Sunt mai mult decât enervată de atitudinea inutilă a lui Harry, dar nu m-am aşteptat să plece ş,i acum că a făcut-o, îmi doresc să-l fi făcut să vorbească cu mine despre ce îl deranjează. Sunt la fel de încăpăţânată ca şi el uneori. Îmi perii părul ud încâlcit şi mă îmbrac cu lenjeria roz pe care am cumpărat-o azi. Îmi trag un tricou peste cap şi mă uit peste lucrurile mele pentru mâine. Nu pot să mă gândesc decât la unde s-a dus. Ştiu că e obsesiv şi puţin nebunesc, dar nu pot să mă abţin. Sper că nu e cu Molly.
În timp ce mă decid dacă să îl sun sau nu pe Harry, primesc un mesaj de la Steph, spunându-mi că nu se va întoarce în cameră în noaptea asta. Ar putea foarte bine să se şi mute cu Tristan şi Niall. Stă acolo cinci nopţi pe săptămână, iar Tristan o adoră. El probabil i-a spus despre slujba ei la a doua lor întâlnire şi probabil nu s-ar răţoi la ea şi ar pleca fără motiv. "Norocoasa de Steph." Îmi spun şi iau telecomanda televizorului, degetele mele apăsând distrate butoanele, şi rămân la o reluare a serialului Friends pe care l-am mai văzut de cel puţin o sută de ori. Nu-mi amintesc când m-am uitat ultima oară la televizor. De obicei, îmi petrec timpul cu Harry, învăţând sau citind. E plăcut să stau în pat şi să mă uit la o comedie simplă, pentru a scăpa de cearta inutilă cu Harry.
După câteva episoade, îmi simt ochii îngreunându-se. În starea mea de somnolenţă, furia mea dispare momentan, şi îi trimit lui Harry un mesaj de noapte bună. Nu îmi răspunde înainte ca somnul să mă răpună.
"Rahat." O bufnitură zgomotoasă mă trezeşte. Mă ridic şi aprind lampa ca să găsesc un Harry neîndemânatic încercând să meargă prin camera întunecoasa.
"Ce faci?" Îl întreb. Când se uită la mine, ochii lui sunt roşii şi lucioşi. E beat. Grozav.
"Am venit aici să te văd." Spune şi se lasă să cadă pe scaun.
"De ce?" Mă smiorcăi. Îl vreau aici, dar nu beat şi la două dimineaţa.
"Pentru că mi-a fost dor de tine."
"Atunci de ce ai plecat?"
"Pentru că erai enervantă?" Au.
"Mă culc înapoi. Eşti beat şi e evident că vei fi din nou rău cu mine."
"Nu sunt rău, Tessa. Nu sunt beat. Bine, sunt, şi ce?"
"Nu-mi pasă că eşti beat, dar mâine am şcoală şi am nevoie de somn." Aş sta trează toată noaptea cu el dacă aş şti că nu îmi spune lucruri care să mă rănească tot timpul.
"Am şcoală mâine." Mă ironizează. "Ai putea fi mai tocilară de atât?" Râde.
"Ar trebui să pleci." Spun şi mă întind din nou. Mă întorc cu faţa spre perete. Nu îmi place acest Harry, îl vreau pe Harry semi-dulce al meu înapoi. Nu acest nesimţit beat care se împiedica prin camera mea la două dimineaţa.
"Oo, iubito. Nu fi supărată pe mine." Spune, dar îl ignor. "Chiar vrei să plec? Ştii ce se întâmplă când dorm fără tine." Aproape şopteşte.
Inima mea se scufundă. Ştiu ce se întâmplă când doarme fără mine, dar nu e corect din partea lui să folosească asta împotriva mea atunci când e beat şi mă ironizează.
"Bine. Poţi să rămâi, dar eu mă culc."
"De ce? Nu vrei să stai cu mine?"
"Eşti beat şi răutăcios." Mă întorc în sfârşit cu faţa la el.
"Nu sunt răutăcios. Tot ce am spus e că erai enervantă." Expresia lui e neutră.
"Asta e destul de răutăcios când o spui cuiva. Mai ales că tot ce am făcut a fost să te întreb despre slujba ta."