Jess
,,Ale prečo? Ja to nechápem, aký máš na to dôvod? Len preto, že ťa už viac nechcel? Nie je to moja vina, to ty si mu zlomila srdce." Zistenie, že ten, kto mi toto všetko robí, je tá ryšavá odporná Layla, vo mne vyvoláva hnev namiesto strachu.
,,Ty stojíš v ceste. Nemala si si s ním začínať a dnes by si tu nebola. Je to len tvoja vina a už sa odtiaľto nikdy nedostaneš. Budem ťa tu držať až do smrti ako svoju bábku," povie a zákerne sa zasmeje.
,, Toto sa ti nepodarí. Ty si šialená, neskutočne šialená. Ja som ti nič nespravila, Daniel sa do mňa jednoducho zamiloval a ja doňho. Keby si sa v minulosti nesprávala ako krava, možno by ste boli spolu doteraz," bránim sa a neviem pochopiť jej šialenosť.
,,Prestaň, to ty si na vine. To ty za to môžeš. Ty si nám vstúpila do cesty. Mne a môjmu dokonalému Danielovi. Nenávidím ťa, chápeš?" začne kričať ako šialená a rozhadzovať rukami. Následne mi celou silou strelí facku a moja tvár sa odvráti do opačnej strany. Od bolesti si chytím líce a myslím len na jedno: Práve som pochopila, že mám tu česť so šialencom, od ktorého nikdy neviem, čo mi spraví. Budem sa snažiť ju veľmi neprovokovať a nájsť spôsob, ako sa odtiaľto dostať.
,,Prečo si nikdy nechcela Josha, keď on ťa vždy tak veľmi ľúbil? Môžno len kvôli tebe robil to všetko s ostatným dievčatami, len aby si žiarlila. Veď sú predsa rovnakí," ďalej sa s ňou snažím rozprávať. Jej zúrivosť trochu klesla a začala sa tváriť výsmešne.
,,Sama vieš, že nie sú rovnakí. Každý z nich je úplne iný, aj keď navonok sú rovnakí. A ja som vždy milovala Daniela a on vždy miloval mňa. A tak to je aj teraz. Keby si sa do toho nezaplietla ty, nemusela by som ťa teraz odstraňovať."
,,A ty s tým dokážeš žiť? S tým, že si všetko medzi vami opäť postavila na klamstve?" hovorím už so zvýšeným hlasom. To ju tak rozčúli, že moje líce zachytí druhý úder.
,,Ja som tu tá, ktorá môže kričať. Ty si len moja bábka a do pár týždňov sa uzná, že si mŕtva. A potom? Potom bude všetko dokonalé. Neboj sa, ešte si rozmyslím, kedy ťa nechám zomrieť, možno to bude trvať veľmi dlho, pretože ma to celkom baví," šialene sa zasmeje. Celým telom mi prebehne mráz.
,,Takže ty a Daniel ste teraz spolu?" snažím sa rýchlo zmeniť tému.
,,Presne tak. Hneď na teba zabudol. Potreboval len vedieť, že si naozaj preč. Asi nemal srdce na to, aby ti povedal, že chce byť so mnou a preto som tomu dopomohla." Naozaj na mňa zabudol? Neviem prečo, ale nejako sa mi tomu nechce veriť. Lenže tie fotky, tie to v podstate dokazujú. Som taká zmätená.
,,Tak si to tu uži, ešte sa vidíme," povie, pošle mi vzdušnú pusu a so smiechom opustí miestnosť. Musím sa odtiaľto nejako dostať, jednoducho musím. Nesmiem nechať tú mrchu vyhrať.
Daniel
Louis je nakoniec veľmi milý chalan a ubytoval som ho v miestnosti pre hostí, hneď vedľa tej, kde spí Layla. Bratovi som všetko vysvetlil a nemá nič proti. Práve teraz sedíme s Louisom v obývačke a čakáme na Josha s informáciami.
,,Zase sa to vrátilo," zrazu povie Louis.
,,Čo?" nechápavo odvetím.
,,Ten pocit, ktorý som mal, keď som tam vtedy musel od Clare odísť," začne mi vyvetšovať.
,,Tomu sa hovorí láska, bráško," štuchnem ho do ramena a zasmejem sa.
,,No, neviem. Ale ona je zadaná ,nie?Asi to už nemá cenu, aj keď celé tie roky na ňu myslím. Prečo som ju musel stretnúť, už som bol z toho skoro vonku," hovorí teraz už dosť smutne. Príde mi ho veľmi ľúto a tak vymýšľam niečo, čím ho povzbudím.
,,Asi to tak malo byť, je to osud. A hlavne, aj ja som videl, ako sa na teba pozerala. Určite jej nie si ľahostajný." Na Louisovej tvári sa objaví jemný úsmev.
