Capitolul 61

1.3K 64 2
                                    



În dimineaţa următoare, mă trezesc înaintea lui Harry şi reuşesc să-l dau jos de pe mine şi să ne descâlcim picioarele fără să îl trezesc. Amintirea momentului în care mi-a şoptit numele uşurat şi a tuturor secretelor pe care mi le-a spus despre el îmi fac stomacul să se agite. A fost atât de spontan şi deschis aseară, încât m-a făcut să ţin şi mai mult la el. Profunzimea sentimentelor mele pentru el mă sperie şi nu sunt pregătită să le înfrunt încă. Îmi iau ondulatorul şi trusa de machiaj pe care am împrumutat-o de la Steph, cu permisiunea ei desigur, şi mă duc la baie să mă pregătesc şi să mă spăl pe dinţi. Holul e gol şi nimeni nu bate la uşă în timp ce mă pregătesc. Nu sunt la fel de norocoasă atunci când mă întorc în camera lui Harry. Trei tipi se plimba pe hol şi îl recunosc pe unul dintre ei ca fiind Louis.

"Hei, Tessa!" Ciripeşte şi îmi arată zâmbetul lui perfect.

"Hei, ce faci?" Îl întreb politicoasă. Mă simt stânjenită cu ei trei holbându-se la mine.

"Bine, tocmai plecam. Te muţi aici sau ceva?" Râde.

"Nu, cu siguranţă nu. Doar mm... în vizită." Nu am idee ce să spun. Tipul înalt se apleacă şi îi şopteşte ceva lui Louis în ureche, dar nu pot să-mi dau seama ce, aşa că mă uit în altă parte.

"Păi, ne vedem mai târziu, băieţi!" Le spun.

"Da, ne vedem diseară la petrecere." Spune Louis şi se îndepărtează. Ce petrecere? De ce nu mi-a menţionat Harry de nicio petrecere? Poate nu plănuieşte să meargă? Sau poate nu vrea să vii tu, adaugă subconştientul meu. Cine face o petrecere miercurea oricum? Când ajung la uşa lui Harry, se deschide înainte să apuc mânerul.

"Unde ai fost?" Îmi spune şi o deschide suficient încât să intru.

"Mi-am aranjat părul. Voiam să te las să dormi." Îi spun.

"Ţi-am zis să nu hoinăreşti pe holuri, Tessa." Mă ceartă.

"Şi eu ţi-am zis să nu faci pe şeful cu mine, Harry." Adaug sarcastic, iar el chicoteşte, trăsăturile lui îndulcindu-se.

"Touché!" Râde şi face un pas mai aproape de mine. Îşi pune o mână pe spatele meu şi pe cealaltă sub tricoul lui, pe abdomenul meu. Degetele lui aspre din cauza bătăturilor, dar fine pe pielea mea, se mişcă din ce în ce mai sus pe abdomenul meu.

"Oricum, chiar ar trebui să porţi un sutien când te plimbi pe holurile frăţiei, Theresa." Îşi aduce gura la urechea mea în exact acelaşi moment în care degetele lui îmi găsesc sânii. Freacă zona sensibilă cu degetele lui mari, făcându-mi sfârcurile să se întărească sub atingerea lui. Inspiră profund, iar eu sunt îngheţată, dar inima mea o ia la goană.

"Niciodată nu poţi şti ce fel de perverşi pândesc pe holuri." Îmi respiră uşor în ureche. Degetele lui se răsucesc în jurul sfârcurilor mele, înainte să le ciupească uşor între degetul mare şi arătător. Capul meu cade pe pieptul lui şi sunt incapabilă să-mi controlez gemetele în timp ce degetele lui îşi continuă blândul asalt.

"Pun pariu că aş putea să te fac să-ţi dai drumul doar făcând asta." Îmi spune şi aplică mai multă presiune. Nu aveam idee că asta se poate simţi atât de... bine. Aprob din cap, iar Harry chicoteşte, gura lui fiind apăsată de urechea mea.

"Vrei să fac asta? Să îţi dai drumul?" Mă întreabă, iar eu dau din cap din nou. Mai e nevoie să întrebe? Respiraţia grea şi genunchii instabili ar trebui să mă dea de gol.

"Bună fată, acum hai să ne mutăm pe..." Începe, dar îl întrerupe alarma telefonului meu.

"Vai, Dumnezeule! Trebuie să plecăm în zece minute, Harry, şi tu nici măcar nu eşti îmbrăcat. Nici eu nu sunt îmbrăcată!" Mă retrag, iar el îşi scutură capul, trăgându-mă înapoi către el, de data asta, trăgându-mi pantalonii şi lenjeria în jos pe picioare. Se întinde şi îmi închide telefonul.

#HESSAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum