20. KAPITOLA

908 87 1
                                    

Daniel 

,,Daniel, ty si sa totálne zbláznil!" skonštatuje Dylan a nechápavo krúti hlavou. 

,,Prečo ma nepodporíš? Ja som do nej naozaj stále zaľúbený." Snažím sa mu vysvetliť moje city, ktoré som si cez noc v hlave len utvrdil. Chcem Jess získať. Ešte neviem ako, ale chcem. Urobím pre to všetko. 

,,Nepodporím ťa, pretože som bol s tebou celé to obdobie po opustení. Neznášam ju za to a to ju ani nepoznám." Dylanove slová sa ma trochu dotknú, pretože ja viem, ako to naozaj bolo. 

,, Ale v podstate za to mohol Josh."

,,Ja viem, ale aj tak ti mala dať aspoň vedieť, podľa mňa je bezcitná." 

,,Nie je, to ti zaručujem. A už len pri myšlienke na ňu mám motýle v žalúdku. Ja sa o to musím aspoň pokúsiť." 

,,Ale uvedomuješ si, že je zadaná a má deti, však?" poznamená Dylan. 

,,Uvedomujem si to všetko, ale určite nie je s Jamesom šťastná, inak by sa so mnou nevyspala. Túžila po tom rovnako ako ja ," rozplývam sa nad vlastnými teóriami. 

,,A čo ak to bol naozaj len jej  skrat a teraz budeš tvrdo odmietnutý? Myslel si na to?" Jeho poznámka je síce trefná, ale týmto si hlavu zaťažovať nechcem. 

,,Na toto teraz myslieť nechcem. Je to možné, ale ja urobím všetko pre to, aby som ju získal!" rázne a zvýšeným hlasom poviem. 

,,Dobre, dobre a čo chceš teraz robiť?" 

,,Musím ju nejakým spôsobom stretnúť a naviazať konverzáciu. Čo keby som sa opýtal napríklad nenápadne Lukasa, kam má v pláne ísť alebo čo sa mamička chystala v ten deň robiť a potom bum! Budem tam a začnem konverzáciu." Som celý nadšený z tohto môjho dokonalého plánu. Ja pevne verím, že by to s Jess mohlo ísť.

,,Ty si blázon. Tak teda držím palce," smeje sa Dylan a bratsky ma potľapká po ramene. 

Jess

Toto bola tá najhoršia noc môjho života.  Nepokojný spánok vedľa človeka, ktorý ma v ten večer udrel a následne sa tváril, akoby sa nič nestalo. Čím si mám byť teraz istá? Ničím si nie som. Čo mám od neho čakať? 

Postavím sa z postele, ale James tam už nie je. Zazriem svoj odraz v zrkadle a prvé, čo mi padne do očí je červené, takmer až modré líce, ktoré mi ostalo po včerajšej facke. Letmo sa toho miesta dotknem, ale náhle ma strhne od bolesti. Povzdychnem a smutne otvorím dvere na izbe. Nechce sa mi nikam ísť, mám strach z toho, čo bude. 

Zídem dolu schodmi do kuchyne, kde už James chystá deťom raňajky a hovorí Diane nejaký vtip. Tá sa usmieva od ucha k uchu a Lukas si číta nejaké noviny, ktoré ležia na stole. Vojdem s dlhým nádychom dnu a snažím sa usmievať. 

,,Čo sa ti stalo?" okamžite zareaguje Lukas a rozbehne sa od stolu ku mne. Ukáže prstom na moje líce a silno ma objíme. 

,,Včera spadla," pridá sa sa James a milo sa na deti smeje. 

,,A to kde?" opýta sa Diana. 

,, Na schodoch, ešte že som ju zachytil. Však, zlatko?" Pozrie mojim smerom. 

,,Áno, presne tak," s ťažkým srdcom súhlasím. 

,,Tak si už dávaj pozor, vyzerá to desivo," skonštatuje Diana a príde ma taktiež objať, ,,Ešteže tu máme teba, ocko." Objíme Diana Jamesa a vo mne je momentálne obrovská víchrica pocitov, ktorá zabíja moje vnútro. Deti ho milujú, ale ako sa dá zabudnúť to, čo spravil včera v noci? Mám to niekomu povedať? Čo by mi spravil, keby som to  povedala alebo  sa s ním dokonca rozišla?  Predstava ma desí. 

Double problemWhere stories live. Discover now