Capitolul 57

1.2K 70 0
                                    


Degetele lui Harry trasează o urmă, urcând pe sub tricoul meu, făcându-mi respiraţia să accelereze. Un zâmbet i-a apărut pe faţa lui frumoasă de îndată ce şi-a dat seama.

"O atingere şi deja gâfâi." Şopteşte vocea lui răguşită.Se apleacă, mutându-mi picioarele din poala lui ca să îşi poată aduce gura pe gâtul meu. Limba lui trasează o dungă dreaptă pe gâtul meu, iar eu tremur. Degetele mele se încâlcesc în cârlionţii lui şi trag de ei în timp ce el îmi muşcă pielea. Una din mâinile lui alunecă jos între picioarele mele, dar eu îi prind încheietura şi îl opresc.

"Ce s-a întâmplat?" Răsufla.

"Nimic... doar că m-am gândit că aş putea să fac eu ceva pentru tine de data asta?" Îmi feresc privirea. Degetele lui îmi cuprind bărbia şi sunt forţată să fac contact vizual cu el. Încearcă să îşi ascundă rânjetul, dar îl prind.

"Şi ce ţi-ar plăcea să faci pentru mine?"

"Păi... m-am gândit că aş putea, ştii tu, ce ai zis ieri?" Nu ştiu de ce sunt atât de timidă când vorbesc, de vreme ce Harry spune orice şi tot ce gândeşte, dar cuvintele 'blow job' nu sunt în vocabularul meu.

"Vrei să mi-o sugi?" Mă întreabă, clar surprins. Sunt oficial oripilată. Şi totuşi cumva excitată.

"Mm... da. Adică, dacă vrei?" Sper ca odată ce relaţia noastră va progresa, voi putea să-i spun lucrurile astea.

"Sigur că vreau, mi-am dorit buzele tale în jurul meu de prima dată de când te-am văzut." Spune. Sunt flatată în mod ciudat de remarca lui necizelată.

"Eşti sigură, totuşi? Măcar ai mai... văzut vreodată un penis?" Ştiu că ştie răspunsul la asta, poate vrea să îmi amintească?

"Normal că da. Nu una adevărată, dar poze, şi odată am intrat peste vecinul meu în timp ce se uita la un film obraznic." Îi spun, iar el îşi înăbuşă râsul.

"Nu mai râde de mine, Harry." Îl avertizez.

"Nu râd, iubito, îmi cer scuze. Doar că n-am mai întâlnit pe nimeni cu atât de puţină experienţă. E un lucru bun totuşi, jur. Câteodată inocenţa ta mă şochează puţin. Dar cu astea fiind spuse, mă excită enorm să ştiu că sunt singurul care te-a făcut să-ţi dai drumul, inclusiv tu." Nu pare să râdă de data asta, ceea ce mă face să mă simt mai bine.

"Bine... atunci hai să începem." Îi cer. El zâmbeşte şi îşi trece degetul mare peste obrazul meu.

"Atât de exuberantă, îmi place." Spune şi se ridică.

"Unde te duci?" Îl întreb, iar el zâmbeşte.

"Nicăieri, doar îmi dau pantalonii jos."

"Voiam să fac eu asta." Mă bosumflu, iar el chicoteşte, trăgându-şi înapoi pantalonii.

"Poftim, iubito." Îşi pune mâinile în şolduri.

Zâmbesc şi mă apropii, trăgându-i pantalonii în jos. Ar trebui să-i trag şi boxerii? Harry face un pas înapoi şi se aşează pe pat.

Mă las în genunchi în faţa lui, iar el inspiră profund.

"Vino mai aproape, iubito."

Mă dau mai aproape şi îmi pun mâinile pe genunchii lui îndoiţi.

"Eşti bine?" Mă întreabă grijuliu.

Aprob din cap, iar el mă trage în sus de coate.

"Hai doar să ne sărutăm un minut?" Sugerează şi mă trage deasupra lui. Sunt uşurată. Tot vreau să o fac, doar că am nevoie de un minut ca să procesez, iar sărutatul mă va face să mă mai destind.

#HESSAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum