Capitolul 84

1.4K 62 0
                                    


Până când facem amândoi duş şi ne punem înapoi în pat, e aproape 4 dimineaţa.

"Trebuie să mă trezesc într-o oră." Mormăi pe pieptul lui.

"Ai putea să dormi până la 7:30 şi tot o să ajungi la timp." Îmi aminteşte. Ideea de a mă grăbi nu sună prea atrăgător, dar am nevoie de somn. Sunt fericită că am tras un pui de somn mai devreme, aşa că sper să nu fiu moartă pe picioare în prima mea zi de muncă la Vance.

"Mm..." Mormăi pe pielea lui.

"Îţi setez eu alarma." Spune, iar eu aţipesc.

Ochii îmi ard din cauza lipsei de somn atunci când încerc să îmi ondulez părul dezordonat. Îmi trasez conturul ochilor mei umezi cu un creion maro şi mă îmbrac cu noua mea rochie de culoarea rubinului. Decolteul e pătrat şi suficient de lăsat încât să îmi accentueze bustul. Marginea e chiar deasupra genunchilor, iar micuţa curea maro din talie oferă iluzia că mi-a luat mai mult timp să mă pregătesc de cât mi-a luat de fapt. Mă gândesc să folosesc puţin blush, dar, datorită nopţii mele cu Harry, obrajii încă îmi strălucesc. Îmi bag picioarele în noii mei pantofi şi mă duc spre oglindă. Rochia e chiar flatantă şi arăt mai bine decât merit. Mă uit spre Harry înfăşurat în pătura de pe patul meu minuscul, picioarele lui atârnând pe margine, şi zâmbesc. Aştept până în ultimul moment să îl trezesc. Mă gândesc chiar să nu o fac, dar sunt egoistă şi vreau să îl sărut la plecare. Îmi iau jacheta şi geanta.

"Trebuie să plec." Spun şi îi scutur uşor umărul.

"Te iubesc." Mormăie şi îşi întinde buzele fără să îşi deschidă ochii.

"Te duci la cursuri?" Îl întreb după ce îl sărut.

"Nup." Spune, iar el se întoarce.

Îl mai sărut o dată pe umăr şi îmi iau lucrurile. Vreau atât de mult să mă bag înapoi în pat cu el. Poate nu ar fi atât de rău să locuiesc cu el. Oricum petrecem aproape fiecare noapte împreună. Îmi scutur gândul din cap. E o idee proastă, e prea devreme. Prea devreme. Petrec întregul drum imaginându-mi cum ar fi să îmi iau un apartament cu Harry, cum am alege perdelele şi cum am vopsi pereţii.

Când liftul ajunge la al treilea etaj, un tânăr intră cu mine. Poartă un costum de culoare albastru închis şi miroase a săpun.

"Ce etaj?" Îl întreb.

"Ultimul, te rog." Spune. Deja mă îndreptam spre ultimul etaj, aşa că mă sprijin de peretele liftului.

"Eşti nouă aici?" Mă întreabă. Ochii lui sunt albastru aprins, ceea ce e ciudat în contrast cu părul lui închis la culoare.

"Sunt doar o stagiară." Îi spun.

"Doar o stagiară?" Râde.

"Adică, sunt o stagiară, nu o angajată propriu-zisă." Mă corectez emoţionată.

"Eu am început ca stagiar acum câţiva ani şi am fost angajat cu norma întreagă. Mergi la WSU?"

"Da, si tu?"

"Da, tocmai ce am absolvit anul trecut. Mă bucur că s-a terminat." Chicoteşte. "O să-ţi placă aici."

"Mulţumesc, deja îmi place." Îi spun când ieşim din lift.

"Nu ţi-am reţinut numele." Spune când mă întorc la colţ.

"Tessa, Tessa Young." Strig, iar el îmi zâmbeşte, făcându-mi din mână.

Aceeaşi femeie de ieri e la birou şi se prezintă ca fiind Kimberly. Zâmbeşte, îmi urează succes, şi îmi face semn spre masa plină de mâncare şi cafea. Zâmbesc şi îi mulţumesc, luând o gogoaşă presărată cu zahăr şi o cană de cafea înainte să mă îndrept înapoi spre birou. Găsesc un dosar gros pe birou cu un bilet de la domnul Vance, în care îmi spune să îmi încep primul manuscris şi îmi urează succes. Iubesc libertatea acestui stagiu. Nu pot să cred ce noroc am. Ronţăindu-mi gogoaşa, dezlipesc biletul de pe dosar şi trec la muncă.

#HESSAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum