Ahogy oda értünk, leszálltam a motorról, és elkértem a táskámat.
-Vigyázz magadra- küld felém egy bíztató mosolyt.
Ahogy beteszem a lábamat az épületbe, mindenki rám szegezi a tekintetét. Vajon miért?Bementem az osztályterembe, és leültem a helyemre. Jiwoo oda futott hozzám, mint egy őrült.
-Annabell!-megállt előttem, és térdein pihenve lihegett. Vett egy nagy levegőt, majd belekezdett- Hallottam, hogy megint együtt jöttél Sugával, és...- észre vette mi van rajtam, és azonnal megállt.
Elmeséltem neki a tegnap történteket, a legrövidebb, de érthető módon. Miközben montam, ő síri csendben hallgatta, mint egy kisgyerek- .....de azt nem értem, hogy minek kellett felvennem ezt a kabátot.
-Ha Suga rád adta ezt a kabátot, akkor ez azt jelenti, hogy a védelme alatt vagy, és senki nem bánthat- magyarázta nekem. Azonnal felkeltem barátnőm mellől, és felfedező útra indultam, megkeresni Yoongit. Egy üres folyosón bukkantam rá, a falnak támaszkodva. Ahogy észre vett, rögtön felém közeledett.
-Látták rajtad?- mutatott a kabátra, vigyorogva.
-Miért csinálod?- kicsit ki akadtam- Senki nem kért meg rá!
-Ezért- neki nyomott a falnak, és mélyen a szemembe nézett. Kezeivel elzárta a menekülési útvonalakat. A szívem egyre hevesebben ver, a légzésem szaporább. Mi történik velem? Ajkai vészesen közelednek az enyéimhez. Próbálom elfordítani a fejem, de kezével ezt megakadályozza- Nem szöksz meg- suttogta, majd egy percet sem várva tovább, lecsapott ajkaimra. Puha párnái lassan mozogtak. Kicsi hezitálás után, én is vissza csókoltam. Nem tudom miért. Csókja melegséget, és szeretetet sugárzott. Elvált tőlem, és újra farkasszemezett velem. Kezét még mindig nem emelte el az arcomról. Homlokát, az enyémnek támasztotta- Most már hozzám tartozol.
-De miért?- nem értettem az egészet.
-Te nem vagy olyan kényes kis ribanc mint azok, akikkel sokszor szoktam összefutni, és te voltál az első, aki visszaszólt és nem fogadta el az ajánlataimat- magyarázta.
-Ennyi idő alatt, nem lehet bele szeretni senkibe- nézek rá értetlen tekintettel.
-Nekem sikerült -kuncogott el.
أنت تقرأ
Egy rosszfiú kiszemeltje
عاطفيةMagyar lány egy szöuli iskolába megy, ahol a környezet elég durva, de vannak normálisak is közöttük. Egy hét fős csapat, egyik tagja kiszemeli a lányt.De a lány.... Eddigi legjobb helyezés: Romantikus #1 Kérlek légy tekintettel arra, hogy az első és...