10.KAPITOLA

2.3K 126 4
                                    

Jess

,,Chcem sa s tebou porozprávať," podráždene poviem Joshovým smerom. 

,,Tak, nech sa páči." Ukáže Josh na stoličku oproti stolu. Nemôžem si nevšimnúť pohľady, ktorými si ma dievča premeriava. Sadnem si a chcem začať, ale Josh začne prvý:

,,A môjho brata máš kde?" Táto otázka ma neskutočne nahnevá a nezdržím sa kriku: 

,,On je  nemocnici. V nemocnici a kvôli tebe." Obaja sa na mňa pozrú ako keby som spadla z višne.

,,Kvôli mne? To čo je za blbosť?" bráni sa Josh.

,,Zbili ho nejakí muži, ktorí hovorili niečo o zmluvách a museli ho operovať. Všetko to schytal za teba. Máš z toho dobrý pocit?" 

,,Lougen," zašepká sám pre seba, ale ja to počujem. 

,,Takže dobre vieš, kto ho zbil," rozkričím sa ešte viac. 

,,Prestaň ziapať v mojom dome. Nemôžem za to, že si mysleli, že som to ja. Tak mi nevyšiel jeden malý obchod. Nebudeme kvôli tomu všetci mimo." Ako môže toto povedať? To mu je úplne jedno, že je Daniel v nemocnici? 

,,Mal by si sa hanbiť," poviem už pokojnejšie. 

,,Možno mal, ale Daniel sa nemá na  čo sťažovať. Vďaka mne máme kopu prachov navyše a nejakú malú operáciu prežije," hovorí Josh, akoby sa nič nedialo. Dievča vedľa neho sa uškrnie a ja si neviem pomôcť : 

,,A ona je tu prečo? Pošli ju preč, chcem sa s tebou rozprávať osamote." 

,,Ona tu môže byť a hlavne, pred ňou môžeš o Danielovi hovoriť čokoľvek," ubezpečí ma. 

,,Nie." Zamračím sa na ňu a potom na Josha. 

,,Drahá, ja poznám Daniela lepšie ako ty," pridá sa do debaty ona. 

,,Čože?" nechápavo sa opýtam, ,, A ty si?" 

,,Čože?" nechápavo sa opýtam, ,, A ty si?" 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

  ,,Ja som Layla. A budem rada, ak Danielovi povieš, že Layla je späť. Možno ti sám povie, kto som," uškrnie sa spolu s Joshom a potom mi naznačia, že by som mala odísť. Nahnevane sa postavím a odídem preč. Dverami buchnem celou silou, aby vedeli, že to nenechám len tak.  Som znechutená z toho, ako sa na všetko Josh pozerá. Je to neskutočný kretén.   

Daniel

Nuda v nemocnici je neopísateľná. Celé hodiny hľadím do steny, pretože tu nič zaujímavejšie nie je. Doktor mi opísal moju malú operáciu a ubezpečil ma, že budem v najlepšom poriadku. Keď mi to povedala Jess, bol som v strese stále, ale od doktora to beriem inak.  Z mojich myšlienok ma preberie otvorenie dverí. Dnu vojde znepokojená Jess. Hneď na nej vidím, že niečo nie je v poriadku. Snaží sa to zakryť. Príde ku mne, začne sa usmievať od ucha  k uchu a pobozká ma. 

Double problemWhere stories live. Discover now