Közös reggel

13.3K 640 77
                                    

Annabell szemszöge

Az egész szobát a reggeli nap világította be. Egy mellkason feküdtem. Felnéztem, és azonnal elmosolyodtam. Suga nyitott szájjal, és a hátán feküdve aludta még az igazak álmát, közben egyik kezével átkarolta a derekam. A takaró csak a hasunkig volt felhúzva. Nyakában, az az aprócska medál "lógott", ahogy az enyémen is. Próbáltam felkelni, de közben megállított.

-Hova mész?- kérdezte motyogva, miközben próbálta kinyitni a szemét.

-Elmegyek a mosdóba, és letusolok.

-Majd együtt- húzott volna vissza, de gyorsan kikaptam a kezemet az övéből- Gyere vissza- nyúlt utánam nyűgösen.

-Mikor fogsz te innen felkelni?- indultam el a szekrényemhez nevetve, ahonnan kivettem egy pólót, rövid nadrágot, és egy bugyit, majd kimentem a fürdőbe. Beálltam a tus alá, és csak áztattam a bőrömet. Egy adag narancsos tusfürdőt nyomtam kezembe, és azt szétkentem a testemen. A hajamat is megmostam. Kilépve a zuhany alól, a tükör elé álltam. A pára ami rajta díszelgett, egy részét letöröltem. Végignéztem magamon. A nyakamon néhány helyen megszívta, de semmi több. Megtörölköztem, majd felvettem a kikészített ruhákat. Kilépve a helyiségből, azonnal a konyha felé vettem az irányt. Hmmm.... mit kéne csinálni reggelire? Álltam a konyha közepén, miközben gondolkoztam. Végül olyan lusta voltam, hogy csak a rántotta sütés mellett döntöttem. Egyszerű, mégis laktató. Daraboltam húst, és egy részét Neo tálkájába pakoltam, amit azonnal elkezdett jóízűen falatozni. Kezd megnőni az én kiscicám, de még így is nagyon aranyos.

Sütögetés közben lépteket, és ásítások sokaságát hallottam közeledni. Mögém állt és derekamat átkarolva, fejét a nyakamnak dörgölte mint egy cica, amin csak nevetni tudtam. Még jó, hogy nem dorombolt. Csodálkoztam volna is rajta. Apró puszikkal hintette a bőrömet, ami kicsit csikis volt.

-Hagyd abba- kuncogtam- Oda ég a kaja, és akkor majd nem fogsz tudni enni.

-Most is eszek valami édeset- dörmögte nyakamba, majd folytatta ott ahol abbahagyta. Most már a kezét is felfedező útra indította. Pólóm alá benyúlt, és megfogta az egyik mellemet- Finom az illatod.

-Yoongi- kicsit nyögtem a nevét- Ha nem hagyod abba, leütlek a serpenyővel- fenyegettem meg, mire elengedett, és leült az asztalhoz kuncogva. Pár perc múlva már kész is lettem. Kettő tányérra pakoltam a reggelit, majd letettem az asztalra. Le akartam ülni, mikor elvette a tányéromat, és a sajátjára öntötte, majd az üreset berakta a saját tányérja alá- Hé! Az az enyém volt!- akadtam ki. Újra feltornáztam magam álló helyzetbe.

-Tudom- megfogta csuklómat, és az ölébe rántott- De jobb együtt enni- mosolygott rám pimaszul. Megfogta a villáját, és a kezembe nyomta, majd a másikat is kézhez vette. Már egy ideje ettük a rántottát, mikor valami furcsát éreztem. A-a fenekemnél valami dudorodik. Ez csak kettőt jelenthet. Egy a férfiak reggeli problémája, vagy kettő, ez a hülye valami perverzségre gondol. Húzzam az agyát, vagy ne? Ez a kérdés járt a fejemben. Óvatosan "ringattam" csípőmet, mintha kényelembe helyezném magam, mire egy férfias morgás hagyta el telt ajkait- Direkt csinálod?

-Lehet. Nem tudom- rántottam meg mit sem tudom a vállamat, majd felálltam és a szennyesek közé raktam az edényt. Mire vissza fordultam, ott állt előttem- Mit szeretnél?

-Téged- karolta át derekamat, ezzel közelebb húzva magához. Kezével hátul benyúlt a pólóm alá, majd elkezdte simogatni a bőrt- Annyira szeretlek- nézett mélyen a szemembe, közben szabad kezével megfogta az arcomat, majd megcsókolt. Ajkai lassan mozogtak. Nyelvével megnyalta párnáimat, ezzel engedélyt kérve, amit megadtam. Kezeimmel megfogtam arcát, míg ő a saját kis kacsóit combomhoz vezett. Hirtelen azoknál fogva felemelt, majd a pultra rakott. A két lábam között kényelmesen elhelyezkedett. Csókjaival egyre lejjebb haladt, és kezelésbe vette a nyakamat. Halk nyögések hagyták el a számat, mikor megszívta a bőrt. Apró kezeimmel a sejmes, szőke hajába túrtam.

Suga szemszöge

Testem forr a vágytól, mint az övé. Bőre kipirult. Ajkai csak értem kiáltanak, hogy újra az én számhoz érjen. Nem tudom vissza fogni magam. Akarom. Itt, és most. Ha már így viselkedett reggeli közben, meg úgy alapjába véve is ilyen sexy, akkor vállalja érte a következményeket. Bőrének narancs illata van, ami nagyon illik is hozzá. Lábaival körül ölelte derekamat, ezzel alig hagyva helyet kettőnk között. Egy nyögés hagyta el a számat, ahogy lent hozzám simult. Nem bírtam már, ezért felkaptam az ölembe, és gyorsan felszaladtam vele a lépcsőn. Beérve a szobába, becsuktam az ajtót, és be is zártam. Az ágyra fektettem ezt a porcelánbőrű angyalkát, majd folytattam ott, ahol abba hagytam....

----------------
Szemüveges emberek problémája....

----------------Szemüveges emberek problémája

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Egy rosszfiú kiszemeltjeWhere stories live. Discover now