Jess
Som veľmi rada, že Daniel reagoval tak, ako reagoval. Od tej správy mu úsmev z tváre neodišiel a stále ma hladká po ramene, drží za ruku a cítim sa ako kráľovná. Mala som zmiešané pocity z toho, ako mu to povedať v tomto období, ale nakoniec to dopadlo lepšie ako som si mohla predstaviť.
,,Hneď ako odíde mama, musíme to ísť oznámiť deťom a Joshovi. Ostatným až potom, ja som taký nadšený, až to neviem opísať." Danielov návrh sa mi páči a preto idem hneď dole skontrolovať, či je preč. Na moje prekvapenie, už áno. Na sedačke sedí vysmiaty Josh sám a z toho usudzujem, že sa s mamou porozprávali dosť dobre.
,,Tak ako?" opýtam sa.
,,Úžasne, myslím si, že to neostane len pri tomto jednom rozhovore."
,,To som rada." Viac som už vyzvedať nechcela.
,,A čo ty a Daniel? Povedala si mu to?"
,,Áno a je nadšený. Chce vám to tu ísť všetkým oznámiť, ale prosím hraj to tak, že to počuješ prvýkrát, dobre?" poprosím ho, pretože sa bojím, že by to Daniela ranilo.
,,Samozrejme, spoľahni sa."
Daniel
,,Už som aj deti zavolala dole, aj Josh tam je, tak poď, láska," zavolá ma Jess a ja sa hrdo postavím a chytím ju za ruku. Tak veľmi sa teším na reakciu detí. Zídeme spolu po schodoch a postavíme pred nich. Diana a Lukas stoja celý nadšený a Josh sa usmieva akoby tušil, že ideme povedať niečo dobré. Už ani nemám potrebu sa mu vyhýbať. Má predsa právo sa s mamou baviť a ja mu to nebudem brať. Sme predsa bratia, takže s ním chcem vychádzať ako doteraz. A rozhodol som sa, že sa musím ospravedlniť aj Louisovi za to, ako som sa k nemu správal, veď on nemôže vôbec za nič. Až ma samého udivuje, aký optimizmus mi vrátila táto správa do duše.
,,Takže, chceli by sme vám s mamičkou niečo oznámiť," začnem a pohľadom prebehnem po všetkých prítomných, akoby som chcel zisťovať, či sú v takom napätí, ako to chcem ja.
,,Rýchlo oci, ja to chcem vedieť hneď, rýchlo," dobíja sa Lukas a spolu s ním súhlasí aj Diana. Josh len stojí so zloženými rukami a usmieva sa popod nos.
,,Je to veľká správa, ktorá nám úplne zmení životy," pokračujem, ale tajomne, aby som ich ešte udržal v napätí.
,,Ocoooo, prestáááň," skoro sa až rozplače Diana. Na to sa nemôžem pozerať, aj keď viem, že je to jej len taktika, všetko si vydobiť plačom, ale okamžite poviem :
,,Mama čaká ďalšie bábätko. Budete mať súrodenca." Lukas vykríkne od radosti a rozbehne sa objať Jess, Diana nijako nezaostáva a urobí po chvíľke to isté.
,,To ako fakt? My budeme mať brata?" raduje sa Lukas.
,,Ako vieš, že brata? Ja by som chcela sestričku," okamžite sa začne hádať Diana.
,,Bude to brat a basta, povedal som," nedá sa Lukas a štuchne do sestry.
,,Ha, to sa ešte uvidí." Koho by napadlo, že sa môže pohádať ešte aj kvôli takejto veci.
,,Deti, dosť, je to jedno, či to bude chlapec alebo dievča. Bude to váš nový súrodenec a bude to dokonalé. Tešíte sa?" ozve sa konečne aj Jess.
,,A ešte ako, to je tá najlepšia správa."
,,Gratulujem, bráško." Pristúpi ku mne Josh a podá svoju ruku. S radosťou ju prijmem a potiahne ho bližšie k sebe, aby som mu zašepkal:
,,Josh, prepáč mi tie posledné dni, je mi jedno, že si sa s mamou udobril, je to tvoja vec. Budeme spolu ako doteraz, dobre?"
,,Som rád."
YOU ARE READING
Double problem
RomanceMožno nechcela nič viac ako pravú lásku, verných priateľov a bezstarostné chvíle. Osud však zamiešal karty jej pokojného života a privial k nej muža, ktorý sa zdal byť ako z rozprávky. Muža, ktorý má však zlé dvojča, ktorý skrýva mnoho tajomsti...