După ce am zăcut în braţele lui Harry pentru câteva minute, am început să mă gândesc la înţelegerea mea cu Harry de a rămâne cu el în seara asta.
"Nu am cărţile sau periuţa de dinţi la mine. Şi nu am făcut duş." Îi spun. El oftează şi mă ridică, eliberându-se din braţele mele.
"Putem să-ţi luăm cărţile mâine dimineaţă, înainte de primul curs, sau putem să le aducem acum, atâta timp cât vii înapoi cu mine. Ai promis." Îmi aminteşte cu un zâmbet. Buzele lui îmi întâlnesc maxilarul, sărutându-l de sus în jos. Buzele lui pe pielea mea îmi fac judecata să se înceţoşeze. Ştie exact ce face.
"Cum rămâne cu duşul meu?" Îi amintesc.
"Poţi face unul aici, pe hol."
"Într-o frăţie? Cine ştie cine poate intra."
"Unu, uşa se încuie, şi doi, o să te acompaniez, evident." Remarcă.
Mă încrunt la tonul lui, dar mă decid să îl ignor. "Bine.Aş vrea să fac un duş acum, înainte să se facă prea târziu."
El aprobă din cap şi se ridică, luându-şi blugii. Mă dau jos de pe pat şi fac la fel, renunţând la lenjerie. Nu-mi place ideea că voi purta aceleaşi haine mâine, dar de vreme ce Harry mă va duce în camera mea dimineaţa, mă voi schimba atunci.
"Fără chiloţei?" Rânjeşte, iar eu îmi dau ochii peste cap.
"Ai şampon? Nici măcar nu am perie de păr." Încep să devin îngrijorată gândindu-mă la toate lucrurile pe care nu le am la mine. "Şi beţişoare de urechi? Aţa dentară?" Continui.
"Relaxează-te, avem beţişoare de urechi şi aţă dentară. Probabil avem şi o periuţă de dinţi în plus şi ştiu că este o perie de păr sau două pe aici. Probabil sunt şi câteva perechi în plus de chiloţi în orice mărime, dacă vrei." Mă informează.
"Chiloţi?" Întreb înainte să-mi dau seama că se referă la faptul că au fost lăsaţi de alte fete. "Nu contează." Îi spun înainte să îmi poată explica. Sper că Harry nu are vreo colecţie ciudată de lenjerie feminină a fetelor cu care s-a culcat.
Mă conduce spre baie. Mă simt mai confortabil aici decât mi-am imaginat, doar pentru că am mai fost în baia asta de câteva ori.
Harry dă drumul la apă şi îşi trage tricoul peste cap.
"Ce faci?" Îl întreb.
"Fac duş?"
"O, credeam că fac eu prima."
"Poţi face cu mine." Spune degajat.
"Mm... Nu! Nu o s-o fac." Râd. Nu pot să fac duş cu el.
"De ce nu? Eu te-am văzut deja, tu m-ai văzut pe mine. Ce e aşa mare scofală?" Oftează.
"Nu ştiu... doar că nu vreau." Ştiu că m-a văzut deja dezbrăcată, dar să fac duş cu el pare pur si simplu prea intim. Mai intim chiar şi decât ceea ce tocmai am făcut.
"Bine. Intră tu prima atunci." Vocea lui are ceva putin ascuns în ea.
Zâmbesc dulce şi ignor tonul lui acid, dezbrăcându-mă. Ochii lui îmi scanează corpul, apoi se uită în altă parte. Mâna mea se întinde după perdea să verifice temperatura apei, apoi intru.
Harry rămâne tăcut în timp ce îmi spăl părul. Prea tăcut. "Harry?" Îl strig. A plecat din baie?
"Da?"