,,Myslíš?" opýta sa a snaží sa ho skryť.
,,Ja to viem," buchnem ho opäť do ramena.
,,Naozaj ti ďakujem za všetko. Nie si taký, aký som si myslel, že budeš," snaží sa mi povedať tak, aby si nezranil svoje mužské ego.
,,Som tu," ozve sa zrazu od dverí a do miestnosti vojde Josh. Pozdraví Laouisa a vyvalí sa na kreslo.
,,Tak?" začnem ja.
,,Tak, našiel som muža, ktorý Jess videl presne v ten deň, keď zmizla. Vraj videl aj niečo viac, ale nechcel mi to povedať do telefónu. Má čas zajtra okolo 17:00. Takže by ste sa s ním mali stretnúť. Pracuje v obchode s hudobninami, nejaké Eljos Hudobniny. To nájdete. Ja mám ešte dnes pár stretnutí, takže si to už doriešte sami. Zatiaľ sa majte," rýchlo povie Josh a postaví sa na odchod. Ešte z dverí nám stihne zakričať, že sa muž volá James. Potom dvere zabuchne.
,,Mám problém," sklesnuto poviem.
,,Aký?" vyzvedá Louis.
,,Nemôžem tam ísť, dne som dohodol jedno z najdôležitejších stretnutí a nesmiem ho vymeškať. Keby si tu nebol, zruším ho hneď, ale myslím si, že toto zvládneš aj sám, že áno?"
,,Jasné, že zvládnem. Pokojne na to stretnutie choď. Ja ti môžem aj nahrať každé slovo z nášho rozhovoru," zasmeje sa Louis.
,,Som rád. A to nebude treba, v tomto ti celkom dôverujem." Ešte sa dohodneme o nejakých veciach a obaja ideme preč. Louis do svojej prechodnej izby a ja mierim do kuchyne, kde si spravím jedlo. Hneď po najedení si sadnem do obývačky a premýšľam. Opäť na mňa dolieha smútok a zúfalstvo z toho, že už ju asi nikdy neuvidím. Z mojich myšlienok ma preruší buchnutie dverí a ženský hlas:
,,Ahoj, ešte si hore?" Zodvihnem hlavu a uvidím Laylu. Usmejem sa na ňu a ona si prisadne vedľa mňa.
,,Kde si bola tak dlho?" začnem vyzvedať, pretože takto neskoro nezvykne chodiť.
,,Mala som ešte nejaké povinnosti v meste a snažím sa aj zariadiť, aby som mohla už čoskoro odísť odtiaľto, nemôžem vám tu tak dlho zaberať miesto."
,,Ale neblázni, môžeš tu ostať koľko potrebuješ," milo jej poviem. Som rád, že mi pomáha. Teraz je jedna z ľudí, ktorých naozaj potrebujem, pretože ma podporujú.
,,Ďakujem ti Daniel. Som rada, že je tu už medzi nami v poriadku. Stále si ten istý, ako pred rokmi," usmeje sa. Ja neviem, čo by som jej mal na to odpovedať.
,,A s Jess ako? Ešte sa nič nezistilo?" zmení rýchlo tému.
,,Nie, nič," smutne odpoviem.
,,A nemyslíš si, neber to zle, ja verím a chcem ti pomôcť, ale že by mohla byť už, no vieš....mŕtva."
,,Ja viem, že by mohla, ale nejako tomu nechcem uveriť," opäť smutne hovorím.
,,Tak snáď to pravda nie je, ale musíš sa pripraviť na všetko. Nemôžeš ju hľadať do nekonečna. Ja už musím ísť do postele, tak sa zatiaľ maj a zajtra sa vidíme," povie a objíme ma. Následne sa pomalými krokmi premiestni do svojej izby a ja si to tiež namierim priamo do postele. Pevne verím, že ten muž prinesie aspoň niečo, čo nám pomôže.
♥ A opäť som tu, aj s novou kapitolou. Čakali ste, že to bude práve ona? A ako to bude pokračovať? Nájde sa už konečne Jess? Alebo sa jej podarí utiecť? Príde niekto na to, že za tým stojí Layla? Ešte je tu toľko nedoriešených otázok. Sama som napätá. Ďakujem vám krásne za votes a komentáre a za krásne 31 miesto v romance♥
YOU ARE READING
Double problem
RomanceMožno nechcela nič viac ako pravú lásku, verných priateľov a bezstarostné chvíle. Osud však zamiešal karty jej pokojného života a privial k nej muža, ktorý sa zdal byť ako z rozprávky. Muža, ktorý má však zlé dvojča, ktorý skrýva mnoho tajomsti...