Jess
Vojdeme do jeho izby a hneď ako zatvorí dvere, začnem ho bozkávať. Obmotám mu ruky okolo krku a nechcem prestať. Presne toto mi chýbalo, kým bol v nemocnici.
,,Ja ťa tak milujem," povie pomedzi bozky a nadvihne ma do vzduchu. Ešte raz ma pobozká a položí ma späť na zem. Kedže ja som veľmi nízka, toto robí stále, len tak pre zábavu.
,,Ešte sa musím ísť osprchovať, láska. Počkáš ma tu a potom si pozrieme ten film? Lebo som bol trochu cvičiť, vieš ako, nech sa ti páčim," zasmeje sa a ukáže svoje svaly. Ja sa usmejem tiež a prikývnem. Daniel odíde von z izby a ostanem tam sama. Začnem si prezerať jeho poličky, prvé ma upútajú fotografie. Na prvej je on, Josh a asi ich otec. Ak je to on, podobajú sa na neho. Tie oči a pery. Majú ich úplne rovnaké. Potom je tu pár fotiek iba s Joshom. Takmer na každej sú rovnako oblečení, ani neviem, ktorý z nich je Daniel. Zaujímalo by ma, kedy sa prestali obliekať rovnako. Na to mi odpovie ďalšia fotka, na ktorej už môžu mať okolo 16-17 rokov. Sú na nej dvaja chlapci a jedno ryšavé dievča. Je to Layla? Jeden z chalanov má koženú bundu, roztrhané rifle a nagelovaný účes. Nejako som si domyslela, že to je Josh. Ten druhý chlapec má košeľu a klasické rifle. To bude určite môj Daniel. Asi bol slušňák už od puberty. To poznali Laylu už vtedy? Vlastne áno, rozprával mi to. Ich rodiny možno mali spolu nejaké kšefty, ale to je blbosť, pretože ich otec už nežil.
Pri prezeraní fotiek ma preruší otváranie dverí. Dnu vojde Daniel, len v uteráku a pod ním má trenky. Ostanem len tak stáť, pravdepodobne s otvorenou pusou a pozerať sa priamo na neho. On sa uškrnie a začne siahať po tričku. Ja ho preruším:
,,Ale, nemusíš si ho dávať." Potom si ho ešte raz premeriam od končekov prstov až po vrch hlavy a zahryznem si do spodnej pery.
,,Nemusím?" zvodne povie a lišiacky sa usmeje. Potom tričko hodí späť na zem a priblíži sa ku mne. Mňa to totálne vyvedie z miery. Začnem sa celá klepať a najradšej by som ho vybozkávala.
,,Nemusíš," trochu zakokcem a on sa znovu zasmeje.
,,Páčim sa ti?" povie a pritiahne si ma k sebe.
,,Veľmi," zašepkám a prejdem mu prstom po hrudi. On ma chytí a pritlačí ku stene. Prejde mi prstom po líci a pobozká ma. Najskôr jemne, ale postupne sa jeho bozky zmenia na vášnivé a nenásytné. Chytí ma popod zadok a nadvihne ma do vzduchu. Omotám svoje nohy okolo jeho pása a nahlas vzdychnem. Daniel ma začne jemne bozkávať po krku. Po každom jeho bozku mám husiu kožu. Odtiahnem sa a zapozerám sa mu hlboko do očí. Vzrušenie, ktoré je medzi nami by sa dalo krájať.
Daniel
Jej nádherné oči mi prebodávajú dieru do duše. Nemôžem to vydržať. Potrebujem ju bozkávať, potrebujem ju hladkať, dotýkať sa jej, chrániť ju. Potrebujem, aby bola len moja. Preruším náš hlboký pohľad vášnivým bozkom. Ani nemusíme nič hovoriť a obaja vieme, čo chceme. Rozumieme si bez slov, chceme jeden druhého. Opäť ju nadvihnem a hodím ju na posteľ. Ona sa na mňa usmeje a ja ju začnem bozkávať od krku smerom k hrudníku. Rýchlo jej stiahnem tričko a ostane predo mnou len v podprsenke, je tak krásna. Jej slastné vzdychy ma povzbudzujú ešte viac. Vrátim sa späť k jej perám a chvíľu sa venujem im. Opäť postupujem jazykom k hrudníku. Ani sa nestihne nadýchnuť a jej podprsenka je hodená na zemi. Trochu sčervenie a ja sa zasmejem. Nemôžem sa nabažiť pohľadu na ňu. Náhle sa Jess posadí a hodí sa na mňa. Ja sa tento krát ocitám pod ňou a ona na mne sedí. Začne mi jemne kúsať do ucha a ja neudržím slastný vzdych. Ona sa zasmeje a povenuje sa mojím perám Následne mi po krku jemne prejde až k hrudi. Ten nádherný pocit sa nedá opísať. Jess sa vráti k môjmu krku a začne mi ho sať. Už teraz viem, že z toho bude obrovský cucflek, ale vzrušenie robí svoje. Opäť ju prevalím pod seba a tentokrát ju bozkávam po brušku, a jemne hladkám jej stehná z vnútornej strany. Jess zavzdychá a ja nemôžem vydržať pokušenie.
Jess
,,Daniel? Ja, ja som ešte....," chcem povedať, ale on mi prstom zakryje ústa.
,,Ja viem," usmeje sa a opäť ma jemne pobozká.
,,Milujem ťa," zavzdychám mu do ucha.
Daniel
Ráno sa prebudím a prvé, čo vidím, je Jessina tvár. Tak krásne stvorenie. Večer, ako bol ten včera, som nezažil už veľmi dlho.Pohladím ju po vlasoch a ona otvorí svoje krásne oči. Usmeje sa, ale vyzerá pri tom trochu ako číňanka. Pobozká ma a ja ju.
,,Dobrá ránko, láska," povie.
,,Dobré, miláčik," odpoviem jej a pritúlim si ju.
,,Tak veľmi ťa milujem," zašepká a objíme ma ešte silnejšie. Ani jej na to neodpoviem, ale pobozkám ju. Pobozkám ju tak, že z toho hneď pochopila, ako veľmi ju milujem. Hneď po tom sme si dali spoločné raňajky, ale Josh a našťastie ani Layla nie sú doma. Možno sa rozhodla predsa len odísť. Bol by som rád. Ešte sme si spravili pár maznajúcich sa chvíľ a odprevadil som Jess k dverám. Tam som sa s ňou rozlúčil obrovským bozkom a už teraz sa neviem dočkať na to, keď ju znova uvidím.
Jess
Dokonalejší deň, ako ten včerajší už ani byť nemôže. Stalo sa presne to, čo som chcela a romantickejšie som si to ani nepredstavovala. Daniel je tak dokonalý, tak pozorný, tak krásny, tak môj. Kráčam po ulici a premýšľam si všetky dokonalé chvíle, ktoré som včera zažila. Z môjho premýšľania ma vytrhne cudzia ruka, ktorá ma potiahne dozadu, do tmavej uličky. Zacítim zvláštny, mokrý kus látky pri mojom nose a nestihnem ani zakričať a už upadám do bezvedomia....
♥ Ďakujem vám naozaj krásne za komentáre, votes, prečítania a za všetko. Už sa nám to začína trochu zamotávať ♥
YOU ARE READING
Double problem
RomanceMožno nechcela nič viac ako pravú lásku, verných priateľov a bezstarostné chvíle. Osud však zamiešal karty jej pokojného života a privial k nej muža, ktorý sa zdal byť ako z rozprávky. Muža, ktorý má však zlé dvojča, ktorý skrýva mnoho tajomsti...