Harry, trezeşte-te!" Strig şi îl zgâlţâi mai tare în timp ce corpul meu se mişcă mai aproape de el. Ambele mâini îi cuprind umerii, iar eu îl zgâlţâi din nou. Ochii lui se deschid brusc, fiind plini de teroare pentru un moment scurt înainte de confuzie, apoi uşurare. Stropi de transpiraţie îi acoperă fruntea.
"Tess." Se îneacă. Felul în care îmi spune numele îmi frânge inima şi apoi o vindecă. În câteva secunde, îşi descâlceşte mâinile şi le aduce pe spatele meu, apăsându-mă la pieptul lui. Umezeala pieptului său mă sperie, dar rămân pe loc. Îi pot auzi inima bătând, pompând rapid în pieptul lui. Bietul Harry. Îmi pun ambele mâini de o parte şi de alta a corpului său, îmbrăţişându-l. El îmi mângâie părul în timp ce îmi repetă numele din nou şi din nou, ca şi cum aş fi talismanul lui în întuneric.
"Harry, eşti bine?" Cuvintele mele sunt mai tăcute decât o şoaptă.
"Nu." Recunoaşte. Pieptul lui se ridică şi se coboară mai lent decât înainte, dar respiraţia lui e încă superficială. Nu vreau să-l presez să discute despre teroarea pe care tocmai a visat-o.
Nu îl întreb dacă vrea să rămân, cumva ştiu că vrea. Când mă ridic să sting lampa, corpul lui înţepeneşte.
"O să sting lumina, sau vrei s-o las aprinsă?" Îl întreb. Odată ce realizează ce intenţii am, se relaxează, lăsându-mă să ajung la lampă.
"Stinsă, te rog." Mă imploră. Odată ce camera revine în întuneric, îmi aşez capul înapoi pe pieptul lui. Aş crede că stând aşa, încolăcindu-i corpul, ar fi inconfortabil, dar e liniştitor şi pentru mine şi pentru el. Auzindu-i inima bătând sub suprafaţa tare a pieptului său e calmant, mai calmant decât bătaia uşoară a ploii pe acoperiş. Aş face orice, aş da orice să pot să petrec fiecare noapte cu Harry, să zac aşa cu el, să am braţele lui înfăşurate în jurul spatelui meu în timp ce respiraţia lui încetineşte.
...
Mă trezesc cu Harry mişcându-se sub mine. Încă stau culcată deasupra lui, cu genunchii de o parte şi de alta a corpului său. Obrazul meu e lipit de pieptul lui. Îmi ridic capul, iar el face contact vizual cu mine. În lumina zilei, nu sunt sigură dacă sunt dorită în felul în care am fost aseară. Nu pot să-i citesc expresia, lăsându-mi emoţiile să mă copleşească. Gâtul meu se simte inflamat din cauza faptului că am dormit pe pieptul lui Harry, iar eu trebuie să-mi întind picioarele.
"Bună dimineaţa." Îmi oferă un zâmbet cu gropiţe, liniştindu-mi teama.
"Bună dimineaţa." Încerc să mă dau jos de pe el, dar mă opreşte.
"Unde pleci?" Mă întreabă.
"Mă doare gâtul." Îi dezvălui, iar el mă pune să mă aşez lângă el, cu spatele meu apăsat de partea din faţă a corpului său. Mă surprinde aducându-şi mâna la gâtul meu, făcându-mă să tresar. Îmi revin rapid de îndată ce mâna lui începe să îmi maseze gâtul. Ochii mei se închid, iar eu tresar puţin din cauza durerii, dar dispare uşor în timp ce el masează.