Capitolul 28

1.1K 77 0
                                    

"Spune-o, Tessa!" Îmi şopteşte în ureche, luându-mi lobul între dinţi. Aprob din nou din cap, de data asta mai tare. "Am nevoie să o spui, iubito. Cu voce tare, ca să ştiu că tu chiar mă vrei." Mâna lui se lasă în jos şi intră sub tricoul lui, pe care îl port.

"Vreau!" Spun grăbită, iar el zâmbeşte apăsat de gâtul meu, gura lui continuându-şi asaltul. Nu spune nimic, ci doar îmi cuprinde coapsele, ridicându-mă mai sus pe trunchiul lui şi începând să iasă din apă. De îndată ce ajunge la mal, îmi dă drumul, iar eu scâncesc, întărâtându-i ego-ul şi mai mult, dar nu îmi pasă. Tot ce ştiu e că îl vreau, am nevoie de el. Mă prinde de mâini şi mă trage pe mal alături de el.

Nu sunt sigură ce ar trebui sa fac, deci aleg să stau pe iarbă. Tricoul lui Harry e greu şi ud. "Vrei să o facem aici? Sau în camera mea?" Mă întreabă, iar eu ridic din umeri emoţionată. Nu vreau să mă duc în camera lui pentru că drumul până acolo îmi va oferi prea mult timp să mă gândesc la ceea ce fac.

"Aici." Îi spun şi mă uit în jur. Nu văd nimic şi mă rog să nu vină nimeni aici.

"Nerăbdătoare?" Zâmbeşte, iar eu îmi dau ochii peste cap. Căldura din corpul meu începe să dispară uşor cu cât mai mult îi lipseşte atingerea lui Harry."Vino aici!" Spune într-o voce joasă, iar căldura reapare.

Picioarele mele se îndreaptă încet pe iarba moale şi se opresc la doar câţiva centimetri de Harry. Mâinile lui se îndreaptă imediat spre marginea tricoului său ud şi îl îndepărtează de pe corpul meu. Felul în care se uită la mine mă înnebuneşte, hormonii mei pierzându-şi controlul. Pulsul meu accelerează în timp ce el se uită încă o dată la trupul meu înainte să îmi prindă mâna.

"Aşează-te pe tricou." Îmi spune şi se aşează odată cu mine. Mă pune pe tricoul ud şi se apleacă, sprijinindu-se într-un cot, astfel încât e aşezat pe o parte, în timp ce eu stau pe spate. Nimeni nu m-a văzut atât de expusă vreodată, iar Harry a văzut atâtea fete, fete mult mai frumoase decât mine. Mâinile mele încearcă să-mi acopere corpul, dar Harry se ridică şi îmi prinde ambele încheieturi, împingându-le pe lângă corpul meu.

"Să nu te acoperi niciodată, nu pentru mine." Spune şi se uită în ochii mei.

"Doar că..." Încep să-i explic, dar el mă întrerupe.

"Nu, n-o să te acoperi. Nu ai de ce să fii jenată, Tess." Vorbeşte serios? "Vorbesc serios, uită-te la tine!" Îmi spune, părând să-mi citească gândurile.

"Tu ai fost cu atâtea fete." Remarc, iar el se încruntă.

"Niciuna ca tine." Aş putea interpreta răspunsul ăsta într-o grămadă de feluri, dar aleg s-o las baltă.

"Ai prezervativ?" Îl întreb, încercând să-mi amintesc puţinele lucruri pe care le ştiu despre sex.

"Prezervativ?" Chicoteşte. "Nu o să fac sex cu tine." Îmi spune, iar eu încep să mă panichez. Toată chestia asta e un joc ca să mă umilească?

"O." E tot ce spun. Încep să mă ridic, dar el îmi prinde umerii şi mă împinge uşor înapoi.

"Unde pleci?" Îşi dă seama. "O... nu! Nu am vrut să sune aşa. M-am referit doar la faptul că nu ai mai făcut niciodată nimic... deloc, deci nu o să fac sex cu tine. Azi." Adaugă, iar eu simt o parte din presiunea din pieptul meu dizolvându-se.

"Sunt atâtea alte lucruri pe care vreau să ţi le fac înainte." Îmi spune în ureche şi se urcă deasupra mea, sprijinindu-şi greutatea în braţe. E într-o poziţie ridicată, părul său ud lăsând picături de apă să cadă pe faţa mea, iar eu mă foiesc.

"Nu pot să cred că nu te-a mai futut nimeni până acum." Îmi şopteşte şi îşi mută corpul pe o parte din nou. Îşi aduce mâna pe gâtul meu şi o mişcă în jos, atingându-mă doar cu vârful degetelor, ajungând între sânii mei, apoi pe abdomen şi oprindu-se chiar deasupra chiloţilor mei. Chiar facem asta, eu şi Harry. Ce o să facă? Va durea? O sută de gânduri îmi trec prin minte, dar dispar de îndată ce mâna lui intră sub lenjeria mea. Îl aud trăgând aer în piept printre dinţi, iar el îşi apropie gura de a mea.

#HESSAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum