Mâna lui Harry se mută pe ceafa mea într-o încercare disperată de a fi mai aproape de mine în timp ce ne sărutăm. Îi pot simţi toată furia şi frustrarea transformându-se în dorinţa şi afecţiune. Gura lui e flămândă şi săruturile neglijente, el păşind în spate cu buzele noastre încă ataşate. Mă ghidează cu una dintre mâini lui pe şoldul meu şi una pe ceafa mea. Mă împiedic de picioarele lui şi aproape cad atunci când picioarele lui ajung la capătul patului, făcându-ne pe amândoi să aterizăm pe pat. Într-o încercare de a deţine controlul asupra lui, mă urc pe trunchiul lui şi îmi trag hanoracul şi tricoul peste cap în acelaşi timp, rămânând în sutienul de dantelă. Ochii lui se măresc, iar el încearcă să mă tragă în jos să îl sărut, dar eu am alte planuri. Întinzându-mi mâinile în spate, degetele mele grăbite găsesc încheietoarea sutienului şi o desfac înainte să trag bretelele în jos pe umeri şi să las materialul să cadă pe pat în spatele meu. Mâinile lui Harry sunt calde atunci când le ridică şi îmi prinde pieptul în palmele lui mari, frământând dur. Capul lui se înclină confuz înainte să mă dau jos de pe corpul lui şi să îi deschei pantalonii. El mă ajută să îi trag în jos până la genunchi, împreună cu boxerii. Degetele mele îi prind imediat lungimea. El inspiră adânc şi, atunci când mă uit la faţa lui, ochii lui sunt închişi. Pompez uşor înainte să mă las în jos şi să îl iau curajoasă în gură. Încerc să îmi amintesc instrucţiunile lui de data trecută şi repet lucrurile care ştiu că i-au plăcut.
"La naiba... Tessa." Gâfâie şi îşi bagă mâinile în părul meu. Asta e cea mai lungă perioadă în care a stat tăcut pe parcursul unei experienţe sexuale pe care am împărtăşit-o şi, realizez spre propriul meu amuzament, că mi-a fost dor de cuvintele lui murdare.
Îmi mişc corpul în timp ce continui să-l satisfac, încât să stau între genunchii lui, el ridicându-se puţin şi privindu-mă.
"Arăţi atât de sexy aşa, cu gura aia a ta deşteaptă în jurul meu." Spune şi mă strânge mai tare de păr.
Simt căldura adunându-se între picioarele mele şi îmi mişc capul mai repede, dorindu-mi să îl aud gemându-mi numele din nou. El îşi ridică uşor şoldurile de pe pat, împingându-se în gâtul meu. Ochii mei încep să lăcrimeze şi abia pot să respir, dar auzindu-mi numele ieşind printre buzele lui în rânduri repetate mă face să mă simt mult mai bine. Câteva secunde mai târziu, îşi scoate mâinile din părul meu şi îmi prinde faţa, oprindu-mă din a mă mişca mai departe. Mirosul metalic al încheieturilor lui însângerate îmi loveşte nările, dar ignor reflexul de a mă da înapoi.
"O să-mi dau drumul..." Îmi spune." Deci, dacă mai vrei să... ştii tu, să mai faci altceva, atunci ar trebui să te opreşti din a suge." O.
Nu vreau să vorbesc, să mă dau de gol cât de disperată sunt să fac dragoste cu el, aşa că mă ridic şi îmi trag blugii în jos pe picioare şi ies din ei. Când încep să îmi dezbrac chiloţii, mâinile lui Harry se întind, iar el mă opreşte.
"Vreau să îi laşi pe tine... momentan." Gângureşte. Eu aprob din cap şi înghit în sec. Anticiparea mă mistuie.
"Vino aici." Gesticulează şi îşi trage tricoul peste cap. Se apropie de capatul patului şi mă trage peste el.
Schimbul nostru febril de la început a încetinit, iar tensiunea dintre noi a scăzut semnificativ. Pieptul lui e roşu şi ochii îi sunt sălbatici. Senzaţia de a sta în poala lui în timp ce el e complet dezbrăcat şi pregătit... iar eu îmbrăcată doar în chiloţi, e nemaipomenită. Îmi ţine spatele cu o mână, lungimea mâinii lui întinse ţinându-mă pe loc, iar buzele lui le întâlnesc din nou pe ale mele.
"Te iubesc." Îmi şopteşte în gură în timp ce degetele lui îmi dau chiloţii la o parte.
"Te... iubesc..." Inspir brusc ca reacţie imediată la plăcerea intruziunii lui.