"Eşti gata să te ridici?" Mă întreabă Harry aproape cu o oră mai târziu.
"Ştiu că ar trebui, doar că nu vreau." Îi spun şi îmi frec obrazul de pieptul lui.
"Nu vreau să te grăbesc, dar chiar trebuie să mă piş." Îmi spune, iar eu încep să râd, ridicându-mă de pe el şi apoi din pat.
"Au." Spun înainte să mă pot opri.
"Eşti bine?" Mă întreabă pentru a suta oară. Mâna lui se întinde să mă ajute să mă echilibrez.
"Da, doar inflamată." Îi spun. Tresar atunci când mă uit la cearşafurile mele.
"O să le arunc." Trage cearşafurile de pe patul mic.
"Nu aici, o să le vadă Steph."
"Bine? Atunci unde?" Se ridică pe călcâie. Probabil se ţine de ceva vreme.
"Nu ştiu... poţi să le pui în tomberon sau ceva când pleci?"
"Cine a spus că plec? Adică ce, te culci cu mine şi apoi mă dai afară?" Ochii lui dansează de amuzament. Îşi ia blugii şi boxerii de pe podea şi îi îmbracă. Îi iau tricoul şi i-l dau.
"Doar du-te să te pişi. Ia cearşafurile cu tine pentru orice eventualitate." Nu ştiu de ce îmi pasă atât de mult, dar ultimul lucru de care am nevoie e ca Steph să mă stoarcă de informaţii despre cum mi-am pierdut virginitatea.
"Nu o să arăt ca un ciudat sau ceva, cărând cearşafuri însângerate în maşină, noaptea." Îmi spune. Eu mă încrunt, iar el strânge cearşafurile şi se îndreaptă spre uşă.
"Te iubesc." Zâmbeşte înainte să iasă.
Acum că a părăsit cameră, am puţin timp să mă adun. Mă întreb dacă arăt la fel de bine precum mă simt. Mă simt caldă şi ciudat de împăcată. Amintirea lui Harry deasupra mea în timp ce intra şi ieşea din mine îmi face stomacul să se strângă. Acum ştiu de ce oamenii acordă o importantă aşa mare sexului. Chiar am avut de pierdut, dar ştiu că, dacă prima oară nu ar fi fost cu Harry, nu ar fi fost atât de uimitor. Când mă uit în oglindă, gura mea se deschide larg la vederea reflecţiei mele. Obrajii mei sunt strălucitori, buzele sunt umflate. Îmi strâng obrajii şi îmi mut mâinile în jur. Cumva arăt diferit. E o schimbare minoră şi nu pot să indic exact care e, dar îmi place. Stau o secundă să admir micile semne roşii presărate pe sânii mei. Nici nu îmi amintesc când le-a făcut. Mintea mea se întoarce la momentul când a făcut dragoste cu mine, la gura lui umedă şi fierbinte pe pielea mea. Sunt trezită la realitate de uşa care se deschide, făcându-mă să tresar uşor.
"Te admiri?" Harry rânjeşte şi încuie uşa.
"Nu... eu..." Nu ştiu ce să spun. Stau în faţa oglinzii, complet dezbrăcată, având fantezii cu buzele lui pe pielea mea.
"E în regulă, iubito. Dacă aş avea corpul tău şi eu m-aş holba la mine în oglindă." Îmi spune, iar eu roşesc.
"Cred că o să fac un duş." Îi spun, în timp ce încerc să mă acopăr cu mâinile. Nu vreau să spăl mirosul lui de pe corpul meu, dar trebuie să mă spăl de toate celelalte.
"O să fac şi eu unul." Îmi spune. Îmi ridic o sprânceană, iar el zâmbeşte. "Nu împreună, ştiu. Totuşi, dacă am locui împreună am putea."
Ceva s-a schimbat şi la el, pot vedea asta. E felul în care zâmbetul lui e mai adânc, iar ochii lui mai luminoşi. Nu cred că altcineva ar putea sesiza schimbarea asta la el. Îl ştiu mai bine decât oricine în ciuda faptului că încă mai sunt multe secrete de ale lui pe care plănuiesc să le descopăr.