Capitolul 16

942 60 1
                                    


"Provocare." Răspunde Harry înainte să-l întreb.

Ce să-l provoc să facă? Ştiu că va face orice deoarece aşa e felul lui de a fi. "Eu... Hm... te provoc să..."

"Să ce?" Spune impacientat. Aproape îl provoc să spună ceva drăguţ despre fiecare persoană din grup, dar mă răzgândesc, oricât de amuzant ar fi fost.

"Să-ţi dai tricoul jos şi să rămâi aşa tot restul jocului." Spune Molly pentru mine, iar eu ma bucur. Nu pentru că Harry o să-şi dea tricoul jos, desigur, ci pentru că nu n-am gândit la nimic altceva.

"Cat de infantil." Spune, dar îşi ridică tricoul peste cap. Ochii mei se duc direct spre trunchiul sau lung. Felul în care cerneala neagră a tatuajelor arată pe pielea lui surprinzător de bronzată e oarecum atrăgător. Sub vrăbiuţe, are un un fluture pe abdomen. Arată mult mai bine decât ar trebui să arate un fluture pe un tip. Braţele lui au mai multe tatuaje decât m-am aşteptat, tatuaje mici şi aparent întâmplătoare fiind împrăştiate de-a lungul umerilor săi. Steph mă ghionteşte, iar eu îmi iau ochii de la el, rugându-mă să nu mă fi văzut holbându-mă. Jocul continuă şi Molly îi sărută pe Tristan şi Zayn, Steph ne povesteşte când a făcut prima oară sex şi Niall şi fata nouă se sărută. Cum am ajuns în mijlocul acestui grup de adolescenţi hormonali?

"Tessa, adevăr sau provocare?" Întreabă Tristan.

"De ce mai întrebi? Ştim cu toţii că va spune adevăr." Întrerupe Harry.

"Provocare." Spun, surprinzându-i atât pe ei, cât şi pe mine însămi.

"Hm... Tessa, te provoc să... iei un shot de vodcă." Zâmbeşte Tristan.

"Eu nu beau."

"Asta-i ideea."

"Uite, dacă nu vrei să o faci..." Începe Niall să spună, dar eu mă uit şi îi văd pe Harry şi Molly râzând de mine.

"Bine, un shot." Spun, iar ochii lui Harry îi întâlnesc pe ai mei. Îmi oferă o privire ciudată.

Câteva secunde mai târziu mi se dă o sticlă de vodcă. Din greşeală, ating botul sticlei cu vârful nasului, mirosind lichidul arzător. Îmi arde nările, iar eu îmi încreţesc nasul, încercând să ignor chicotelile de lângă mine. Încerc să nu mă gândesc la toate gurile care au atins botul sticlei înainte să o ridic şi să iau o gură. Vodca se simte fierbinte şi îmi arde limba până în stomac, dar reuşesc să o înghit. Are un gust oribil. Tot grupul bate din palme şi râde puţin, cu excepţia lui Harry. Dacă nu l-aş cunoaşte mai bine aş crede că e supărat sau dezamăgit? E aşa de ciudat. Deja simt căldura din obrajii mei şi cantitatea mică de alcool din venele mele care creşte cu fiecare tură în care sunt obligată să mai beau. Mă conformez; trebuie să recunosc că mă simt destul de relaxată în sfârşit şi ca mă simt bine.

"Aceeaşi provocare." Zayn râde şi mai ia o gură de vodcă înainte să-mi dea mie sticla pentru a cincea oară. Nici măcar nu-mi amintesc ce provocări şi adevăruri au mai fost în jurul meu în ultimele ture.De data asta, iau două guri mari de vodcă înainte să fie trasă din strânsoarea mea.

"Cred că ai băut suficient." Spune Harry şi îi dă sticla lui Niall, care ia o gură din ea. Cine naiba e Harry să-mi spună că am băut suficient? Toţi ceilalţi încă beau, deci pot şi eu. Iau sticla înapoi de la Niall şi iau iar o gură, asigurându-mă să rânjesc la Harry în timp ce sticla îmi atinge buzele.

"Nu pot să cred că nu ai mai băut niciodată. E amuzant, nu?" Întreabă Zayn, iar eu chicotesc. Gânduri despre iresponsabilitate îmi inundă mintea, dar le ignor. E doar o noapte.

"Harry, adevăr sau provocare?" Întreabă Molly. El răspunde 'provocare', desigur.

"Te provoc s-o săruţi pe Tessa." Spune şi zâmbeşte fals. Ochii lui Harry se măresc, iar eu vreau s-o iau la fugă.

"Nu, am iubit." Le spun, făcându-i să râdă de mine pentru a suta oară în noaptea asta. De ce îmi petrec timpul cu oamenii ăştia care tot râd de mine?

"Şi? E numai o provocare. Doar fă-o!" Mă presează Molly.

