Daniel
Fakt si myslíš, že mi toto pristane?" pýtam sa Jess pri nakupovaní nového oblečenia. Všetky hygienické veci a veci ako nabíjačku a podobne som stihol kúpiť už do obeda. No, s týmto obliekaním sa trápime už cez tri hodiny. Ja som veľmi náročný a v New Yorku mám tri obchody, do ktorých chodím, inde nenakupujem. Teraz si nedokážem vybrať, ale našťastie je tu Jess a verím, že tá by ma nenechala ísť s ňou v niečom, čo sa jej nepáči.
,,Vyzeráš v tom super, môžeme úž ísť," už unavene ma prosí Jess.
,,A nemal by som vyskúšať ešte tamto?" ukážem na sivý sveter. Jess prevráti očami a príde ku mne bližšie.
,,Nemal," zašepká mi do ucha a potom ma pošteklí na bruchu. Škubnem sa.
,,Čo robíš?" so smiechom poviem.
,,Ty si horší ako všetky ženy na svete, zlato," začne sa smiať a dá mi rýchly bozk. Následne ma potiahne za ruku a naznačuje mi, že by som mal ísť platiť. Usmejem sa a poslúchnem ju. Všetko zaplatíme a konečne môžeme ísť späť na hotel. Louis a Clare sa rozhodli, že s nami nepôjdu a šli sa popozerať po nejakom dobrom klube, kde by sme mohli dnes večer zájsť. Na druhý deň pôjdeme zase na Eiffelovku. Všetci sú takto spokojní.
Jess
Konečne sme donakupovali. Nikdy by som si nebola pomyslela, že ma to až tak unaví. Môj chalan je v tomto strašný. Asi s ním už nikdy nepôjdem.
Konečne sme prišli na hotel a vyvalili sme sa do postele, obaja unavení a zničení. Nechce sa nám ani hýbať. Daniel ma objíme a krásne sa usmeje :
,,Ty si tak nádherná, miláčik." Usmejem sa aj ja a prejdem mu prstami pomedzi vlasy.
,,Ty si krásny, poklad. Vieš aká som šťastná, že sme spolu?"
,,To dúfam, od začiatku si nevyzerala tak, že by si mala záujem a ja som sa do teba zamiloval až po uši." Pri týchto jeho slovách ma zahreje pri srdiečku. On ma naozaj chcel už od prvej chvíle a keď si spomeniem, ako som sa nechcela. Nechcem na to ani myslieť.
,,Milujem ťa," zašepkám a začnem ho bozkávať. Daniel mi bozky opätuje a ocitá sa nado mnou. usmejem sa a obmotám mu nohy okolo pásu. Daniel sa ku mne priblíži ešte bližšie a začne ma bozkávať od pier po celom krku. Všetko je tak dokonalé až do chvíle, kým nezazvoní mobil. Musím sa pozrieť, kto volá a je to Clare. V tom momente mi dôjde, že nás už asi čakajú. Máme ísť do toho klubu.
,,Clare, veď my už sme mali byť dole," vykríknem a odsotím Daniela. Začnem si rýchlosťou svetla obliekať svoje čierne šaty na párty a maľovať sa. Daniel spokojne leží na posteli a pozoruje ma. Zamračím sa na neho a poviem :
,,Čo sa nepripravuješ aj ty ?" Daniel sa zasmeje, postaví sa, vyzlečie si tričko a dá si druhé. Potom skočí späť na posteľ :
,,Hotovo," so smiechom povie a ďalej na mňa čaká. Keď som konečne hotová, zídeme dole, kde nás už čakajú Clare a Louis.
YOU ARE READING
Double problem
RomanceMožno nechcela nič viac ako pravú lásku, verných priateľov a bezstarostné chvíle. Osud však zamiešal karty jej pokojného života a privial k nej muža, ktorý sa zdal byť ako z rozprávky. Muža, ktorý má však zlé dvojča, ktorý skrýva mnoho tajomsti...