Capitolul 37

1.2K 65 1
                                    


Harry se dă jos din pat şi se îndreaptă spre dulap. Deschide sertarul de sus şi ia o pereche de boxeri ecosez alb şi albastru şi îi ţine în aer cu o expresie dezgustată pe faţă.

"Ce?" Îl întreb şi îmi sprijin capul stând în cot, privindu-l.

"Ăştia sunt hidoşi." Spune, iar eu încep să râd.

Nelămurirea mea de mai devreme in legătură cu ale cui sunt hainele a dispărut acum. Mama lui Liam şi tatăl lui Harry trebuie să-i fi cumpărat hainele astea. E chiar trist faptul că i-ar cumpăra haine şi i-ar umple dulapul în speranţa că Harry o să vină cândva aici.

"Nu-s aşa de răi." Îi spun, iar el îşi dă ochii peste cap. Mă îndoiesc că altceva ar arăta atât de bine ca boxerii obişnuiţi ai lui Harry, dar, din nou, nu pot să-mi imaginez ceva care să arate rău pe Harry.

"Ei bine, nu am de unde să aleg, deci bănuiesc că mă întorc într-un minut." Spune şi iese din camera, purtând doar boxerii lui uzi.

O, Doamne, dacă îl vede Liam? O să fiu umilită. Primul lucru pe care trebuie să îl fac mâine dimineaţă e să îl găsesc pe Liam şi să-i explic întorsătura de evenimente. Ce o să-i spun totuşi? 'Nu a fost ceea ce părea, doar vorbeam şi apoi am căzut de acord să petrec noaptea aici şi cumva am sfârşit îmbrăcată doar în chiloţi şi un tricou, oferindu-i o chestie asemănătoare cu un hand job?' Asta sună teribil. O să mă gândesc la altceva dimineaţă. Îmi pun capul pe pernă şi mă holbez la tavan.

Mă gândesc să mă ridic şi să-mi verific telefonul cât timp e Harry în baie, dar mă răzgândesc. Ultimul lucru de care am nevoie e să citesc mesajele de la Noah acum. Probabil se panichează, dar, sincer, atâta timp cât nu-i spune mamei, nu-mi pasă atât de mult cât ar trebui. Sunt complet sinceră cu mine. Nu am mai simţit la fel pentru Noah după ce l-am sărutat pe Harry prima oară.

Ştiu că îl iubesc pe Noah. Mereu l-am iubit, dar încep să mă întreb dacă îl iubesc ca pe iubitul meu şi cineva cu care mi-aş petrece tot restul vieţii sau dacă îl iubesc pentru că a fost mereu o persoană atât de stabilă. E mereu acolo pentru mine şi pe hârtie suntem perfecţi unul pentru celălalt, dar nu pot să ignor felul în care mă simt atunci când sunt cu Harry. Nu m-am mai simţit niciodată aşa până acum. Nu doar din punct de vedere sexual. Felul în care îmi provoacă fluturi în stomac doar privindu-mă, felul în care vreau cu disperare să îl văd chiar dacă sunt supărată pe el şi, mai presus de toate, felul în care îmi invadează mereu gândurile chiar şi atunci când încerc să mă conving că îl urăsc.

Harry mi-a intrat pe sub piele oricât de mult încerc să neg. Sunt în patul lui. Poate nu a mai dormit aici până acum, dar sunt aici cu el în loc să fiu cu Noah. La fix, uşa se deschide şi sunt trezită din gândurile mele. Îmi ridic privirea şi îl văd pe Harry în boxerii ecosez curaţi şi încep să chicotesc. Sunt puţin cam mari şi mult mai lungi decât boxerii lui, dar tot arată grozav.

"Mie îmi plac." Îi zâmbesc, iar el mă priveşte înainte să stingă lumina şi să deschidă televizorul. Se urcă înapoi în pat şi se aşează mai aproape de mine decât mă aşteptam. Ei bine, nu ştiu niciodată la ce să mă aştept de la el.

"Deci ce trebuia să-mi spui?" Mă întreabă, iar eu mă strâmb. Speram că nu o să mai aducă asta în discuţie după ce s-a dus să se cureţe.

"Nu fi timidă acum, tocmai ce m-ai făcut să-mi dau drumul în boxeri." Îmi spune şi mă trage mai aproape de el. Eu îmi bag capul în pernă, iar el începe să râdă.

Îmi scot capul, iar Harry îmi dă părul după ureche înainte să mă sărute uşor pe buze. E prima oară când m-a sărutat aşa şi totuşi se simte mai intim decât sărutul cu limba. Îşi pune capul înapoi pe pernă şi schimbă canalul cu telecomanda. Vreau să mă ţină în braţe până adorm, dar am sentimentul că Harry nu e genul de tip care se îmbrăţişează în somn. 'Vreau să fiu bun pentru tine, Tess.' Cuvintele lui Harry de mai devreme se repetă în mintea mea şi mă întreb dacă a vorbit serios sau dacă era pur şi simplu foarte beat.

#HESSAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum