Ochii mei se obişnuiesc cu întunericul, dar singura lumină e o mică rază a lunii venind prin fereastra balconului.
"Harry?" Şoptesc. Îl aud înjurând atunci când se împiedică de ceva şi încerc să nu râd.
"Sunt chiar aici." Îmi spune şi aprinde lampa de pe birou. Mă uit prin cameră şi arată ca o cameră de hotel. E uriaşă şi are un pat cu patru stâlpi şi un baldachin, cu nişte pânze negre centrate pe perete. Arată ca un pat regesc cu cele cel puţin 20 de perne de pe el. Biroul e mare, din lemn de cireş, iar computerul care stă pe el are un ecran mai mare decât televizorul din camera mea de cămin. Fereastra balconului are o băncuţă ataşată de-a lungul peretelui şi nu are perdea. Celelalte ferestre, acoperite de perdele groase albastre, nu permit ca lumina lunii să pătrundă înăuntru.
"Asta e camera... mea." Îmi spune şi îşi masează ceafa cu mâna. Arată aproape ruşinat.
"Ai o cameră aici?" Îl întreb. Normal că are. E casa tatălui său şi Liam evident locuieşte aici. Liam a menţionat că Harry nu vine niciodată aici, deci probabil de asta arată ca un muzeu, neatins şi impersonal.
"Da... Nu am mai dormit niciodată aici... până în seara asta." Se aşează pe cufărul plasat la capătul patului şi îşi descalţă cizmele. Îşi dă şosetele jos şi le bagă în pantofi. Inima mea se face mică la ideea că eu fac parte dintr-o primă experienţă de-a lui Harry.
"O!De ce?" Profit de sinceritatea lui provocată de beţie.
"Pentru că nu vreau. Nu-mi place aici." Răspunde încet şi îşi descheie pantalonii negri, trăgându-i jos de pe el.
"Ce faci?"
"Mă dezbrac?" Îmi spune ceea ce e deja evident.
"Adică, de ce?" Sper că nu crede că o să fac sex cu el; deşi fiecare parte din mine moare de dorinţă să îi simtă mâinile pe corpul meu din nou.
"Păi, nu o să dorm în blugi skinny şi cizme." Aproape râde. Mâna lui ii îndepărtează părul de pe frunte, făcându-l să se îndrepte în sus. Toate acţiunile lui îmi trimit senzaţia aia prin corp.
"O!" Îşi trage tricoul peste cap, iar eu nu pot să-mi feresc privirea. Abdomenul lui tatuat e perfect. Îmi aruncă tricoul, dar nu îl prind, lăsându-l să cadă pe podea. Îmi ridic sprânceana, iar el zâmbeşte.
"Poţi dormi în ăla. Presupun că nu vrei să dormi în lenjerie. Dar, desigur, eu nu mă împotrivesc." Îmi face din ochi, iar eu chicotesc. De ce chicotesc? Nu pot să dorm în tricoul lui, mă simt prea dezbrăcată. Mă aplec şi iau materialul negru, ţinându-l în mână.
"Mă simt bine dormind aşa." Îi spun, iar el îmi analizează ţinuta. Nu a făcut niciun comentariu nepoliticos despre fusta mea lungă sau despre bluza albastră largă.
"Bine. Cum vrei tu. Dacă vrei să te simţi inconfortabil, stai aşa." Zâmbeşte şi îmi ia tricoul, aşezându-l pe dulap. Mă întreb dacă sunt haine acolo. Se îndreaptă spre pat, îmbrăcat doar în boxeri, şi începe să arunce pernele jos de pe pat. Eu mă duc spre cufăr şi îl deschid, doar ca să îl găsesc gol, exact cum am presupus.
"Pernele se pun aici." Îi spun,iar el râde, aruncând încă una pe podea. Oftez şi le ridic, punându-le în cufăr. El râde de mine şi trage plapuma înainte să se bage în pat. Îşi încrucişează mâinile sub cap, apoi îşi încrucişează şi picioarele şi îmi zâmbeşte. Cuvintele tatuate pe coastele lui sunt întinse din cauza mâinilor sale care sunt ridicate sub cap. Corpul său lung arată splendid întins pe pat.
"Nu o să te smiorcăi că nu vrei să dormi în pat cu mine, nu?" Mă întreabă, iar îmi dau ochii peste cap. Nu aveam de gând să fac asta. Ştiu că e greşit, dar vreau să dorm în pat cu Harry cred că mai mult decât mi-am dorit vreodată ceva.