Mi se alătură înapoi în pat, ţinând în mână micul pachet. Am văzut prezervative doar la cursul de educaţie sexuală. Păreau atât de intimidante atunci, dar acum vreau să i-l iau din mână şi să i-l pun. Sunt recunoscătoare că Harry nu poate să îmi audă gândurile indecente, chiar dacă vorbele lui sunt mai murdare decât orice gând pe care l-am avut eu vreodată.
"Vrei..." Vocea lui e joasă.
"Dacă o să mă întrebi dacă vreau să fac asta, te omor." Îi spun, iar el zâmbeşte.
"Voiam să spun: vrei să mă ajuţi să-l pun sau o fac eu?'" Râde, fluturând prezervativul între degetul mare şi cel arătător.
"O, vreau eu, dar va trebui să îmi arăţi." Îmi muşc buza.
"Bine." Se aşează pe pat, iar eu mă ridic, încrucişându-mi picioarele. Se apleacă şi mă sărută rapid pe frunte înainte să îmi ia mâna în a lui. Desface pachetul, iar eu îmi întind mâna. El chicoteşte şi dă din cap.
"Îţi arăt eu, aşa." Spune şi foloseşte mâinile noastre împreună ca să îşi pună prezervativul. Se simte alunecos la atingere.
"Acum trebuie rulat în jos." Spune, obrajii lui fiind roşii. Ochii lui se îngustează atunci când ambele noastre mâini alunecă peste pielea lui tare.
"Nu a fost chiar aşa rău pentru o virgină şi un beţiv." Râd. El îşi ridică o sprânceană la mine şi îmi zâmbeşte. Sunt fericită că suntem glumeţi şi nu atât de concentraţi. Mă face să mă simt mai puţin emoţionată in legătură cu ceea ce e pe cale să se întâmple.
"Nu sunt beat, iubito. Am băut câteva pahare şi când am venit eram fost uşor afectat, dar certându-mă cu tine m-am deşteptat, ca de obicei." Zâmbeşte şi îşi trece degetul mare peste buza mea.
Sunt mulţumită de răspunsul lui. Nu vreau să leşine pe la jumătate sau să vomite pe mine. Râd puţin de gândurile mele şi mă uit din nou la el. Ochii lui sunt clari, nu lucioşi ca acum o oră.
"Acum ce?" Spun înainte să mă pot opri. Râde, luându-mi mâna şi punându-mi-o în jurul lungimii lui.
"Nerăbdătoare?" Mă tachinează, iar eu dau din cap.
"Şi eu." Recunoaşte, iar eu îmi mişc mâna de sus în jos. El îşi mută corpul ca să stea deasupra mea. Îşi foloseşte genunchiul ca să îmi desfacă picioarele, depărtându-le larg, şi îi simt degetele frecându-se peste mine. Mă întreb dacă va fi blând cu mine; sper să fie.
"Eşti udă leoarca, aşa că va fi mai uşor." Inspiră. Buzele lui le întâlnesc pe ale mele şi mă sărută uşor, limba lui tachinând-o pe a mea. Buzele lui par să se topească într-ale mele, fiind făcute doar pentru mine. Se retrage şi îmi sărută colţurile gurii, urmate de nas şi apoi din nou de buze. Mâinile mele se mută pe spatele lui într-o încercare disperată de a-l trage mai aproape de mine.
"Uşor, iubito. Trebuie să o luăm uşor." Îmi şopteşte. Buzele lui îmi ating lobul urechii.
"O să doară, doar spune-mi dacă vrei să mă opresc. Vorbesc serios, bine?" Spune cu o voce blândă.
"Bine." Înghit în sec. Am auzit că pierderea virginităţii doare, dar nu poate fi atât de rău. Cel puţin aşa sper.
Mă sărută din nou. Simt prezervativul mătăsos atingându-mă, făcându-mă să tremur. Câteva secunde mai târziu, se apasă în mine. E o senzaţie atât de străină. Ochii mei se închid strâns, iar eu mă aud respirând greu.
"Eşti bine?" Îmi şopteşte în sărut. Aprob din cap, iar el se mişcă în continuare în mine. Tresar din cauza senzaţiei înţepăturii adânci din interiorul meu. E la fel de rău cum spune toată lumea, dacă nu mai rău.