Ochii arzători ai lui Harry nu îi părăsesc pe ai mei. Îmi pun genunchiul pe pat şi mă aşez. În acelaşi timp, Harry se ridică la margine şi îmi întinde mâna. De îndată ce îmi pun mâna micuţă în a lui, el îşi înfăşoară degetele în jurul ei şi mă trage deasupra lui. Genunchii mei stau de o parte şi de alta a corpului său, în timp ce eu mă aşez în poala lui. Am mai făcut asta cu el, dar nu atât de dezbrăcată. Stau în sus, sprijinindu-mă în genunchi, astfel încât să nu ne atingem, dar lui Harry nu îi convine. Îşi poziţionează mâinile pe şoldurile mele şi mă împinge uşor în jos. Tricoul lui e ridicat pe părţi, dezgolindu-mi coapsele complet. Ştiu că fericirea pe care o simt nu o să dureze şi mă simt ca Cenuşăreasa, aşteptând ca ceasul să bată, punând capăt nopţii mele magice.
"Mult mai bine." Îmi spune şi zâmbeşte strâmb.
Ştiu că e beat şi că de asta e atât de drăguţ. Ei bine, drăguţ în termenii lui, dar o sa accept. Dacă asta chiar e ultima oară când o să fiu în preajma lui, aşa vreau să ne petrecem timpul. Îmi tot repet că pot să mă comport cum vreau cu Harry în seara asta, deoarece ,atunci când se face dimineaţă, o să îi spun să nu se mai apropie de mine vreodată, iar el se va conforma. Aşa e mai bine şi ştiu că asta o să îşi dorească şi el când nu o să mai fie beat. Eu sunt la fel de îmbătată de Harry cum e el de sticla de scotch pe care a consumat-o.
În timp ce Harry continuă să se uite adânc în ochii mei, încep să mă emoţionez. Ce ar trebui să fac acum? Nu am idee cât de departe o să meargă Harry cu asta şi nu vreau să mă fac de râs încercând să iniţiez ceva.
El pare să observe expresia mea stânjenită.
"Ce s-a întâmplat?" Mă întreabă şi îşi aduce mâna pe faţa mea. Degetele lui se plimbă pe obrazul meu şi ochii mei se închid involuntar ca reacţie la atingerea lui, care e surprinzător de blândă.
"Nimic... doar că nu ştiu ce să fac." Recunosc şi mă uit în jos.
"Fă ce vrei, Tess. Nu analiza prea mult." Mă sfătuieşte, iar eu aprob din cap. Mă las puţin în spate ca să creez un spaţiu de aproape un metru între noi şi îmi pun mâna pe pieptul lui gol. Mă uit la el, cerându-i permisiunea, iar el dă din cap. Îmi apăs uşor ambele mâini pe pieptul lui, iar el îşi închide ochii. Degetele mele trasează conturul vrăbiuţelor de pe pieptul lui şi în jos pe fluturele de pe abdomen. Genele îi flutură în timp ce ii trasez scrisul de pe coaste. Expresia de pe faţa lui e atât de calmă, dar pieptul lui se mişcă de sus în jos mai rapid decât acum câteva momente. Nu pot să mă controlez, aducându-mi mâna mai jos şi trecându-mi degetul arătător de-a lungul elasticului boxerilor săi. Ochii lui se deschid, iar el pare emoţionat. Harry, emoţionat?
"Pot să te, mm... ating?" Îl întreb, sperând că înţelege la ce mă refer fără să trebuiască s-o spun. Mă simt detaşată de mine însămi. Cine e fata asta care îl încalecă pe acest punker şi îl roagă să o lase să îl atingă... acolo jos? Mă gândesc la ce a spus Harry mai devreme despre faptul că sunt eu însămi atunci când sunt cu el. Poate are dreptate. Ador felul în care mă simt acum. Ador electricitatea care trece prin corpul meu. El aprobă din cap.
"Te rog." Îmi răspunde, iar eu îmi cobor mâna. O menţin deasupra boxerilor lui şi o las încet peste umflătura din ei. El trage aer în piept în timp ce îmi trec mâna pe deasupra. Nu ştiu ce să fac, deci continui să-l ating, trecându-mi degetele în sus şi în jos. Sunt prea emoţionată să mă uit la el, deci continui să mă uit în jos la penisul lui crescând.
"Vrei să-ţi arăt ce să faci?" Mă întreabă încet, cu o voce tremurândă. Obişnuitul lui comportament încrezut s-a schimbat.
Dau din cap aprobator şi el îşi pune din nou mâna peste a mea, aducând-o jos să îl atingă iar. Mi-o deschide şi îmi pune degetele să-i cuprindă bărbăţia. El inspiră profund şi se uită la mine printre gene. Îşi ia mâna de pe a mea, oferindu-mi tot controlul.
"La naiba, Tessa! Nu fă asta." Mârâie. Mâna mi se opreşte, iar eu încerc să o îndepărtez.
"Nu, nu asta. Mai fă asta. M-am referit la modul în care te uiţi la mine."
"În care mod?"
"În modul ăla inocent. Mă face să vreau să-ţi facă atâtea lucruri murdare." Mă informează, iar eu vreau să mă arunc înapoi în pat şi să-l las să-mi facă ce vrea. Îi zâmbesc uşor şi încep să-mi mişc mâna din nou. Vreau să-i dau boxerii jos, dar mi-e frică. Un geamăt îi scapă printre buze, iar eu îmi strâng mâna din nou. Vreau să aud sunetul ăla din nou. Nu ştiu dacă ar trebui să-mi mişc mâna mai repede sau nu, deci păstrez mişcările lente, dar puternice, iar lui pare să-i placă. Mă aplec şi îmi apăs buzele pe pielea lipicioasă de pe gâtul lui, făcându-l să geamă din nou.
"La naiba, Tess! Mâna ta se simte atât de bine în jurul meu." Îmi spune. Îl strâng puţin mai tare şi el scânceşte: "Nu atât de tare, iubito." Vocea lui e blândă şi nu ascunde batjocură în spatele ei.
"Scuze." Îi spun şi îi sărut gâtul din nou. Limba mea trece peste pielea de sub urechea lui, iar corpul îi sare din loc, mâinile lui ducându-se spre pieptul meu, cuprinzându-mi sânii în ele.
"Pot. Să-ţi. Dau. Jos. Sutienul?" Vocea lui e atât de lipsită de control şi răguşită. Sunt uimită de efectul pe care îl am asupra lui. Dau din cap aprobator, iar ochii lui se aprind de entuziasm. Mâinile îi tremură în timp ce le bagă sub tricou, pe spatele meu. Îmi descheie sutienul de îndată ce degetele lui îl găsesc şi mă gândesc de câte ori trebuie să fi făcut asta astfel încât să o facă atât de repede. Forţez gândurile să dispară din mintea mea, iar Harry îmi dă bretelele peste umeri, făcându-mă să-i dau drumul. De îndată ce sutienul a dispărut, mâinile lui se mută în faţa tricoului, cuprinzându-mi sânii din nou. Degetele lui îmi pişcă uşor sfârcurile în timp ce el se apleacă în faţă să mă sărute. Gem în gura lui şi îi prind din nou bărbăţia în mâini.
"O, Tessa! O să-mi dau drumul." Îmi spune, iar eu mă simt din ce în ce mai umedă, deşi îmi atinge doar pieptul. Atingerea lui e cerească şi simt că s-ar putea să-mi dau şi eu drumul doar din cauza gemetelor lui şi asaltului asupra pieptului meu. Picioarele lui se încordează sub mine şi sărutul lui devine mai neglijent, mâinile lui căzându-mi în poală, iar eu simt umezeala răspândindu-se prin boxerii lui şi îmi retrag mâna. Nu am mai făcut pe nimeni să-şi dea drumul vreodată, evident. Harry se ridica şi trage puţin aer în piept în timp ce stă în fund, nesigur de ce să facă. Ochii lui se deschid, iar el îşi ridică puţin capul, uitându-se iar la mine. Un zâmbet leneş i se odihneşte pe faţă, iar el se apleacă şi îmi sărută fruntea.
"Nu mi-am dat niciodată drumul în felul ăsta." Îmi spune, iar eu mă întorc la a fi jenată.
"A fost chiar atât de rău?" Îl întreb şi încerc să mă dau jos de pe el. El mă opreşte.
"Ce? Nu, a fost chiar atât de bine. De obicei, am nevoie de mai mult de la cineva decât să mă cuprindă prin boxeri ca să-mi dau drumul." Îmi răspunde, şi un acces de gelozie mă loveşte. Nu vreau să mă gândesc la toate fetele care l-au făcut pe Harry să se simtă aşa. El îmi înţelege tăcerea şi îmi cuprinde obrazul, trecându-şi degetul mare peste tâmplă. Sunt consolată de faptul că celelalte au trebuit să facă mai mult decât mine, dar tot îmi doresc să nu fi existat altele. Nu ştiu de ce mă deranjez să mă simt aşa. Eu şi Harry încă suntem nerezolvaţi. Nu o să fim niciodată împreună sau altceva, dar acum doar vreau să trăiesc clipa. Râd puţin în timp ce gândul îmi trece prin cap. Eu nu sunt deloc genul de persoană care 'trăieşte clipa'.
"La ce te gândeşti?" Mă întreabă, iar îmi scutur capul. Nu vreau să-i spun despre gândurile mele geloase.
"O, haide, Tessa! Doar spune-mi." Îmi zice, iar eu îmi scutur capul din nou. Într-un mod total nespecific lui Harry, mă prinde de şolduri şi începe să mă gâdile. Ţip de râs şi cad de pe el pe pat. Continuă să mă gâdile şi eu nu pot să respir. Râsul lui răsună în cameră şi e cel mai frumos sunet pe care l-am auzit vreodată. Nu l-am auzit niciodată râzând aşa şi ceva îmi spune că nimeni nu a mai făcut-o. În ciuda defectelor lui, multelor lui defecte, mă consider norocoasă că îl pot vedea aşa.
"Bine, bine! O să îţi spun!" Chiţăi, iar el se opreşte.
"Bună alegere." Spune. "Dar ţine-ţi ideea, trebuie să îmi schimb boxerii." Îmi zâmbeşte, iar eu roşesc.