Jess
Louis ma práve doviezol k intráku, keď vidím z diaľky bežať aj Daniela. Pribehne priamo k autu a ja vystúpim. Silno ma objíme, ako keby sme sa nevideli desať rokov a potom nakukne do auta na Louisa.Začne sa na neho veľmi mračiť a povie mu :
,,Ostaň tu a ani sa nepohni. Najneskôr za pól hodiny som tu, musíme sa porozprávať." Louis nahlas prehltne a prikývne. Prečo je Daniel na neho nahnevaný? Prečo mám pocit, že oni vedia niečo, čo ja nie? Daniel ma chytí za ruku a vedie ma hore do izby. Otvorí dvere a rýchlo ma vtiahne dnu. Nič nehovorí. Mňa posadí na posteľ a on kráča hore dolu okolo nej.
,,Zlatko, povieš mi konečne, čo sa deje?" vyzvem ho. Sadne si ku mne a chytí sa za hlavu.
,,Ja neviem, ako ti to mám povedať."
,,Jednoducho," usmejem sa na neho a pohladím ho po líci.
,,Ty si to dieťa, chápeš? Ty si dieťa Flamberta," vysloví zrazu a ja neverím vlastným ušiam.
,,Čo? Zbláznil si sa? To nie je pravda. Ja mám predsa otca, teda mala som. Aj matku aj brata a nie som adoptovaná. To je obrovská hlúposť." vystrašene hovorím.
,,Nie je, majú dôkazy a myslím si, že Louis to vie, vie to celý ten čas. Nič nám nepovedal, preto sa správal tak čudne. Nie som si ani istý, či smrť tvojho otca boj infarkt. Josh a jeho ľudia totiž zabili presne v tej dobe jedného muža z Flambertových radov, povedal mi to ten muž, s ktorým sa mal Josh stretnúť. Nie si v bezpečí, už viac nie," takmer plače a ja stále neverím ničomu z toho, čo hovorí.
,,To nemôže byť pravda, nemôže!" vykríknem a rozplačem sa. Daniel ma objíme.
,,Je to pravda, ale ja ťa milujem celým srdcom, mne je jedno, koho si dcéra. Si žena, ktorú milujem celým mojím srdcom a inú nechcem. Nedovolím, aby sa ti niečo stalo," upokojuje ma.
,,Prečo stále hovoríš, že ma ochrániš? Čo mi hrozí?" so strachom v hlase sa opýtam. Daniel nahlas prehltne :
,,Josh, aj on to už vie. A nezastavilo ho to, že si moja priateľka. Chce pomstu. Chce obrovskú pomstu. On ťa chce..... on ťa chce vidieť mŕtvu. Povedal mi, že sa to stane. Ale ja, ja to nikdy nedovolím. Ochránim ťa aj vlastným životom," vysvetľuje mi, ale ja sa zrútim. To mi naozaj teraz hrozí smrť? Rozplačem sa ako nikdy a celou silou sa priviniem k Danielovi.
,,Láska, ja sa bojím, tak veľmi sa bojím. Prečo práve ja?" plačem.
,,Pššt, všetko bude dobré, uvidíš. Som tu ja a ja nedovolím nič." Daniel mi dvihne hlavu a pozrie sa mi priamo do očí. Pomaly sa priblíži svojimi perami k tým mojim a pobozká ma. Jemne, je to dlhý a nádherný bozk. Škoda, že v jeho podtóne je strach a niečo, čo hovorí, že už tu možno za pár dní nebudem.
Daniel
Nevedel som, či to mám Jess hneď povedať. Nemal som však na výber. Nemalo by význam jej klamať. Budem s ňou odteraz stále. To, že ju ochránim nehovorím len tak, ja to spravím aj vlastným životom. Ale je tu jedna vec, ktorú teraz musím vyriešiť. Louis. Ten Louis, ktorý celý čas o všetkom vedel, ale nič nepovedal.
,,Láska, ja musím ísť za ním do auta. Ty ostaň radšej tu. Nikam nechoď. Cez okno sa sem nik nedostane a dnu cudzích len tak nepustia. Ja sa vrátim." Ona prikývne. Znovu ju pobozkám a plný hnevu sa rozbehnem dole schodmi. Priam vyrazím dvere od internátu a nastúpim k Louisovi do auta. Sadnem si a pozriem sa priamo na neho. V jeho očiach vidím strachu, obrovský strach.
,,Však ty si to celý ten čas vedel," opýtam sa. On sa na mňa zahľadí a po chvíli veľmi pomaly a s povzdychom povie :
,,Áno, vedel."
♥ Dúfam, že sa vám časť páčila a poteší ma každý jeden hlas alebo komentár. Som naozaj šťastná, že čítate. Vďaka♥
YOU ARE READING
Double problem
RomanceMožno nechcela nič viac ako pravú lásku, verných priateľov a bezstarostné chvíle. Osud však zamiešal karty jej pokojného života a privial k nej muža, ktorý sa zdal byť ako z rozprávky. Muža, ktorý má však zlé dvojča, ktorý skrýva mnoho tajomsti...