"Nu, nu sărut pe nimeni." Pufnesc şi mă ridic. Harry doar mai ia o gură din paharul lui. Sper că se simte jignit. De fapt, nu îmi pasă. Mă urăşte şi e nepoliticos oricum. Cum mă ridic în picioare, întregul efect al băuturii mă loveşte. Mă clatin pe picioare, dar mă adun şi plec de lângă ei. Prin mulţime, reuşesc să găsesc uşa de la intrare. De îndată ce se deschide, briza de toamnă mă loveşte. Îmi închid ochii şi inspir aerul proaspăt înainte să mă aşez lângă zidul de piatră familiar. Înainte să realizez ce fac, telefonul e în mâinile mele, sunându-l pe Noah.

"Alo?" Spune, familiaritatea vocii sale făcându-mă să-i duc şi mai mult dorul.

"Bună... iubire." Spun, iar el râde. Noi nu ne alintăm cu nume ridicole.

"Tessa, eşti beată?" Vocea lui e plină de prejudecată. Nu trebuia să-l sun.

"Nu... normal că nu." Îl mint şi închid telefonul. Apăs butonul de închidere. Nu vreau să mă sune înapoi. Distruge sentimentul plăcut pe care mi-l oferă vodca.

Mă împiedic înapoi înăuntru, ignorând fluierăturile şi comentariile imature ale băieţilor beţi din frăţie. Apuc o sticlă de alcool maro de pe masa din bucătărie şi iau o gură, prea mare. Are un gust mai rău decât vodca şi arde chiar si mai rău. Mâinile mele caută un pahar sau altceva ce ar putea să ia gustul ăsta din gura mea. Sfârşesc prin a deschide un dulap şi a folosi un pahar pentru a turna nişte apă de la chiuvetă, asigurându-mă că pun paharul înapoi in chiuvetă după.

"Scuză-mă!" O blondă cu atitudine mă împinge şi aruncă un pahar gol în chiuvetă.

Apa calmează puţin arsură, dar nu mult. Grupul meu de 'prieteni' încă stă în cerc, jucând jocul lor stupid. Sunt prietenii mei? Nu cred.Mă vor în preajma lor doar ca să se poate amuza pe seama lipsei mele de experienţă. Cum îndrăzneşte Molly să îl provoace pe Harry să mă sărute? Ştie că am iubit. Spre deosebire de ea, eu nu mă fâţâi de colo-colo sărutând pe toată lumea. Am sărutat doar doi băieţi în viaţa mea: Noah şi Johnny, un puşti pistruiat din clasa a treia, pe care l-am lovit în picior după. Oare Harry ar fi acceptat provocarea? Mă îndoiesc. Buzele lui sunt atât de pline şi roz... In capul meu apare o scenă în care Harry se apleacă să mă sărute şi pulsul meu începe s-o ia razna.

Ce naiba? De ce mă gândesc la cum ar fi să-l sărut? Nu mai beau niciodată. Câteva minute mai târziu, camera începe să se învârtă şi mă simt ameţită. Picioarele mă conduc pe scări, la baie, iar eu mă aşez în fata toaletei, aşteptând să vomit. Nu se întâmplă nimic. Mârâi şi mă ridic. Sunt gata să mă întorc la cămin, dar ştiu că Steph nu se va întoarce decât peste câteva ore bune.

Înainte să mă pot opri, mâna mea apasă clanţa uşii dormitorului lui Harry. Arată la fel ca înainte, numai că, de data asta, camera se mişcă în jurul picioarelor mele. Romanul 'La răscruce de vanturi' lipseşte din raftul de unde era, dar îl găsesc pe noptieră, lângă 'Mândrie şi prejudecată'. Comentariile lui Harry cu privire la roman se reiau în mintea mea. E clar că l-a mai citit înainte şi l-a înţeles, ceea ce e rar pentru un grup de vârsta noastră. Poate a fost pus la ore să-l mai citească, de asta. Dar de ce e 'La răscruce de vanturi' scoasă? O iau şi mă aşez pe pat, deschizând-o la jumătate. Ochii mei scanează paginile şi camera se opreşte din învârtit.

Sunt atât de pierdută în lumea lui Catherine şi Heathcliff, încât atunci când uşa se deschide, nu o aud.

"Ce parte din nimeni nu poate intra în camera mea nu ai înţeles-o ultima dată?" Izbucneşte Harry. Expresia lui nervoasă mă surprinde şi mă amuză în acelaşi timp.

"S... scuze... Eu..."

"Ieşi afară!" Striga, iar eu mă uit la el. Vodca e încă proaspăt încorporată în sistemul meu, prea proaspăt încât să-l las pe Harry să ţipe la mine.

"Nu trebuie să fii atât de nesimţit!" Vocea mea se aude mult mai tare decât am intenţionat.

"Eşti în camera mea, iar, după ce ţi-am zis să nu fii. Deci, ieşi afară!" Ţipă, apropiindu-se de mine.

"De ce nu mă placi?" Nu sunt sigură ce m-a apucat să-l întreb asta. Nu cred că ego-ul meu deja rănit poate suporta răspunsul.

#HESSAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum