Capitolul 63

1K 61 0
                                    


"Tare, hai să-ţi luăm ceva de băut." Zayn zâmbeşte şi se duce în bucătărie. Îl urmez, făcând mintal pe-a psihologul cu mine însămi ca să pot face faţă petrecerii ăsteia. Voiam să mă opresc şi să-l înjur pe Harry, spunându-i că nu voi mai vorbi niciodată cu el, să-i dau o palmă şi să smulg părul roz al lui Molly din cap. Chiar şi aşa, probabil i s-ar părea amuzant, aşa că mă decid să trag pe gât toată vodca acidă de cireşe pe care mi-a dat-o Zayn şi să mai cer una. Harry mi-a stricat prea multe seri şi refuz să mai fiu acea fată.

"Uau, uşurel criminalo. Ai băut deja două." Râde Zayn în timp ce eu îmi întind paharul ca să mai toarne o băutură în câteva minute.

"E foarte bună la gust." Râd şi ling aroma de cireşe ce mi-a rămas pe buze.

"Ei bine, hai s-o luăm uşor cu asta, da?" Zâmbeşte, iar eu sunt de acord.

"Cred că urmează să mai jucăm o tură de adevăr sau provocare." Mă informează. Care e faza cu adulţii ăştia şi jocurile lor enervante de adevăr sau provocare? Credeam că oamenii au încetat să joace jocurile astea ridicole când erau în liceu. Durerea din pieptul meu se întoarce atunci când mintea mea se gândeşte la lucrurile la care probabil au fost provocaţi Harry şi Molly.

"Ce am ratat din ultima tură?" Îl întreb, zâmbind cât mai seducător posibil. Probabil arăt ca o nebună, dar el îmi zâmbeşte înapoi, deci pare să funcţioneze.

"Doar nişte oameni beţi sugându-şi fetele, ca de obicei." Râde. Nodul din gâtul meu se ridică, dar îl înghit odată cu băutura. Râd fals şi continui să beau din pahar în timp ce ne îndreptăm înapoi spre canapea. Zayn se aşează pe podea, în diagonală faţă de locul lui Harry şi al lui Molly de pe canapea, iar eu mă aşez lângă el, mai aproape decât aş face-o de obicei, dar asta e şi ideea. Ochii lui Harry se îngustează, dar eu îl ignor. Molly încă e cocoţată în poala lui, ca o târfă ce e, iar Steph îmi zâmbeşte compătimitor şi se uită urât la Harry. Vodca începe să îşi facă efectul atunci când vine rândul lui Niall.

"Niall, adevăr sau provocare?" Întreabă Steph, iar Niall zâmbeşte.

"Adevăr." Răspunde, iar ea îşi dă ochii peste cap.

"Pizdo." Spune. Limbajul ei colorat nu încetează niciodată să mă surprindă. "E adevărat că te-ai pişat în dulapul lui Tristan weekend-ul trecut?" Întreabă şi toţi încep să râdă, cu excepţia mea. Nu am idee despre ce vorbesc.

"Nu! V-am spus deja că nu am fost eu!" Oftează şi toată lumea continua să râdă. Zayn mă priveşte şi îmi face din ochi în mijlocul râsului său. Dumnezeule, e sexy. Foarte sexy.

"Tessa, joci?" Mă întreabă Steph, iar eu dau din cap aprobator. Mă uit la Harry, iar el se holbează la mine. Îi zâmbesc şi mă uit înapoi la Zayn. Încruntătura de pe faţa lui îmi ia puţin din presiunea de pe piept. Ar trebui să se simtă la fel de teribil că mine.

"Bine, adevăr sau provocare?" Întreabă Molly. Bineînţeles că ea mă întreabă.

"Provocare." Spun curajoasă. Dumnezeu ştie ce mă va pune să fac.

"Te provoc să-l săruţi pe Zayn." Spune, iar aud câteva respiraţii acute şi chicoteli.

"Ştim deja ce simte în legătură cu sărutatul oamenilor, alege altceva." Spune Harry printre dinţi.

"De fapt, e în regulă." Vrea să joace, putem juca.

"Nu cred..." Începe Harry să spună.

"Taci, Harry!" Spune Steph şi îmi oferă un zâmbet cunoscător.

#HESSAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum