Capitolul 69

1K 64 0
                                    


Îl urmez pe Liam spre stadion. M-am decis mai devreme să conduc singură ca să pot pleca mai devreme fără să deranjez seara lui Liam şi a lui Danielle. Îmi parchez maşina în locul de lângă Liam şi îi trimit un mesaj lui Zayn să îi spun că am ajuns. El îmi spune să ne întâlnim în colţul stâng al terenului.

"Zayn ne aşteaptă în spate." Îi spun lui Liam în timp ce el şi cu Danielle coboară din maşină.

"Sună bine." Spune Liam. Pare mai puţin decât încântat.

"Cine e Zayn?" Întreabă Danielle.

"El e... amicul meu." E doar amicul meu.

"Harry e iubitul tău, nu?" Întreabă. Mă uit la ea. Nu pare să sugereze ceva, doar pare confuză.

"Nu, iubito, niciunul dintre ei nu e iubitul ei." Râde Liam.

"Nu e aşa de rău precum sună." Râd şi eu. Trupa şcolii începe să cânte, iar terenul devine din ce în ce mai aglomerat. Sunt uşurată atunci când îl găsesc pe Zayn sprijinit de gard.

"O!" Danielle aproape ţipă. Nu pot să-mi dau seama dacă e surprinsă de tatuajele şi piercing-urile lui sau de cât de bine arată, poată amândouă.

"Bună, frumoaso." Zayn îmi zâmbeşte şi mă îmbrăţişează. Îi zâmbesc returnându-i gestul.

"Eu sunt Zayn, mă bucur să vă cunosc." Dă din cap spre Liam şi Danielle. Ştiu că l-a mai întâlnit pe Liam, dar încearcă doar să fie politicos.

"Eşti de mult aici?" Îl întreb.

"Doar de vreo zece minute. Sunt mult mai mulţi oameni aici decât mă aşteptam." Îmi spune. Liam ne duce spre o zonă mai puţin aglomerată, lângă grămada enormă de lemne, şi ne aşezăm pe pământ. Danielle stă între picioarele lui Liam şi se lasă pe pieptul lui. Soarele apune, iar adierea se înteţeşte. Trebuia să port ceva cu mâneci lungi.

"Da, ai mai fost vreodată la unul?" Îl întreb, iar el îşi scutură capul.

"Nu, nu mă caracterizează." Râde. "Dar mă bucur să fiu aici în seara asta." Adaugă.

Zâmbesc la complimentul lui atunci când cineva începe să vorbească la microfon despre aprinderea focului. Cu mai puţin de un minut mai târziu, focul se aprinde şi înghite cu forţă grămada de lemne. E chiar destul de frumos să fii atât de aproape de flăcări.

"Deci, cât timp stai aici?" O întreabă Zayn pe Danielle.

"Doar în weekend. Mi-aş dori să fiu aici şi weekend-ul viitor pentru nuntă." Se încruntă.

"Ce nuntă?" Întreabă Zayn. Mă uit la Liam şi răspunde el.

"Nunta mamei mele." Îi spune.

"Aha..." Pare să se gândească la ceva.

"Ce?" Îl întreb.

"Nimic, doar încerc să-mi amintesc cine a mai zis că se duce la o nuntă weekend-ul viitor. Aa, da, Harry, cred. Ne întreba ce ar trebui să poarte la o nuntă." Spune. Inima mea se opreşte. "Probabil e altă nuntă totuşi, nu?" Întreabă. Harry nu a spus niciunui prieten de-al lui despre faptul că tatăl lui e rector şi că se căsătoreşte cu mama lui Liam.

"Nu, ei sunt..." Începe Danielle.

"Sunt sigură că e altă nuntă." O întrerup, iar Liam îi spune ceva în ureche. Harry chiar s-a gândit să se ducă la nuntă? De ce altceva i-ar întreba pe prietenii lui ce ar trebui să poarte la o nuntă?

"Oricum nu mi-l pot imagina pe Harry la nunta cuiva." Râde Zayn.

"De ce nu?" Tonul meu e puţin mai aspru decât am intenţionat.

#HESSAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum