Capitolul 34

1.1K 70 0
                                    


"Ce?" Încerc să fac un pas înapoi, dar strânsoarea lui e prea puternică. Cred că am auzit greşit.

"M-ai auzit."

"Nu, sunt sigură că am înţeles greşit."

"Ba nu, tu mă faci să simt lucruri străine mie. Nu ştiu cum să fac faţă acestui tip de sentimente, Tessa. Aşa că fac singurul lucru pe care îl ştiu, ceea ce înseamnă să fiu un dobitoc." Încă o dată, mă simt de parcă aş fi în transă.

"Asta nu ar funcţiona niciodată, Harry. Suntem atât de diferiţi. Eu deja am un iubit, iar tu nu vrei o relaţie, ţii minte?"

"Nu suntem atât de diferiţi, suntem foarte asemănători. Ne plac aceleaşi lucruri. Amândurora ne plac cărţile, de exemplu." Îmi spune. Nu pot să mă obişnuiesc cu ideea ca Harry încearcă să mă convingă că am putea fi împreună.

"Tu nu vrei o relaţie." Îi reamintesc.

"Ştiu, dar am putea să... fim prieteni?" Asta e. Ne-am întors la runda întâi.

"Credeam că ai zis că nu putem fi prieteni? Nu o să fiu prietenă cu tine. Ştiu la ce te referi prin asta. Vrei toate beneficiile pe care le-ar avea un iubit, fără să trebuiască să îţi iei vreun angajament faţă de mine." Corpul lui se leagănă şi se apleacă asupra mesei, eliberându-mă din strânsoare.

"Ce e aşa rău în asta? De ce ai nevoie de o etichetă?"

"Pentru că, Harry, am respect de sine. Nu o să fiu jucăria ta, mai ales dacă implică să fiu tratată ca un nimic. Sunt deja luată, Harry."

"Şi totuşi uite unde eşti acum." Remarcă. Nu pot să neg că are dreptate, dar nu pot să fiu de acord să fim prieteni cu beneficii.

"Îl iubesc şi el mă iubeşte." Spun şi privesc expresia lui Harry schimbându-se. Îmi dă drumul şi se împiedică peste scaun.

"Nu-mi spune asta." Articulează prost.

Aproape am uitat cât de beat e. Cuvintele îi ies mai repede ca înainte.

"Spui asta doar pentru că eşti beat, mâine o să mă urăşti din nou."

"Nu te urăsc."

Îmi doresc să nu aibă efectul ăsta asupra mea. "Dacă mă poţi privi în ochi şi să îmi spui că vrei să te las în pace şi să nu mai vorbesc cu tine niciodată, o să te ascult. Jur, de acum înainte nu o să mă mai apropii de tine, doar spune cuvintele."

Îmi deschid gura să îi spun exact asta. Să îi spun să stea departe de mine, să îi spun că nu vreau să mai dau ochii cu el vreodată.

"Spune-mi, Tessa, spune-mi că nu vrei să mă mai vezi niciodată." Se apropie din nou de mine.

Îşi trece mâinile peste braţelor mele, pielea mea făcându-se imediat de găină.

"Spune-mi că nu vrei să îmi mai simţi atingerea niciodată." Îmi şopteşte şi îşi mută mâna pe gâtul meu.

Degetul lui arătător trasează linii de-a lungul claviculei mele si se mişcă de sus în jos pe gâtul meu. Îmi aud respiraţia crescându-şi ritmul atunci când îşi aduce buzele la mai puţin de un centimetru de ale mele.

"Că nu vrei să te mai sărut niciodată." Spune, iar eu pot simţi mirosul de scotch şi căldura din gura lui.

"Spune-mi, Theresa." Gângureşte, iar eu scâncesc.

"Harry." Îi şoptesc.

"Nu poţi să-mi rezişti, Tessa, la fel cum nici eu nu pot să-ţi rezist ţie." Buzele lui sunt aproape de ale mele, aproape atingându-le.

"Rămâi cu mine în noaptea asta?" Mă întreabă, iar eu vreau să fac orice spune el.

Observ o mişcare a uşii şi mă îndepărtez de lângă Harry. Faţa lui Liam e răsucită în semn de confuzie, iar el se întoarce şi dispare din uşă.

Sunt trezită înapoi la realitate.

"Trebuie să plec." Spun, iar Harry înjură pe sub mustăţi.

"Te rog, te rog, rămâi. Doar rămâi cu mine în seara asta şi, dacă dimineaţă te decizi să îmi spui că nu vrei să mă mai vezi... Doar, te rog, rămâi. Te implor, iar eu nu fac asta, Theresa." Mă trezesc dând din cap aprobator şi nu mă pot opri.

"Ce o să-i spun lui Noah? El mă aşteaptă, iar maşina lui e la mine." Nu pot să cred că eu chiar vreau să fac asta.

"Doar spune-i că trebuie să rămâi pentru că... Nu ştiu. Nu-i spune nimic, care e cel mai rău lucru pe care îl poate face?" Mă întreabă Harry, iar eu mă înfior.

O să-i spună mamei. Iritarea faţă de Noah mă umple. Nu ar trebui să mă îngrijorez că iubitul meu o să mă spună mamei.

"Probabil a adormit oricum." Spune Harry.

"Nu, nu are cum să se întoarcă la hotel."

"Hotel? Stai... nu stă la tine?"

"Nu, are o cameră de hotel în apropiere."

"Şi tu stai la hotel cu el?"

"Nu, el stă acolo şi eu stau în camera mea."

"Ce e în neregulă cu el? Măcar e heterosexual?" Întreabă Harry, ochii lui injectaţi dansând amuzaţi.

"Normal că e!"

"Scuze, dar ceva e în neregulă aici. Dacă ai fi fost a mea, nu aş putea să stau departe de tine. Te-aş fute cu fiecare ocazie."

Gura mea se deschide. Cuvintele murdare ale lui Harry au cel mai ciudat efect asupra mea. Roşesc şi îmi feresc privirea.

"Hai înăuntru, copacul se leagănă dintr-o parte în alta. Cred că asta e indiciul meu că trebuie să mă duc înăuntru. Am băut mult prea mult."

"Rămâi aici?" Îl întreb. Am presupus că o să se întoarcă la casa frăţiei.

"Da, şi tu la fel. Să mergem." Îmi prinde mâna şi ne îndreptăm spre uşa din spate.

Va trebui să-l găsesc pe Liam şi să încerc să-i explic ce a văzut lângă uşă. Nu ştiu ce se întâmplă cu mine, deci nu sunt sigură cum o să îi explic, dar trebuie să-l fac cumva să înţeleagă. În timp ce mergem prin bucătărie, observ că mizeria aproape a dispărut de tot.

"Va trebui să cureţi restul mâine." Îi spun, iar el aprobă din cap.

"O să o fac." Promite, iar eu sper să îşi ţină promisiunea.

Încă îmi ţine mâna în a lui în timp ce mă conduce pe scări. Mă rog să nu ne întâlnim cu Liam pe hol şi sunt uşurată atunci când nu se întâmplă.

Harry deschide uşa spre o cameră în care e întuneric beznă şi mă trage uşor înăuntru.

#HESSAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum