Restul weekend-ului trece repede şi, din fericire, reuşesc să-l evit pe Harry. M-am asigurat să ajung la magazin duminică înainte să vină el în cameră, doar pentru a-l evita. Noile haine pe care le-am cumpărat îmi umplu dulapul. În timp ce le aşez, vocea enervantă a lui Harry apare în mintea mea. 'Ştii că mergem la o petrecere, nu la biserică...' A spus el şi cu siguranţă ar fi spus-o din nou dacă mi-ar fi văzut noile haine. M-am decis că nu voi mai merge la petreceri cu Steph, sau oriunde altundeva unde ar putea fi şi Harry. Nu e o companie bună şi mă epuizează mintal.
Acum e luni dimineaţa, prima mea zi de facultate, iar eu nu aş putea fi mai pregătită. M-am trezit extra devreme pentru a mă asigura că pot face duş fără să fiu grăbită. Cămaşa mea cu nasturi şi fusta în pliuri sunt perfect călcate şi gata să fie îmbrăcate. Plănuiesc să plec devreme ca să ajung la primul meu curs cu cel puţin 15 minute înainte ca sa mă asigur că nu întârzii.
Alarma lui Steph sună, dar ea îi dă amânare. Oare ar trebui să o trezesc? Cursurile ei poate încep mai târziu decât ale mele sau poate nu plănuieşte să se ducă. Ideea că aş putea rata prima zi de cursuri mă stresează, dar ea e în anul 2, deci poate are totul sub control. În sfârşit, e timpul să mă îmbrac şi şa plec. Mă îmbrac, îmi prind părul şi îmi trec geanta peste umăr. Cu o ultimă privire în oglindă, mă îndrept spre primul meu curs. Sunt recunoscătoare că am studiat harta campusului ca să pot găsi uşor sălile de curs. Când intru la cursul de istorie, sala e goală, cu excepţia unei singure persoane.
Aleg să mă aşez lângă el, e clar că lui îi pasă de punctualitate. Exact ca mine.
"Unde e toată lumea?" Îl întreb, iar el îmi zâmbeşte. Are un zâmbet adorabil.
"Probabil aleargă în jurul campusului pentru a ajunge aici la timp." Râde, iar eu îl plac instantaneu. Exact asta aş fi spus şi eu.
"Eu sunt Tessa Young." Spun şi îi zâmbesc prietenos.
"Liam Payne." Spune, zâmbind la fel de adorabil ca prima oară. Petrecem restul timpului vorbind. Suntem amândoi studenţi la limba engleză, iar el are o iubită pe nume Danielle. Nu îşi bate joc de mine atunci când îi spun că Noah e cu o clasă mai mic. Sunt foarte fericită că m-am aşezat lângă el. Sala se umple, iar eu şi Liam ne propunem să ne facem cunoscuţi profesorului.
Pe parcursul zilei, încep să regret că fac cinci cursuri în loc de patru. Mă grăbesc la cursul de literatură şi abia ajung la timp. Slavă Domnului că e ultimul curs pe ziua de azi. Sunt uşurată atunci când îl văd pe Liam stând în primul rând, iar locul de lângă el e gol. "Bună din nou!" Îmi zâmbeşte, iar eu mă aşez lângă el.
Profesorul începe cursul, înmânând programa pentru acest semestru şi spunând clasei câte ceva despre el. Sunt atât de fericită că facultatea e diferită de liceu. Profesorii nu te mai pun să stai în faţa clasei şi să te prezinţi sau alte lucruri jenante şi inutile.
Chiar în mijlocul explicaţiei profesorului despre bibliografie, uşa se deschide şi gura mea la fel. Desigur, chiar când credeam că ziua mea trece decent, intră Harry. "Of!" Spun încet,iar Liam râde.
"Îl cunoşti pe Harry Styles?" Mă întreabă. Harry trebuie să aibă reputaţie prin campus dacă cineva aşa dulce ca Liam îl cunoaşte.
"Oarecum, colega mea de camera e prietenă cu el. E un nesimţit." Îi şoptesc. Ochii lui Harry se fixează pe ai mei, dar nu îmi fac griji că m-a auzit. Sincer, nu îmi pasă dacă a auzit, nu e ca şi cum nu ar fi conştient că e un nesimţit. Dintr-o dată sunt curioasă de ce totuşi îl cunoaşte Liam îşi nu mă pot abţine să nu-l întreb. "Tu îl cunoşti?"
"Da... el e..." Se opreşte,iar ochii lui se uită în spatele meu. Îmi întorc privirea şi îl văd pe Harry aşezându-se în banca de lângă mine. Liam rămâne tăcut pe tot parcursul cursului.
"Asta e tot pentru astăzi, ne vedem cu toţii miercuri." Spune profesorul Hill şi ne lasă să plecăm.
"Cred că ăsta o să fie cursul meu favorit." Îi spun lui Liam, iar el aprobă din cap. Faţa lui cade atunci când mă întorc şi îl văd pe Harry mergând lângă noi.
"Ce vrei, Harry?" Îl întreb, dându-i să guste din propriul medicament. Nu funcţionează, el pare amuzat.
"Absolut nimic. Sunt fericit că avem un curs împreună." Spune batjocoritor şi îşi trece mâinile prin păr, scuturându-l şi împingându-l de pe frunte.
"Ne vedem mai târziu, Tessa!" Spune Liam. Se uită încă o dată la Harry şi se îndreaptă în direcţia opusă.
"Ai găsit cel mai jalnic puşti din clasă cu care să te împrieteneşti."
"Nu spune asta despre el. E dulce şi deştept, spre deosebire de tine." Sunt şocată de cuvintele aspre pe care i le-am adresat. El chiar scoate la iveală ce e mai rău din mine.
"Devii mai arţăgoasă cu fiecare conversaţie pe care o avem, Theresa."
"Dacă îmi mai spui Theresa încă o dată..." Îl avertizez, iar el râde. Încerc să mi-l imaginez fără tatuaje şi piercing-uri. E chiar atractiv, dar personalitatea îl strică.
"Încetează să te mai holbezi la mine!" Îmi spune şi se întoarce la colţ, dispărând înainte să gândesc.