Capitolul 52

1.4K 73 0
                                    



Buzele lui Harry se topesc într-ale mele şi mâna mea se plimbă pe spatele lui. Şoldurile lui înguste se freacă de corpul meu şi un scâncet îmi scapă printre buze. Îmi înghite răsuflarea în timp ce buzele lui le conturează pe ale mele, mişcându-se în sincron.

"O, Tessa, lucrurile pe care mi le faci... felul în care mă faci să mă simt." Îmi şopteşte în gură. Cuvintele lui mă destramă, iar eu mă întind spre marginea tricoului său. Mâna lui îmi coboară de pe obraz pe piept şi în jos pe abdomen. Materialul gros al rochiei mele acoperă pielea de găină ce se formează pe mine. Mâna lui se mută între spaţiul dintre corpurile noastre, acolo unde picioarele mele sunt întredeschise, iar eu gâfâi în timp ce freacă uşor peste dantela colanţilor. Aplică încă puţină presiune, iar eu gem, arcuindu-mi spatele de pe bancă.

Oricât de tare mă supără sau mă enervează, e nevoie doar de o atingere de-a lui şi sunt sub controlul lui. Un control care pare să şovăie în momentul de faţă. Încearcă să se ţină tare, dar văd cum se năruie. Îmi mângâie obrazul atunci când îi ridic tricoul şi i-l trag peste cap. Se încâlceşte în păr, dar el întinde o mână şi îl trage, ridicându-se de pe mine. Îşi aruncă tricoul şi îşi apleacă imediat capul ca să îmi regăsească buzele. Simţind nevoie şi nerăbdare, îi prind mâna şi i-o mut înapoi între coapsele mele. Un mic chicotit vibrează în interiorul lui, iar se uită în jos la mine.

"Ce vrei să facem, Tessa?" Vocea lui e răguşită.

"Orice." Îi spun, vorbind serios. Aş face orice cu el, l-aş lăsa să-mi facă orice şi nu îmi pasă de consecinţele care vor apărea mâine. A spus că mă vrea, iar eu sunt a lui. Am fost a lui de prima oară când mi-am apăsat buzele de ale lui.

"Nu spune 'orice', pentru că sunt al naibii de multe lucruri pe care pot şi vreau să ţi le fac." Geme şi îşi împinge degetul mare printre colanţii şi lenjeria mea. Imaginaţia mea o ia razna când mă gândesc la lucrurile diferite pe care mi le-ar putea face.

"Decide tu." Gem în timp ce el îşi mişcă degetul în cerc. Nu am nicio sugestie. Vreau doar ca el să continue să mă atingă în felul ăsta.

"Eşti atât de umedă pentru mine, pot să te simt prin colanţi." Limba ii trece peste buzele, umezindu-le, iar eu gem din nou. "Hai să dăm colanţii ăştia jos, bine?"

Înainte să pot răspunde, el se ridică de pe mine. Mâinile lui alunecă în jos pe rochia mea şi prind bata colanţilor mei, trăgându-mi-i în jos pe coapse. Aerul rece mă loveşte, iar eu îmi ridic şoldurile involuntar.

"La dracu, eşti al naibii de umedă." Murmură în timp ce ochii lui îmi scanează trupul şi se opresc între picioarele mele. Incapabil să se oprească, se pare, îşi alunecă degetul în jos între cutele mele ca să adune umezeala dintre ele. Îşi duce degetul la buze şi îl suge cu ochii închişi. Nu am mai fost niciodată în viaţa mea martoră la ceva atât de erotic. Privindu-l sugându-şi degetul îmi trimite fiori prin tot corpul.

"Îţi aminteşti când ţi-am zis că vreau să îţi simt gustul?" Mă întreabă, iar eu dau din cap aprobator. "Ei bine, vreau s-o fac acum. Bine?" Expresia lui e nerăbdătoare. Sunt puţin jenată de idee, dar dacă se simte atât de bine ca atunci când m-a penetrat cu degetele la izvor, vreau să o facă. Îşi linge buzele din nou şi îşi păstrează privirea aţintită asupra ochilor mei. Ultima oară când am vrut să-l las să facă asta, am sfârşit prin a ne certa pentru că era vulgar şi sper că nu o să strice din nou momentul.

"Vrei să o fac?" Mă întreabă, iar eu oftez.

"Te rog nu mă pune să o spun." Îl implor. Îşi aduce din nou mâna asupra mea şi trasează cerculeţe largi de-a lungul şoldurilor mele.

#HESSAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum